Vectra B - demontaz kompresora klimy

Moderátori: dulo, buci_vectra

iurai

Vectra B - demontaz kompresora klimy

Príspevok od používateľa iurai »

da sa kompresor demontovat bez dielenskeho zdvihaku ? mozem auto zdvihnut tak max 20 cm.
a je treba dat dole predny vyfuk, alebo sa to nejako zmesti ?
(vyfuk nerad davam dole, ide to tazko a potom kadejako fuci)

zaujima ma najma benzin.
klimu mam vypustenu
Používateľov profilový obrázok
TSteinar
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 479
Dátum registrácie: 18 Jan 2008, 16:22
Auto: !! Zmeň si model auta !!

Príspevok od používateľa TSteinar »

mal by som sa do toho pustit aj ja, ale ked su aj dolezitejsie veci teraz. jurko, nevieme zohnat zadny naraznik po fl v bordovej metalize? nejako nie moc poskodeny? isiel by som si aj pre neho, keby to nebolo nejak extra daleko
OPEL Vectra B 2.2 16v 108 kW 2001
iurai

Príspevok od používateľa iurai »

priznam sa, ze lepsie je auto bez naraznika nez auto bez klimy
Používateľov profilový obrázok
TSteinar
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 479
Dátum registrácie: 18 Jan 2008, 16:22
Auto: !! Zmeň si model auta !!

Príspevok od používateľa TSteinar »

:lol:
ale ja len tak orientacne zhanam ten naraznik, nebude?
OPEL Vectra B 2.2 16v 108 kW 2001
vikieso
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 593
Dátum registrácie: 26 Máj 2007, 15:47
Auto: !! Zmeň si model auta !!
Bydlisko: Handlova
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa vikieso »

dajte si to inej seksie kupim a nie sem co ste tu novi
Vectra B 1.8 16V - PD 950 DB - X18XE

www.sosauto.eu
iurai

Príspevok od používateľa iurai »

pani, nikto nevie ?
Kajo
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 10197
Dátum registrácie: 09 Máj 2008, 22:59
Auto: Astra G
Bydlisko: Bratislava
Bydlisko: Bratislava

Príspevok od používateľa Kajo »

iurai - aký je to motor? Na Omege X20XEV (viem, že je tam inak uložený motor) to šlo aj bez dviháka, iba s nájazdovými plošinami (ak potrebuješ, požičiam). Kompresor klímy bol pod servom a vedľa kompresoru na bloku bol senzor otáčok kľuky. Výborné riešenie :) Ale ak si dobre spomínam, motor som musel trochu nadvihnúť, predtým uvoľniť silentbloky.
Opel Mercedes Renault Ford Peugeot Chrysler - mám rád
iurai

Príspevok od používateľa iurai »

Kajo napísal:iurai - aký je to motor? Na Omege X20XEV (viem, že je tam inak uložený motor) to šlo aj bez dviháka, iba s nájazdovými plošinami (ak potrebuješ, požičiam). Kompresor klímy bol pod servom a vedľa kompresoru na bloku bol senzor otáčok kľuky. Výborné riešenie :) Ale ak si dobre spomínam, motor som musel trochu nadvihnúť, predtým uvoľniť silentbloky.


je to motor x20xev a x16xel. u oboch je motor pod servocerpadlom. vyfuk tam zavadzia do boku.
smerom naspod zavadzia napravnica. tazko si predstavit, ze ci sa to vedla napravnice presmykne.
servocerpadlo by sa dalo povolit a odsunut. potom by bola mozne skusat smerom nahor

naraznik a chladice sa mi nechce davat von

vsak uz nieco vydumam
Pajec
Pravidelný užívateľ
Pravidelný užívateľ
Príspevky: 34
Dátum registrácie: 06 Nov 2007, 12:15
Auto: !! Zmeň si model auta !!
Bydlisko: Hriňová
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa Pajec »

Ktrasne ide von spodkom auto staci nadvihnut o 20cm...
Opel Vectra B Caravan 2,2DTi 16V, Y22DTR, (2001)
http://forum.opelclub.sk/viewtopic.php?t=9903
iurai

Príspevok od používateľa iurai »

Pajec napísal:Ktrasne ide von spodkom auto staci nadvihnut o 20cm...


s akym motorom ?
iurai

Príspevok od používateľa iurai »

postup, ako som to urobil ja, motor x20xev:
cas cca 2,5 hodiny

1. demontovat teleso vzduchoveho filtra. plastovy kryt pod kompresorom
2. povolit napinak - sikmy kluc cislo 15 predlzeny pakou, v smere hod. ruciciek
3. povolit 4 skrutky vyf. potrubia
4. povolit privodnu 2-hadicu ku kompresoru
5. odpojit kabel k mag. spojke
6. povolit uchyty hadice kompresora na napravnici
7. aby som sa dostal k hornej skrutke kompresora, musel som povolit servocerpadlo a potiahnut ho dohora

znacne tam zavadzali hadice klimy, vedene popod chladic.
(ich demontaz u x16xel bola bezproblemova, ale u x20xev nie, lebo jedna bola omotana hadicou servoriadenia). preto som tam s tymi hadicami bojoval.

povolil som ostatne skrutky kompresora (E12)

kompresor vodorovne posunul do stredovej osi, a tu vykrutil do zvisla, okolo osi natocil tak, aby uchyty boli nalavo a napravo a takto sa dal spustit dole.

lebo bolo velmi malo miesta medzi napravicou a olejovou vanou
Používateľov profilový obrázok
Teo
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 4752
Dátum registrácie: 19 Jan 2008, 21:39
Auto: Viac Oplov
Bydlisko: Bratislava
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa Teo »

no robota tak na hodku :lol:
Kadett 1,3 44KW FULL MANUAL r.v.88(karburátor :)
tel. 0903 75 75 34
www.teoracing.sk
www.opravaservoriadenia.sk
Opravíme aj to čo už nik nedokáže
Napísať odpoveď

Návrat na "VECTRA - MOTOR/PREVODOVKA"