Imobilizer
Moderátor: dulo
Imobilizer
Ahoj, Omega B X20XEV. Při zapnutí elektriky bliká "check engine". Auto nestartuje. Pry imobilizer. Ale ja žádný nemám - měl jsem 2 klíčky, jeden mám někde založený, druhý se mi rozpadl, tak jsem plast vyhodil. Zadneho cipu jsem si nevsiml. Normalne jsem ho pouzival. Co delala kontrolka jsem si nevsiml. ALE vymenil jsem baterii a ted blika a motor nestartuje. Neni mozne, ze by ECU byla nastavena na provoz bez imobilizeru a vymenou baterie doslo k resetu? Mají všechny OMEGY rv 94 imobilizer a jak vypada? Je mozne ze je to nejaky RFID v klicku? Existuje reseni na odpojeni imobiliseru, popripade preprogramovani ECU aby se toto neopakovalo? Nebo ta blikajici kontrolka muze znamenat jinou zavadu? Dulezity je asi ten rok 94, ECU Simtec 56. Moc diky
- Manta
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 757
- Dátum registrácie: 05 Feb 2007, 13:24
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Bydlisko: Ba
- Kontaktovať používateľa:
presne tak imobilizer je v kluci.
Opel Frontera B 2.2 DTI automat r.v. 2001
Opel Manta B GSi C20NE
Opel manta B GT/E 20E cabrio
http://www.opelmanta.sk" onclick="window.open(this.href);return false;
Opel Manta B GSi C20NE
Opel manta B GT/E 20E cabrio
http://www.opelmanta.sk" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 4219
- Dátum registrácie: 02 Máj 2007, 21:34
- Auto: Zafira B
- Bydlisko: Galanta
- Bydlisko alt: Sološnica
- Bydlisko: Galanta
Imobilizer je pri spinacke ,v kluci je iba cipManta napísal:presne tak imobilizer je v kluci.
Mám Opel
*** Diagnostika + programovanie vozidiel Opel profesionálnou diagnostikou GM MDI***
*** Programovanie CZ/SK do autorádií CD400 + Touch&Connect ***
*** Distribúcia MKJ od Pepas ***
*** Programovanie Slovenčiny Astra H,Zafira B- CID,GID,UHP 4,DVD 90,CD 70 ***
*** Diagnostika + programovanie vozidiel Opel profesionálnou diagnostikou GM MDI***
*** Programovanie CZ/SK do autorádií CD400 + Touch&Connect ***
*** Distribúcia MKJ od Pepas ***
*** Programovanie Slovenčiny Astra H,Zafira B- CID,GID,UHP 4,DVD 90,CD 70 ***
sposob na odłaczenie immo w roczniku 1994 pilot IRED
Vojdan to dla ciebie:
Przepis na omege 94 -95 kluczyk z pilotem na podczerwien ( typu łyżka)
mozna jeszcze sprawdzic przy stacyjce jest literka duze B.
Trzeba wymontowac schowek pasażera, 2 śruby na dole , 3śruby u góry ( troche pod pokrywą airbagu) oraz 3 śruby w "suficie" schowka.Potrzebny kluczyk torx.
Jak wymontujesz to musisz sięgnąc głeboko za airbaga tam pionowo jest zamontowany za samą poduszką puszka ( kolor czarny lub srebrny), widac tylko przewody , pociągnij na dól i wylezie.
Następinie odcinaj kabelki od wtyczki wg numerów i połacz je parami ( na wtyczce są numerki)
1 z 21 ( czerwone z niebieskim paskie; dla TD diesel kolor czarny)
3 z 30 ( czarne)
4 z 31 ( czarne z czerwonym paskiem)
Wystarczy odciac od wtyczki skręcic parami jak podałem i zaizolowac
Lampka kontrolna ( ten złodziej) najlepiej wyjąc kontrolke z przycisku.
A potem....... cieszyc sie znów jazdą omesią.
Przepis na omege 94 -95 kluczyk z pilotem na podczerwien ( typu łyżka)
mozna jeszcze sprawdzic przy stacyjce jest literka duze B.
Trzeba wymontowac schowek pasażera, 2 śruby na dole , 3śruby u góry ( troche pod pokrywą airbagu) oraz 3 śruby w "suficie" schowka.Potrzebny kluczyk torx.
Jak wymontujesz to musisz sięgnąc głeboko za airbaga tam pionowo jest zamontowany za samą poduszką puszka ( kolor czarny lub srebrny), widac tylko przewody , pociągnij na dól i wylezie.
Następinie odcinaj kabelki od wtyczki wg numerów i połacz je parami ( na wtyczce są numerki)
1 z 21 ( czerwone z niebieskim paskie; dla TD diesel kolor czarny)
3 z 30 ( czarne)
4 z 31 ( czarne z czerwonym paskiem)
Wystarczy odciac od wtyczki skręcic parami jak podałem i zaizolowac
Lampka kontrolna ( ten złodziej) najlepiej wyjąc kontrolke z przycisku.
A potem....... cieszyc sie znów jazdą omesią.
-
- Pravidelný užívateľ
- Príspevky: 65
- Dátum registrácie: 02 Okt 2006, 17:03
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Bydlisko: Bratislava
- Kontaktovať používateľa:
preklad polskeho navodu
po odskrutkovani krytu odkladacieho priestoru pred spolujazdcom,hlboko za airbekom pri vypenenom priestore sa nachadza tlacitko,spinac,ciernej alebo sivej farby,ktorý je potrebne potiahnut dole,nasledne sa otvori a podla uvedených čísiel kablov a farieb ich odpojit a nasledne spojit podla navodu a zaizolovat,tym odpojime imobilizer a kontrolku./pozor,navod pre autickara,ja nim nie som/za dakujem od vas aj ja dakujem
stupi , dziekuje za tłumaczenie, to jest bardzo skuteczny sposób na immo starego typu ( omega 94-94) pilot na podczerwien IRED - skuteczny i działający, juz wiele aut jezdzi odblokowanych tych sposobem.
Uwaga dotyczy aut z literką B przy stacyjce.
Jesli przy stacyjce jest duza 0 ( kropka) to immo jest transponderowe ( czip) i trzeba w sterowniku silnika programowo jej wyrzucic.
Uwaga dotyczy aut z literką B przy stacyjce.
Jesli przy stacyjce jest duza 0 ( kropka) to immo jest transponderowe ( czip) i trzeba w sterowniku silnika programowo jej wyrzucic.
Immo kill
Takze bohuzel....Omega je VIN ...S..... Imobilizer ma. Vami popsany navod (diky) asi nebude fungovat. Zadal jsem si vymazani Immo z ECU - zrejme pomoci IMMO KILLERU, ale kontolka blika dal. Dalku k tomu nemam vubec, ale predpokladam ze to nevadi, budu resit pozdeji (lze pouzit jinou?). Rad bych to zkusil sam, klidne s pajkou.. Muze mi nekdo poslat navod/odkaz jak na to pls?(goole nepomohl). Predpokladam ze bude treba immo killer, nebo by slo pouzit Tech2? Ve znackovem servisu mi nabidli novy klic+nauceni ECU, ale cena ke 4000. Preferuji odpojeni immo, v krajnim pripade nauceni ECU jineho klice. Diky moc. Mimochodem nemam ani interface OBD - serial a nevim ktery z nabizenych mam objednat. Popripade koupim