Chladenie motora 2.0DTI
Moderátori: dulo, buci_vectra
- mirko608
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 183
- Dátum registrácie: 10 Aug 2008, 19:12
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Bydlisko: Žilina
vymenil som chladic vody za 180 euro,mam novy termospinac vetrakov(sice nie original ale nem.vyrobca),odkontrolovanu vodnu pumpu,novy termostat original opel za 70 euro s noym snimacom ukazovatela teplotya ale rucicka stale nedrzi v strede beha od 92 do zatial som len skusal malo do nejakych 98 stupnov...preco nedrzi v strede???ako u vsetkych automobilov....kolko ma to bude stat penazi...co dalej vymenit motor alebo ako....ach jaj
ma tu niekto niekto motor co mam ja a je zo zilinskeho kraja a bol by ochotny a ukazal mi ako sa sprava jemu ta teplota?
ma tu niekto niekto motor co mam ja a je zo zilinskeho kraja a bol by ochotny a ukazal mi ako sa sprava jemu ta teplota?
2.0 DTI, rv. 1999, 74Kw
- MajklNajt
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 334
- Dátum registrácie: 18 Júl 2009, 15:31
- Auto: Vectra B
- Bydlisko: Banská Bystrica
- Bydlisko: BB
A co je na tom zle ked sa teplota pohybuje od 92 do 98 supnov? Vsak to je normalna pracovna teplota motora, neviem co sa tym aj zapodievas.. Vrie ti voda? Nafukuje,alebo nedajboze trha hadice? Nie, tak bud kludny a zvykni si, ze toto je normalna pracovna teplota motora s malymi vykyvmi sposobenymi roznym zatazenim auta.
Tiez mam rozdielnu teplotu ked idem po rovine a ked idem do kopca.
Tiez mam rozdielnu teplotu ked idem po rovine a ked idem do kopca.
Opel Vectra 2.0 DTi
r.v. 2000 edition, sedan
r.v. 2000 edition, sedan
- Kat
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 606
- Dátum registrácie: 12 Okt 2007, 10:56
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Bydlisko: Bratislava
mne sa pracovna teplota motora pohybuje od 85 do 100 st. podla zataze a teploty okoliteho prostredia (leto/zima).
a myslim si ze je to ok.
a myslim si ze je to ok.
Vlado Kat
Vectra B Caravan 2.0 DTI (X20DTH) 16V 74kw r.v. 1998
viac na: http://forum.opelclub.sk/viewtopic.php?t=5554
Vectra B Caravan 2.0 DTI (X20DTH) 16V 74kw r.v. 1998
viac na: http://forum.opelclub.sk/viewtopic.php?t=5554
-
- Pravidelný užívateľ
- Príspevky: 33
- Dátum registrácie: 17 Apr 2009, 19:12
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Bydlisko: skalica
- Kontaktovať používateľa:
ukazovatela teplotya ale rucicka stale nedrzi v strede beha od 92 do zatial som len skusal malo do nejakych 98 stupnov...preco nedrzi v strede???ako u vsetkych automobilov
Zrejme si treba odvyknúť od toho,ako to funguje na normálnych autách-toto je OPEL .Veď vidíš,že všetci si tu už na to zvykli .Neostáva,iba si zvyknúť tiež.
Zrejme si treba odvyknúť od toho,ako to funguje na normálnych autách-toto je OPEL .Veď vidíš,že všetci si tu už na to zvykli .Neostáva,iba si zvyknúť tiež.
VECTRA B 2.0 DTI caravan r.v.2000
VECTRA B 1.6-16V X16XEL r.v.1998-ex
VECTRA B 1.6-16V X16XEL r.v.1998-ex
- mirko608
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 183
- Dátum registrácie: 10 Aug 2008, 19:12
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Bydlisko: Žilina
mno po vymene vodneho chladica..to vyzeralo uz skoro dobre...cez vikend som bol v terchovej co je cesta do kopca a rucicka stupala stupala az do cerveneho pola co neni dobre...mam naozaj vymenene uz skoro vsetko...nemate niekto este nejaky tip...a co upchaty vymenik oleja alebo radiator kurenia..nemoze to mat vplyv??
2.0 DTI, rv. 1999, 74Kw
- mirko608
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 183
- Dátum registrácie: 10 Aug 2008, 19:12
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Bydlisko: Žilina
to nevem ci bezal...akurat ked bolo v cervenom bol som na vrchu a potom som siel uz dole a hned to spadlo..
no vodnu pumpu som vytiahol vonka..kukol som na lopatky ci niesu poskodene,ci nahodou nema volu lozisko a este som skusil ci sa nahodou vrtula nepretaca sama...chytil som zo strany remenice a druhou rukou som potocil za vrtulku ci nieje nahodou odlisovana a vsetko je ok
len nejaka sa mi zdala nejaka mala ta pumpa na diesla ale je to este oririginalna GM
no vodnu pumpu som vytiahol vonka..kukol som na lopatky ci niesu poskodene,ci nahodou nema volu lozisko a este som skusil ci sa nahodou vrtula nepretaca sama...chytil som zo strany remenice a druhou rukou som potocil za vrtulku ci nieje nahodou odlisovana a vsetko je ok
len nejaka sa mi zdala nejaka mala ta pumpa na diesla ale je to este oririginalna GM
2.0 DTI, rv. 1999, 74Kw
- lubo22
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 7290
- Dátum registrácie: 14 Apr 2009, 17:45
- Auto: Nemám auto
- Bydlisko: Trstená
- Bydlisko: trstena
- Kontaktovať používateľa:
aj ja som isiel tim kopcom co je pri terchovej a teplota mi vysla mozno na 92 viac nie. tak urcite tam nieco zle mas.
skus naliat do chladica len cistu vodu.
znami mal nermznucu v lete . neviem aky pomer mozno iba samu nemrznucu a v lete sa mu to prehrievalo. ale az pri vecsej zatazi.
potom to zriedil a uz polo vsetko OK
skus naliat do chladica len cistu vodu.
znami mal nermznucu v lete . neviem aky pomer mozno iba samu nemrznucu a v lete sa mu to prehrievalo. ale az pri vecsej zatazi.
potom to zriedil a uz polo vsetko OK
Vectra C cierna ex
Vectra C modra ex
Vectra C modra ex
- mirko608
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 183
- Dátum registrácie: 10 Aug 2008, 19:12
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Bydlisko: Žilina
zdravim zistil som este jednu vec....ked som mal zohriaty motor skusil som hadicu co je na chladici na vrchu co ide od termostatu do chladica a je dost tvrda na stlacenie neviem ci je normal tvdra alebo nie....moze byt aj tam zrada ze moze byt zle tesnenie alebo hlava ze tlakuje system a je tam velky tlak a vodna pumpa nepretlaci vodu do chladica a moze to sposobovat kolisanie teploty az do cerveneho pola. ci sa mylim?
2.0 DTI, rv. 1999, 74Kw
-
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 326
- Dátum registrácie: 06 Mar 2010, 18:28
- Auto: Insignia
- Bydlisko: Galanta
- Bydlisko: Matuskovo
zle tesnenie alebo hlava sa okrem ineho mozu prejavit i prehrievanim. Chladiaci okruh je zamerne pretlakovy a tak i hadice su tvrde. Ked sa ti ale nestraca chladiaca kvapalina,neobjavuju sa bublinky v kvapaline,nepachne spalinami a nevytlaca kvalinu,resspektive neprestajne nevypusta zatka chladiaceho okruhu vzduch tak tesnenie mozes vylucit. Zle nastavene vstrekovacie cerpadlo,zle vsrekovacie dyzy sa tiez mozu prejavit prehrievanim,taktiez ako opotrebene cerpadlo chladiacej kvaliny
- mirko608
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 183
- Dátum registrácie: 10 Aug 2008, 19:12
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Bydlisko: Žilina
neverim tomu...motor bezi ako svajciarkse hodinky..teda hmm okrem toho prehrevania..keby jeden valec mal bohatu zmes natolko zeby zohrial 8 litrovy okruh vody na 100 stupnov tak si myslim ze by sa skor pridrel ako prehrieval motor....a motor by na volnobehu trosku vynechaval alebo po pridany plynu...vsak u mna sa nic take nedeje
2.0 DTI, rv. 1999, 74Kw
- Miro Kohut
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 5178
- Dátum registrácie: 28 Feb 2008, 21:47
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Bydlisko: Trencianske Teplice