EGR Ventil pocinam spravne
Moderátori: dulo, buci_vectra
- mirko608
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 183
- Dátum registrácie: 10 Aug 2008, 19:12
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Bydlisko: Žilina
EGR Ventil pocinam spravne
Zacala mi svietit kontrolka motora,v tej chvili motor stratil vykon,ked kontrolka zhasla auto zase slo.teraz uz nejde vobec do vykonu ci svieti kontrolka alebo nie.
Bol som na diagnostike.Vypisalo zavadu P0400-Recirkulacia vyfukovych plynov-odchylka regulacie
Skusal som ci je v systeme podlak,bolo slabo citit na jazyku zvysovanim otacok sa podtlak zvysoval,cize vaukova pumpa bude v poriadku.Regulacny ventil predpokladam ze funguje,na volnobehu raz pustilo podtlak raz nie,cize myslim ze ok
EGR som vysroboval nastartoval som a dival som sa ciho podtlak potiahne ako keby sa otvoril,nic sa nedialo tak som ho este pre istotu prepojil priamo na vaukovu pumpu a nic.Nehybal sa
Tak som vyskusal poslednu variantu dal som na neho hadicku a skusal som ustami tahat do seba nic sa nedialo necitil som ziaden odpor na jazyku iba ako keby som tahal vdzuch bez odporu-predpokladam ze prdla membrana a EGR je zly!
Preto sa pytam mily Oplaci ci je moj postup na zistenie zavady spravny a mozem spokojne hladat novy EGR...Dakujem za kazdy komentar
Bol som na diagnostike.Vypisalo zavadu P0400-Recirkulacia vyfukovych plynov-odchylka regulacie
Skusal som ci je v systeme podlak,bolo slabo citit na jazyku zvysovanim otacok sa podtlak zvysoval,cize vaukova pumpa bude v poriadku.Regulacny ventil predpokladam ze funguje,na volnobehu raz pustilo podtlak raz nie,cize myslim ze ok
EGR som vysroboval nastartoval som a dival som sa ciho podtlak potiahne ako keby sa otvoril,nic sa nedialo tak som ho este pre istotu prepojil priamo na vaukovu pumpu a nic.Nehybal sa
Tak som vyskusal poslednu variantu dal som na neho hadicku a skusal som ustami tahat do seba nic sa nedialo necitil som ziaden odpor na jazyku iba ako keby som tahal vdzuch bez odporu-predpokladam ze prdla membrana a EGR je zly!
Preto sa pytam mily Oplaci ci je moj postup na zistenie zavady spravny a mozem spokojne hladat novy EGR...Dakujem za kazdy komentar
2.0 DTI, rv. 1999, 74Kw
-
- Pravidelný užívateľ
- Príspevky: 36
- Dátum registrácie: 03 Jan 2011, 14:51
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Bydlisko: Radošovce okr.Skalica
Či EGR funguje na 100% zistíš tak,že mu zatlačíš "nožičku" dovnútra a potom zacpeš prstom otvor,na ktorý bola nasadená podtlaková hadička. Pri funkčnom EGR cítiš na prste podtlak a "nožička" ostane hore,pri nefunkčnom klesne bez odporu dole-diera v membráne.
Vectra B,X20DTH,r.v 2000
Vectra B,X16XEL,R.v 1998-ex
Vectra B,X16XEL,R.v 1998-ex
- mirko608
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 183
- Dátum registrácie: 10 Aug 2008, 19:12
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Bydlisko: Žilina
iurai napísal:pri volnobehu podtlak citit len slabo na jazyku.
nebude prislaby ? ted pokial neunika cez deravy ventil niekde ...
no citim na jazyku ako mi ho taha do hadicky dost citelne....myslim ze podtlak bude dobry
ma EGR vplyv na vykon motora?..lebo to moje vobec netaha je hluche ako keby bez turba..jedina zavada na motore co je je hore uvedena..predtym auto bolo bez chyby a tahalo nadherne
2.0 DTI, rv. 1999, 74Kw
- Bruno
- Opelclub VIP člen
- Príspevky: 15826
- Dátum registrácie: 01 Mar 2007, 20:24
- Auto: Omega B
- Bydlisko: Bojnice
- Bydlisko: Bojnice
skontroluj komplet hadicky , kolienka, spojky na soleonidoch . vsetky - od turba az EGR
Opel Omega B caravan 2.5 DTI
moje ex lasky : Audi 80 1,6D - priatelka / Opel Vectra Caravan 2,0 DTi - manzelka / Opel Omega MV6 3.0 - milenka / Mercedes-Benz A klasse W168 1,6 Avantgarde / Opel Astra G 1,4 - ex milacik
stratil som vsetko na com mi zalezalo ...
moje ex lasky : Audi 80 1,6D - priatelka / Opel Vectra Caravan 2,0 DTi - manzelka / Opel Omega MV6 3.0 - milenka / Mercedes-Benz A klasse W168 1,6 Avantgarde / Opel Astra G 1,4 - ex milacik
stratil som vsetko na com mi zalezalo ...
- buci_vectra
- Moderátor
- Príspevky: 6260
- Dátum registrácie: 20 Apr 2009, 23:41
- Auto: Vectra B
- Bydlisko: Košice
Vyzera to na zlu membranu v EGR, postup myslim si zvolil spravny.
Vectra B 2.5 V6 - strieborná - Lubecová
Vectra B 1.8 16v - modrá
Tigra X14XE
PartBase - Zoznam dielov
MECHANICAL SYNFONICA BY FORMAT67.NET
Vectra B 1.8 16v - modrá
Tigra X14XE
PartBase - Zoznam dielov
MECHANICAL SYNFONICA BY FORMAT67.NET
- mirko608
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 183
- Dátum registrácie: 10 Aug 2008, 19:12
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Bydlisko: Žilina
iurai napísal:kvoli zlemu EGR DTI nema vykon ?
to sa pytam aj ja....myslim ze ano lebo ak mam zlu membranu tak system chyta vedlajsi vdzuch a nema dostatocny podtlak na fungovanie ostatnych ventilov.po zablembovany hadicky srobikom zacne svietit hned kontrolka a auto sa stane este lenivejsim.
Myslim ze dost blba nahoda auto bolo bez chyby..tahalo ako malo..zrazu stratilo vykon a pise to EGR myslim ze chyba bude tam
Podla mna to EGR je stale zavrete a dusi motor aj ked cast plynov ide vyfukom vonka
2.0 DTI, rv. 1999, 74Kw
-
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 267
- Dátum registrácie: 05 Máj 2008, 22:26
- Auto: Viac Oplov
- Bydlisko: Michalovce
- Bydlisko alt: 48°47´/21°52´
- Bydlisko: okr. MICHALOVCE
- Kontaktovať používateľa:
mirko608 napísal:iurai napísal:kvoli zlemu EGR DTI nema vykon ?
to sa pytam aj ja....myslim ze ano lebo ak mam zlu membranu tak system chyta vedlajsi vdzuch a nema dostatocny podtlak na fungovanie ostatnych ventilov.po zablembovany hadicky srobikom zacne svietit hned kontrolka a auto sa stane este lenivejsim.
Myslim ze dost blba nahoda auto bolo bez chyby..tahalo ako malo..zrazu stratilo vykon a pise to EGR myslim ze chyba bude tam
Podla mna to EGR je stale zavrete a dusi motor aj ked cast plynov ide vyfukom vonka
A vycistenie EGR a sania by nepomohlo?
Skoda Forman 1,3 50kW BMM r.v. 1993 - modry - EX
Opel Vectra Caravan 2,0 16V DTi r.v.2001 - strieborna metaliza - EX
Opel Corsa C 1,0 12V r.v.2004
Opel Meriva 1.4 16V r.v. 2008
Opel Zafira Tourer 2.0 - 2012
Opel Vectra Caravan 2,0 16V DTi r.v.2001 - strieborna metaliza - EX
Opel Corsa C 1,0 12V r.v.2004
Opel Meriva 1.4 16V r.v. 2008
Opel Zafira Tourer 2.0 - 2012
- mirko608
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 183
- Dátum registrácie: 10 Aug 2008, 19:12
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Bydlisko: Žilina
kofi napísal:mirko608 napísal:iurai napísal:kvoli zlemu EGR DTI nema vykon ?
to sa pytam aj ja....myslim ze ano lebo ak mam zlu membranu tak system chyta vedlajsi vdzuch a nema dostatocny podtlak na fungovanie ostatnych ventilov.po zablembovany hadicky srobikom zacne svietit hned kontrolka a auto sa stane este lenivejsim.
Myslim ze dost blba nahoda auto bolo bez chyby..tahalo ako malo..zrazu stratilo vykon a pise to EGR myslim ze chyba bude tam
Podla mna to EGR je stale zavrete a dusi motor aj ked cast plynov ide vyfukom vonka
A vycistenie EGR a sania by nepomohlo?
nepomohlo kedze je pokazene samotne EGR
2.0 DTI, rv. 1999, 74Kw
-
- Pravidelný užívateľ
- Príspevky: 70
- Dátum registrácie: 23 Jún 2009, 21:33
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Bydlisko: Trnava, Slovensko
- Kontaktovať používateľa:
no len aby.... ja riesim podobny problem uz roky a stale som ho nevyriesil. je to v tejto teme http://forum.opelclub.sk/viewtopic.php?t=14889
EGRko vyskusas lahko ci je funknce tak ako tu bolo popisovane pripadne ze zacnes nasavat hadicku ktora edie k egr a musis citit ze si prisiel na doraz. ale kludne mozes mat aj vadnu vahu vzduchu,vakuovku, dosrane turbo, vadny solenoid, prasknute hadicky, zasobnik tlaku alebo upchaty katalyzator. na tomto motore snad ani neexistuje sprostejsia zavada
EGRko vyskusas lahko ci je funknce tak ako tu bolo popisovane pripadne ze zacnes nasavat hadicku ktora edie k egr a musis citit ze si prisiel na doraz. ale kludne mozes mat aj vadnu vahu vzduchu,vakuovku, dosrane turbo, vadny solenoid, prasknute hadicky, zasobnik tlaku alebo upchaty katalyzator. na tomto motore snad ani neexistuje sprostejsia zavada
- Teo
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 4752
- Dátum registrácie: 19 Jan 2008, 21:39
- Auto: Viac Oplov
- Bydlisko: Bratislava
- Bydlisko: Bratislava
- Kontaktovať používateľa:
len ci tento navod plati aj pre ine ako 2,0 16V
Kadett 1,3 44KW FULL MANUAL r.v.88(karburátor :)
tel. 0903 75 75 34
www.teoracing.sk
www.opravaservoriadenia.sk
Opravíme aj to čo už nik nedokáže
tel. 0903 75 75 34
www.teoracing.sk
www.opravaservoriadenia.sk
Opravíme aj to čo už nik nedokáže