Imobilizer

Moderátor: dulo

vojdan

Imobilizer

Príspevok od používateľa vojdan »

Ahoj, Omega B X20XEV. Při zapnutí elektriky bliká "check engine". Auto nestartuje. Pry imobilizer. Ale ja žádný nemám - měl jsem 2 klíčky, jeden mám někde založený, druhý se mi rozpadl, tak jsem plast vyhodil. Zadneho cipu jsem si nevsiml. Normalne jsem ho pouzival. Co delala kontrolka jsem si nevsiml. ALE vymenil jsem baterii a ted blika a motor nestartuje. Neni mozne, ze by ECU byla nastavena na provoz bez imobilizeru a vymenou baterie doslo k resetu? Mají všechny OMEGY rv 94 imobilizer a jak vypada? Je mozne ze je to nejaky RFID v klicku? Existuje reseni na odpojeni imobiliseru, popripade preprogramovani ECU aby se toto neopakovalo? Nebo ta blikajici kontrolka muze znamenat jinou zavadu? Dulezity je asi ten rok 94, ECU Simtec 56. Moc diky
Používateľov profilový obrázok
chausj
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 1471
Dátum registrácie: 09 Dec 2006, 12:09
Auto: Vectra C
Bydlisko: Trnava
Bydlisko: Trnava
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa chausj »

no ja si myslim ze imobilizer by tam mal byt, ja v Omege to mam taky maly cipik, vyzera to ako magnet upevneny na kostre klucika
Opel Vectra C GTS Z19DTH AT 2007
Opel Omega B Y22DTH 2001 - godfather
Opel Corsa C Z10XE 2001 - segra
Opel Omega A C20NE 1991 - RIP
Používateľov profilový obrázok
Manta
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 757
Dátum registrácie: 05 Feb 2007, 13:24
Auto: !! Zmeň si model auta !!
Bydlisko: Ba
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa Manta »

presne tak imobilizer je v kluci.
Opel Frontera B 2.2 DTI automat r.v. 2001
Opel Manta B GSi C20NE
Opel manta B GT/E 20E cabrio
http://www.opelmanta.sk" onclick="window.open(this.href);return false;
Signum
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 4219
Dátum registrácie: 02 Máj 2007, 21:34
Auto: Zafira B
Bydlisko: Galanta
Bydlisko alt: Sološnica
Bydlisko: Galanta

Príspevok od používateľa Signum »

Manta napísal:presne tak imobilizer je v kluci.
Imobilizer je pri spinacke ,v kluci je iba cip :wink:
Mám Opel
*** Diagnostika + programovanie vozidiel Opel profesionálnou diagnostikou GM MDI***
*** Programovanie CZ/SK do autorádií CD400 + Touch&Connect ***
*** Distribúcia MKJ od Pepas ***
*** Programovanie Slovenčiny Astra H,Zafira B- CID,GID,UHP 4,DVD 90,CD 70 ***
Používateľov profilový obrázok
chausj
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 1471
Dátum registrácie: 09 Dec 2006, 12:09
Auto: Vectra C
Bydlisko: Trnava
Bydlisko: Trnava
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa chausj »

Signum napísal:
Manta napísal:presne tak imobilizer je v kluci.
Imobilizer je pri spinacke ,v kluci je iba cip :wink:
alebo tak :D
Opel Vectra C GTS Z19DTH AT 2007
Opel Omega B Y22DTH 2001 - godfather
Opel Corsa C Z10XE 2001 - segra
Opel Omega A C20NE 1991 - RIP
jacekczewa

sposob na odłaczenie immo w roczniku 1994 pilot IRED

Príspevok od používateľa jacekczewa »

Vojdan to dla ciebie:


Przepis na omege 94 -95 kluczyk z pilotem na podczerwien ( typu łyżka)
mozna jeszcze sprawdzic przy stacyjce jest literka duze B.
Trzeba wymontowac schowek pasażera, 2 śruby na dole , 3śruby u góry ( troche pod pokrywą airbagu) oraz 3 śruby w "suficie" schowka.Potrzebny kluczyk torx.
Jak wymontujesz to musisz sięgnąc głeboko za airbaga tam pionowo jest zamontowany za samą poduszką puszka ( kolor czarny lub srebrny), widac tylko przewody , pociągnij na dól i wylezie.

Następinie odcinaj kabelki od wtyczki wg numerów i połacz je parami ( na wtyczce są numerki)

1 z 21 ( czerwone z niebieskim paskie; dla TD diesel kolor czarny)
3 z 30 ( czarne)
4 z 31 ( czarne z czerwonym paskiem)

Wystarczy odciac od wtyczki skręcic parami jak podałem i zaizolowac

Lampka kontrolna ( ten złodziej) najlepiej wyjąc kontrolke z przycisku.


A potem....... cieszyc sie znów jazdą omesią.
stupi
Pravidelný užívateľ
Pravidelný užívateľ
Príspevky: 65
Dátum registrácie: 02 Okt 2006, 17:03
Auto: !! Zmeň si model auta !!
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať používateľa:

preklad polskeho navodu

Príspevok od používateľa stupi »

po odskrutkovani krytu odkladacieho priestoru pred spolujazdcom,hlboko za airbekom pri vypenenom priestore sa nachadza tlacitko,spinac,ciernej alebo sivej farby,ktorý je potrebne potiahnut dole,nasledne sa otvori a podla uvedených čísiel kablov a farieb ich odpojit a nasledne spojit podla navodu a zaizolovat,tym odpojime imobilizer a kontrolku./pozor,navod pre autickara,ja nim nie som/za dakujem od vas aj ja dakujem
O-Omega 2.5TD,2000 r.v.
VW-Passat,1.9TDI,2004

0911328257
mstupi25@gmail.com
jacekczewa

Príspevok od používateľa jacekczewa »

stupi , dziekuje za tłumaczenie, to jest bardzo skuteczny sposób na immo starego typu ( omega 94-94) pilot na podczerwien IRED - skuteczny i działający, juz wiele aut jezdzi odblokowanych tych sposobem.

Uwaga dotyczy aut z literką B przy stacyjce.
Jesli przy stacyjce jest duza 0 ( kropka) to immo jest transponderowe ( czip) i trzeba w sterowniku silnika programowo jej wyrzucic.
vojdan

Immo kill

Príspevok od používateľa vojdan »

Takze bohuzel....Omega je VIN ...S..... Imobilizer ma. Vami popsany navod (diky) asi nebude fungovat. Zadal jsem si vymazani Immo z ECU - zrejme pomoci IMMO KILLERU, ale kontolka blika dal. Dalku k tomu nemam vubec, ale predpokladam ze to nevadi, budu resit pozdeji (lze pouzit jinou?). Rad bych to zkusil sam, klidne s pajkou.. Muze mi nekdo poslat navod/odkaz jak na to pls?(goole nepomohl). Predpokladam ze bude treba immo killer, nebo by slo pouzit Tech2? Ve znackovem servisu mi nabidli novy klic+nauceni ECU, ale cena ke 4000. Preferuji odpojeni immo, v krajnim pripade nauceni ECU jineho klice. Diky moc. Mimochodem nemam ani interface OBD - serial a nevim ktery z nabizenych mam objednat. Popripade koupim
Napísať odpoveď

Návrat na "OMEGA, SIGNUM, INSIGNIA - ELEKTRO"