Strana 2 z 2

Napísané: 23 Júl 2011, 20:59
od používateľa foose95
Už Jazdí Bola u jedného mechanika povedal že chyba bola v elektrike nevijadril sa konkrétne ale hlavne že ide, stálo to 100€ taže som spokojný
:lol:

Napísané: 23 Júl 2011, 20:59
od používateľa foose95
Dík za tipi a rady

Napísané: 31 Júl 2011, 22:05
od používateľa Michi969
Zdravim pani,nechcem otvarat novu temu...mam tiez 1.6 16V,vcera cestou z Ba do PP mi zacalo trhat(vynechavat)motor,dnes sa mi 2x objavila oranz.ikonka motora,trhlo silnejsie ale tah malo,ma nabehanych 275000km,sviecky olej a vsetky filtre boli menene pred 10000km,vsade sa pri podobnych problemoch spomina egr ventil,kde sa nachadza na tomto motore?Ason by som ho vycistil

Napísané: 31 Júl 2011, 22:26
od používateľa foose95
erg ventil to je taká vec ktorá je nad zvodmi ide donho jedna hrubšia rúrka a jedna taká úplne tenká , šak si to vygoogli

Napísané: 31 Júl 2011, 23:56
od používateľa iurai
Michi969 napísal:Zdravim pani,nechcem otvarat novu temu...mam tiez 1.6 16V,vcera cestou z Ba do PP mi zacalo trhat(vynechavat)motor,dnes sa mi 2x objavila oranz.ikonka motora,trhlo silnejsie ale tah malo,ma nabehanych 275000km,sviecky olej a vsetky filtre boli menene pred 10000km,vsade sa pri podobnych problemoch spomina egr ventil,kde sa nachadza na tomto motore?Ason by som ho vycistil


vyblikat chybu - spinkou ci pedalmi. pozri sem:

http://forum.opelclub.sk/viewforum.php?f=122

Napísané: 01 Aug 2011, 07:06
od používateľa Michi969
No hned som sapustil na vyblikanie...chyba 0335,blikala 3x a potom sla znova,zeby jedina chyba?Len co s nou?Dik pani

Napísané: 01 Aug 2011, 08:49
od používateľa macil

Napísané: 01 Aug 2011, 09:41
od používateľa Michi969
...no hladal som...chyba-snimac kluky a vacky...cistil som snimac kluky,skontroloval vodice,konektory vsetko ok,po prevezeni znova trhlo...mam ich vymenit za nove?Nema niekto pozicat,skoda kupovat novy,ked ten bude dobry...

Napísané: 02 Aug 2011, 12:26
od používateľa iurai
aspon jeden z nich by to mohol byt.

co som u seba s motorom X16XEL (starsi model) skusal, tak po odpojeni jedneho cidla auto ide vskutku normalne.

tak skus odpojit vzdy jedno z nich, a napis ako sa auto spravalo

Napísané: 03 Aug 2011, 12:26
od používateľa Michi969
...dakujem,skusim odpojit ten spodny-na kluku a uvidim...pekny den

Napísané: 03 Aug 2011, 13:48
od používateľa Michi969
No,takze odpojil som len vrchne cidlo na vacku,kedze k spodnemu som sa nevedel dostat,po nastartovani stale svietila kontrolka motora,chod sa nezmenil,stale to trhalo.Neda sa to cidlo na kluku odpojit zhora,nemam pristup na zdvihak.Este otazocka,da sa cidlo nejak odmerat?Nema nejaky dany odpor ked je funkcne,a ked je cidlo vadne,odpor sa zmeni?Dakujem pani za rady.B-)

Napísané: 03 Aug 2011, 18:27
od používateľa iurai
cidlo kluky ma tiez niekde hore konektor. 3-pinovy

Napísané: 07 Aug 2011, 19:57
od používateľa Michi969
Ten trojpinovy konektor, co je hore je z cidla vacky. Z cidla kluky je konektor "vzadu za motorom", najlepsie asi odpojit zospodu auta.
Inak tato chyba trhanina sa pocas plynulej jazdy neprejavuje (jazda po dialnici), ale len ked je motor v "zabere" (pri pohnuti na krizovatke,pri predbiehani) Nebude to v niecom inom,ako v cidle?Neviete o niekom,kto sa vyzna v oploch a pozrel by sa na to?BA Dik.