chip tuning
Moderátori: bukelo, dulo, buci_vectra
- brano_co
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 544
- Dátum registrácie: 21 Okt 2008, 15:45
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
kamión má tých Nm trocha viacfanuc napísal:tak to by bolo veelmi neadekvatne porovnanie. co vaha? co sirka pneumatik? co prevodovy pomer? toto by bolo asi dost rozhodujuce. ved preto maju nakladaky tolko rychlosti, aby silu motora vyuzili na tahanie, nie rychlost. kamion ma 400 koni a 1000 Nm krutiaci( to je len typ, nemam to overene) a neviem ci by ma predbehol
toto sú údaje k Volvu FH16
# Vznetový motor s objemom 16.1 litra
# Výkon 540, 600 alebo 700 k
# Krútiaci moment 2 650, 2 800 alebo 3 150 Nm
MB C 63 AMG PP
VW Golf Mk. 6 1.4
Renault Megane R.S. 250 CUP - Gone, But Not Forgotten
Opel Corsa OPC - St.3 - Gone, But Not Forgotten
Citroen Saxo VTS - Gone, But Not Forgotten
VW Golf Mk. 6 1.4
Renault Megane R.S. 250 CUP - Gone, But Not Forgotten
Opel Corsa OPC - St.3 - Gone, But Not Forgotten
Citroen Saxo VTS - Gone, But Not Forgotten
- djduky
- Nový užívateľ
- Príspevky: 14
- Dátum registrácie: 14 Aug 2011, 07:49
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Bydlisko: banovce nad Bebr
osobne poviem,s rodiny cipuje uz 8rokou auta,,nie vsetky,ale skoro,,u benzinaka sa da tiez nacipovat,ale lepsie silnejsi benzinak,,ked zdvihne iba 5-10% takze nejaky ako 92kw motor tych par percent urobi zazrak,ale nie pri 55kw...a tdi to uz je o niecom inom,,ja mal 2 roky vo vw tdi 1,9 66kw,,spravenu na cca 79kw,,a isla ako gula,resp.,lepsie ako original 81kw,a to som jej nakladal,a vsetko ide tak ako ma,tie motory maju velke rezervy,,a prisne normy ,ekologia,hlavne pri novych ked auto sa vyroby nove,,tak je priskrtene,,,moja 1,7 cdti 74 kw mi pozeral mi v pohode da hore 20%,,davaju aj 30% ,,ale ze budem spokojny takto ako to je,a hlavne ten rozdiel od spodu,,ze auto nedusi na 50km /h a 4-ka,,zoslapnem plyn a ide dalej,cele cipovanie je len odburanie emisii ..ako keby vam niekto pred vyfuk dal este jeden filter ktory to dusi a dam ho prec,a ide to..treba vyskusat,..da sa to vzdy vratit do povodneho stavu,,
opel astra h caravan 09/2005 1,7cdti 74kw,cipnute 90kw
- 24petusko
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 11028
- Dátum registrácie: 11 Dec 2009, 17:35
- Auto: Vectra C
- Bydlisko: Košice-okolie
- Bydlisko: Košice okolie
zas az take cierno-biele to s tymi motormi nie je
je tam vela faktorov, ktore treba brat do uvahy pri chipovani motora
a tiez nie som celkom stotozneny s tym, ze auta su priskrtene kvoli normam - ako je to pravda, to je jasne
ale kazdy motor, ktory automobilka navrhne a skonstruuje je navrhovany tak, aby splnal niektore parametre - seriovy vykon, krutiaci moment, priebeh momentu, spotrebu, emisie atd...
s tymto vsetkym sa pri navrhu motora a jeho komponentov musi pocitat, takze nielen emisie ovplyvnuju zdravu hranicu chipovania motora ale aj samotne pouzite technologie a komponenty
je tam vela faktorov, ktore treba brat do uvahy pri chipovani motora
a tiez nie som celkom stotozneny s tym, ze auta su priskrtene kvoli normam - ako je to pravda, to je jasne
ale kazdy motor, ktory automobilka navrhne a skonstruuje je navrhovany tak, aby splnal niektore parametre - seriovy vykon, krutiaci moment, priebeh momentu, spotrebu, emisie atd...
s tymto vsetkym sa pri navrhu motora a jeho komponentov musi pocitat, takze nielen emisie ovplyvnuju zdravu hranicu chipovania motora ale aj samotne pouzite technologie a komponenty
VeCe: '06, Z18XER, Black beauty OPC
Honda Legen( wait for it... )dary
Honda Legen( wait for it... )dary
-
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 10197
- Dátum registrácie: 09 Máj 2008, 22:59
- Auto: Astra G
- Bydlisko: Bratislava
- Bydlisko: Bratislava
Kamarát si dal džípovať Peugeot 406 HDi, 136 koní na 160.
Už tam má x-tú mapu a stále nie je spokojný, takže tam ide dať späť pôvodný soft.
Po čipovaní:
+ väčší výkon v stredných otáčkach
- spotreba v meste stúpla z 6,8 na 7,8
- rozdiel medzi výkonom pri 1500 ot. a 2500 ot. je veľmi veľký, je tam skok, keď sa v prechodových otáčkach pustí a pridá plyn, trhne
- dymivosť stúpla a keďže to má DPF, ten je po chvílke jazdenia plný
Tak teraz neviem...
Chápem, že kultúra chodu motora napr. na Octavii 1.9TDI je tak biedna, že nejaké trhnutie po čipovaní človek ani nepocíti, ale mne by to asi vadilo.
Už tam má x-tú mapu a stále nie je spokojný, takže tam ide dať späť pôvodný soft.
Po čipovaní:
+ väčší výkon v stredných otáčkach
- spotreba v meste stúpla z 6,8 na 7,8
- rozdiel medzi výkonom pri 1500 ot. a 2500 ot. je veľmi veľký, je tam skok, keď sa v prechodových otáčkach pustí a pridá plyn, trhne
- dymivosť stúpla a keďže to má DPF, ten je po chvílke jazdenia plný
Tak teraz neviem...
Chápem, že kultúra chodu motora napr. na Octavii 1.9TDI je tak biedna, že nejaké trhnutie po čipovaní človek ani nepocíti, ale mne by to asi vadilo.
Opel Mercedes Renault Ford Peugeot Chrysler - mám rád
- macil
- Admin
- Príspevky: 36864
- Dátum registrácie: 25 Feb 2006, 15:01
- Auto: Astra J
- Bydlisko: Košice
- Bydlisko alt: Furča
- Kontaktovať používateľa:
Jedna z mnohých:
http://powerdiesel.sk/viewtopic.php?f=64&t=707
http://powerdiesel.sk/viewtopic.php?f=64&t=707