Vectra B - demontaz kompresora klimy
Moderátori: dulo, buci_vectra
Vectra B - demontaz kompresora klimy
da sa kompresor demontovat bez dielenskeho zdvihaku ? mozem auto zdvihnut tak max 20 cm.
a je treba dat dole predny vyfuk, alebo sa to nejako zmesti ?
(vyfuk nerad davam dole, ide to tazko a potom kadejako fuci)
zaujima ma najma benzin.
klimu mam vypustenu
a je treba dat dole predny vyfuk, alebo sa to nejako zmesti ?
(vyfuk nerad davam dole, ide to tazko a potom kadejako fuci)
zaujima ma najma benzin.
klimu mam vypustenu
-
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 10197
- Dátum registrácie: 09 Máj 2008, 22:59
- Auto: Astra G
- Bydlisko: Bratislava
- Bydlisko: Bratislava
iurai - aký je to motor? Na Omege X20XEV (viem, že je tam inak uložený motor) to šlo aj bez dviháka, iba s nájazdovými plošinami (ak potrebuješ, požičiam). Kompresor klímy bol pod servom a vedľa kompresoru na bloku bol senzor otáčok kľuky. Výborné riešenie Ale ak si dobre spomínam, motor som musel trochu nadvihnúť, predtým uvoľniť silentbloky.
Opel Mercedes Renault Ford Peugeot Chrysler - mám rád
Kajo napísal:iurai - aký je to motor? Na Omege X20XEV (viem, že je tam inak uložený motor) to šlo aj bez dviháka, iba s nájazdovými plošinami (ak potrebuješ, požičiam). Kompresor klímy bol pod servom a vedľa kompresoru na bloku bol senzor otáčok kľuky. Výborné riešenie Ale ak si dobre spomínam, motor som musel trochu nadvihnúť, predtým uvoľniť silentbloky.
je to motor x20xev a x16xel. u oboch je motor pod servocerpadlom. vyfuk tam zavadzia do boku.
smerom naspod zavadzia napravnica. tazko si predstavit, ze ci sa to vedla napravnice presmykne.
servocerpadlo by sa dalo povolit a odsunut. potom by bola mozne skusat smerom nahor
naraznik a chladice sa mi nechce davat von
vsak uz nieco vydumam
-
- Pravidelný užívateľ
- Príspevky: 34
- Dátum registrácie: 06 Nov 2007, 12:15
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Bydlisko: Hriňová
- Kontaktovať používateľa:
Ktrasne ide von spodkom auto staci nadvihnut o 20cm...
Opel Vectra B Caravan 2,2DTi 16V, Y22DTR, (2001)
http://forum.opelclub.sk/viewtopic.php?t=9903
http://forum.opelclub.sk/viewtopic.php?t=9903
postup, ako som to urobil ja, motor x20xev:
cas cca 2,5 hodiny
1. demontovat teleso vzduchoveho filtra. plastovy kryt pod kompresorom
2. povolit napinak - sikmy kluc cislo 15 predlzeny pakou, v smere hod. ruciciek
3. povolit 4 skrutky vyf. potrubia
4. povolit privodnu 2-hadicu ku kompresoru
5. odpojit kabel k mag. spojke
6. povolit uchyty hadice kompresora na napravnici
7. aby som sa dostal k hornej skrutke kompresora, musel som povolit servocerpadlo a potiahnut ho dohora
znacne tam zavadzali hadice klimy, vedene popod chladic.
(ich demontaz u x16xel bola bezproblemova, ale u x20xev nie, lebo jedna bola omotana hadicou servoriadenia). preto som tam s tymi hadicami bojoval.
povolil som ostatne skrutky kompresora (E12)
kompresor vodorovne posunul do stredovej osi, a tu vykrutil do zvisla, okolo osi natocil tak, aby uchyty boli nalavo a napravo a takto sa dal spustit dole.
lebo bolo velmi malo miesta medzi napravicou a olejovou vanou
cas cca 2,5 hodiny
1. demontovat teleso vzduchoveho filtra. plastovy kryt pod kompresorom
2. povolit napinak - sikmy kluc cislo 15 predlzeny pakou, v smere hod. ruciciek
3. povolit 4 skrutky vyf. potrubia
4. povolit privodnu 2-hadicu ku kompresoru
5. odpojit kabel k mag. spojke
6. povolit uchyty hadice kompresora na napravnici
7. aby som sa dostal k hornej skrutke kompresora, musel som povolit servocerpadlo a potiahnut ho dohora
znacne tam zavadzali hadice klimy, vedene popod chladic.
(ich demontaz u x16xel bola bezproblemova, ale u x20xev nie, lebo jedna bola omotana hadicou servoriadenia). preto som tam s tymi hadicami bojoval.
povolil som ostatne skrutky kompresora (E12)
kompresor vodorovne posunul do stredovej osi, a tu vykrutil do zvisla, okolo osi natocil tak, aby uchyty boli nalavo a napravo a takto sa dal spustit dole.
lebo bolo velmi malo miesta medzi napravicou a olejovou vanou
- Teo
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 4752
- Dátum registrácie: 19 Jan 2008, 21:39
- Auto: Viac Oplov
- Bydlisko: Bratislava
- Bydlisko: Bratislava
- Kontaktovať používateľa:
no robota tak na hodku
Kadett 1,3 44KW FULL MANUAL r.v.88(karburátor :)
tel. 0903 75 75 34
www.teoracing.sk
www.opravaservoriadenia.sk
Opravíme aj to čo už nik nedokáže
tel. 0903 75 75 34
www.teoracing.sk
www.opravaservoriadenia.sk
Opravíme aj to čo už nik nedokáže