-Opel Astra H- Spojkový komplet

Moderátori: bukelo, buci_vectra

r0b0.8
Nový užívateľ
Nový užívateľ
Príspevky: 26
Dátum registrácie: 06 Jún 2009, 13:31
Auto: !! Zmeň si model auta !!
Bydlisko: Lucenec

Príspevok od používateľa r0b0.8 »

88kw je 8 ventil a 110kw je 16 ventil... nie?... :D
wojto33
Pravidelný užívateľ
Pravidelný užívateľ
Príspevky: 77
Dátum registrácie: 08 Jan 2008, 21:29
Auto: !! Zmeň si model auta !!

Príspevok od používateľa wojto33 »

88kw ma 8 aj 16 ventilov
Používateľov profilový obrázok
Kesi
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 5145
Dátum registrácie: 23 Sep 2008, 18:11
Auto: Astra H
Bydlisko: Košice
Bydlisko alt: Land of Confusion
Bydlisko: EHMK :-)

Príspevok od používateľa Kesi »

Nie
Astra J GTC OPC
Astra H GTC 1,9 (110 kw) No Swirl flaps. No EGR.
pepcco146
Nový užívateľ
Nový užívateľ
Príspevky: 24
Dátum registrácie: 25 Jún 2009, 19:03
Auto: !! Zmeň si model auta !!
Bydlisko: Prešov

Príspevok od používateľa pepcco146 »

88 kW je aj 8V aj 16 V!!! Označenie Z19DTH 88 kW 16V
Označenie Z19DT 88 kW 8V
110 kW je len 16V!!! Označenie Z19DTH 110 kW 16V
Opel Astra H Caravan 1, 9 CDTi 88 kW, 2005
Milans
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 305
Dátum registrácie: 27 Júl 2006, 17:22
Auto: Astra H
Bydlisko: BN/TN

Príspevok od používateľa Milans »

Kesi napísal:Nie


Cau Kesi, na h-ckovom fora sa to uz riesilo. Zabudol si na to ? 88 kw je aj 8 ventil ( ten mam ja, nalievanie oleja je zlava ), ale aj 16 ventil ( nalievanie oleja je zprava ), myslim, ze RomanK to vysvetloval :wink:
Opel Astra J ST 1,4T 103kw LPG ( A14NET ), 12/2013
Opel Astra H 1.9 CDTi ( Z19DT ), 3/2006
Opel Astra G 1.7 CDTi ( Z17DTL)-ex
Používateľov profilový obrázok
Kesi
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 5145
Dátum registrácie: 23 Sep 2008, 18:11
Auto: Astra H
Bydlisko: Košice
Bydlisko alt: Land of Confusion
Bydlisko: EHMK :-)

Príspevok od používateľa Kesi »

Milans napísal:
Kesi napísal:Nie


Cau Kesi, na h-ckovom fora sa to uz riesilo. Zabudol si na to ? 88 kw je aj 8 ventil ( ten mam ja, nalievanie oleja je zlava ), ale aj 16 ventil ( nalievanie oleja je zprava ), myslim, ze RomanK to vysvetloval :wink:

No ano ano :D
Astra J GTC OPC
Astra H GTC 1,9 (110 kw) No Swirl flaps. No EGR.
tulenko
Pravidelný užívateľ
Pravidelný užívateľ
Príspevky: 60
Dátum registrácie: 03 Júl 2008, 07:39
Auto: !! Zmeň si model auta !!
Bydlisko: bj
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa tulenko »

tiez mam ten typ motora Z19DTH,v technicaku 88kw a nie 110kw.
astra 1.9cdti 88kw
BRANO12341
Nový užívateľ
Nový užívateľ
Príspevky: 21
Dátum registrácie: 20 Nov 2009, 18:54
Auto: !! Zmeň si model auta !!

spojka

Príspevok od používateľa BRANO12341 »

ahojte

citam vas tu uz dlhsie...az teraz sa vsak zapojim.....ja tiez zhanam nejako lacnejsie spojku....
ono k tej vasej debate...su 88 kw 8 ventil s oznacenim DT,potom 88 kW 16 ventil s oznavenim motora DTJ a 110 kW 16 ventil s oznaceni motora DTH.....

JA MAM OPEL ASTRA H CARAVAN11/2005,88 KW 16 ventil DTJ......problem mam ten ,ze spojka mi ked ju nemam stlacenu ,velmi hrkoce..akonahle ju stlacim ,prejde ten neprijemny hrkot...v servise mi povedali ze to je lozisko...nebolo drahe,veminili ho ,ale ten hrkot je tam stale....vie mi niekto poradit co to je ?..je to ten zotrvacnik ?
potom mam pocit,teda skor istotu :), akoby spojka sekala..nema plynuly priebeh-zaber,ale seka a hned zabera v polke pedala...
budem vdacny ak sa tu najde niekto ,kto mi poradi...dakujem
Kajo
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 10197
Dátum registrácie: 09 Máj 2008, 22:59
Auto: Astra G
Bydlisko: Bratislava
Bydlisko: Bratislava

Príspevok od používateľa Kajo »

Bohužiaľ to vyzerá na ten dvojhmotový zotrvák.

Otázka: čo vedie mechanika k tomu, že pri zmontovanej prevodovke neskontroluje lamelu a zotrvačník??
Opel Mercedes Renault Ford Peugeot Chrysler - mám rád
lektox

Príspevok od používateľa lektox »

Čau Signum. Prosím ťa mohol by si aj mne zohnať ten zotrvačník? :oops:
Používateľov profilový obrázok
jojo22
Nový užívateľ
Nový užívateľ
Príspevky: 23
Dátum registrácie: 08 Feb 2011, 18:46
Auto: Astra H
Bydlisko: Žiar nad Hronom

Príspevok od používateľa jojo22 »

Signum napísal:
Kesi napísal:
Kajo napísal:@anton
Tak som zisťoval.
S tým Tvojim auto je to sranda, písal si, že má 88 KW a že je to Z19DTH. Ibaže tento motor by mal mať 110 KW a nie 88 (to by bol Z19DT)
Ale nevadí, oba tieto motory majú rovnakú spojku.
LUK je prvovýrobca a má túto spojku v ponuke, mám objednávkové číslo, ale ešte nemám cenu a neviem, aká je dostupnosť, musím im napísať.
Ozvem sa
Jeden čas v tom bol zmätok a aj 88kw boli Z19DTH neviem prečo ale už som sa s tým stretol :shock:
88kw bol vzdy Z19DT
Ja mam tiez 88kw a označenie motoru mam Z19DTH :)
iurai

Príspevok od používateľa iurai »

udaje v dokladoch nesedia so skutocnym stavom. mas problem
Používateľov profilový obrázok
Q-čko
Nový užívateľ
Nový užívateľ
Príspevky: 14
Dátum registrácie: 13 Okt 2010, 14:56
Auto: Astra H
Bydlisko: Hlohovec
Bydlisko: Hlohovec
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa Q-čko »

Mam podobny problem len mam 1,7cdti r.v.2007, 74kw / 101Ps, z17dth
raz mi zacalo chrcanie na netrali a teraz to robi pri miernom stlaceni spojky ked je na podlahe to nerobi a ani ked je v neutrali. Co to moze byt to lozisko alebo zotrvak? Dakujem za vsetky postrehy.

Tymto zhanam cenu opravi a nekoho kto to vie, tu je moj mail
andarey@zoznam.sk
Opel Astra H Caravan Cosmo 1,7CDT,i 74Kw r.v.2007 Z17DTH
Používateľov profilový obrázok
Q-čko
Nový užívateľ
Nový užívateľ
Príspevky: 14
Dátum registrácie: 13 Okt 2010, 14:56
Auto: Astra H
Bydlisko: Hlohovec
Bydlisko: Hlohovec
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa Q-čko »

:arrow:
Opel Astra H Caravan Cosmo 1,7CDT,i 74Kw r.v.2007 Z17DTH
Napísať odpoveď

Návrat na "ASTRA - MOTOR/PREVODOVKA"