sensor vackoveho hriadela

Moderátor: dulo

kreator391

Príspevok od používateľa kreator391 »

No ten EGR ventil som zaslepil. A ten krokac z benzinom, ale sa neda dostat ku tej tycke. Da sa ta tycka dajako vysrubovat vonku? Hm a tie podtlakove hadicky su kde ? Ja som tiez ako ty na elektroniku software a tak.
Používateľov profilový obrázok
macil
Admin
Admin
Príspevky: 36871
Dátum registrácie: 25 Feb 2006, 15:01
Auto: Astra J
Bydlisko: Košice
Bydlisko alt: Furča
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa macil »

Benzín si nalej do nádrže. Kúp čistič na karburátory a ten tam nastriekaj. Tyčku vyberať nemusíš, len to poriadne prepláchni, naruš štetcom a keď už z toho nepôjde čierny maglajz, tak to prepláchni benzínom a poskladaj. EGR rovnako. Pred zaslepením musí byť funkčný, inak ti to bude hádzať chybu. Hadičky prekontroluj všetky. Tie tenké sú ukončené takými gumenými kolienkami a tie občas praskajú.
Opel Astra J-ST, A16LET LPG
Opel Astra F-CC, X18XE
Xing Tao Fu Shi 兴涛服饰 a diagnostika 診斷
kreator391

Príspevok od používateľa kreator391 »

no ten EGR asi je funkcny lebo mi nevypisuje ziadnu chybu. Dufam ze nebude problem v prevodovke. A este jedna vec macil=kupil som si do nahrady ECU jednotku ze vraj "perfect wotking" ale ked som ju zapojil a otocil klucikom tak hned zacala vkuse blikat kontrolka ecu a niekde som cital na nete ze je to problem s imobilizerom ze nespolupracuje ten cip v kluciku s ecu. Nevies ako mam "obelhat" ten system?
Používateľov profilový obrázok
macil
Admin
Admin
Príspevky: 36871
Dátum registrácie: 25 Feb 2006, 15:01
Auto: Astra J
Bydlisko: Košice
Bydlisko alt: Furča
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa macil »

S tým ti asi neporadím. :?
Čo je "wotking"?
Opel Astra J-ST, A16LET LPG
Opel Astra F-CC, X18XE
Xing Tao Fu Shi 兴涛服饰 a diagnostika 診斷
Signum
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 4219
Dátum registrácie: 02 Máj 2007, 21:34
Auto: Zafira B
Bydlisko: Galanta
Bydlisko alt: Sološnica
Bydlisko: Galanta

Príspevok od používateľa Signum »

kreator391 napísal:no ten EGR asi je funkcny lebo mi nevypisuje ziadnu chybu. Dufam ze nebude problem v prevodovke. A este jedna vec macil=kupil som si do nahrady ECU jednotku ze vraj "perfect wotking" ale ked som ju zapojil a otocil klucikom tak hned zacala vkuse blikat kontrolka ecu a niekde som cital na nete ze je to problem s imobilizerom ze nespolupracuje ten cip v kluciku s ecu. Nevies ako mam "obelhat" ten system?
RJ motora+imobilizer su sparovane to je prva vec a ak nebola RJ motora co si kupil odhlasena z imobilizeru vozidla v ktorom bola namontovana tak Ti je na nic :cry:
Mám Opel
*** Diagnostika + programovanie vozidiel Opel profesionálnou diagnostikou GM MDI***
*** Programovanie CZ/SK do autorádií CD400 + Touch&Connect ***
*** Distribúcia MKJ od Pepas ***
*** Programovanie Slovenčiny Astra H,Zafira B- CID,GID,UHP 4,DVD 90,CD 70 ***
kreator391

Príspevok od používateľa kreator391 »

MACIL to si robis srandu zo mna? Mal som na mysli "working" vidis ze "t" je blizko "r" niekedy sa stane ked pises rychlo. Aj kon ma 4 nohy a predsa sa podkne , som clovek omylny tvor. A ja to uz nedokazem odhlasit tu jednotku?
Používateľov profilový obrázok
macil
Admin
Admin
Príspevky: 36871
Dátum registrácie: 25 Feb 2006, 15:01
Auto: Astra J
Bydlisko: Košice
Bydlisko alt: Furča
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa macil »

Podľa toho, čo napísal Signum, tak k odhláseniu jednotky asi potrbuješ aj pôvodný imobilizér.
PS: Nie som v angličtine taký zbehlý, aby som rozoznal preklep od slova, ktoré nepoznám. 8)
Opel Astra J-ST, A16LET LPG
Opel Astra F-CC, X18XE
Xing Tao Fu Shi 兴涛服饰 a diagnostika 診斷
kreator391

Príspevok od používateľa kreator391 »

To nic stou anglictinou ja som mal tiez problem ale musel som sa naucit aspon nieco ked chcem zit tu. Tak ten tupec co mi to predal ta je dobry ko... vydno ze je to anglican ked navie co predava
kreator391

Príspevok od používateľa kreator391 »

caute oplaci a macil. Takze nepomohlo ani vycisteni ani zaslepenie egr ventila a krokoveho motorceka. horsie je ze teraz mi ide tak ze ked stojim na krizovatke zo zaradenim D tak snim nenormalne trasie a este ktomu ked stojim na volnobeh tak ked vyberiem tu tycku co sa kontroluje olej tak ide s tamade dum jak z vyfuku. ale po dialnici /pocas jazdy slape jak hodinky/ no neviete ci moze byt s tym dymom?
alino
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 148
Dátum registrácie: 24 Okt 2007, 12:00
Auto: !! Zmeň si model auta !!
Bydlisko: Modrý Kameň

Príspevok od používateľa alino »

kreator391 napísal:caute oplaci a macil. Takze nepomohlo ani vycisteni ani zaslepenie egr ventila a krokoveho motorceka. horsie je ze teraz mi ide tak ze ked stojim na krizovatke zo zaradenim D tak snim nenormalne trasie a este ktomu ked stojim na volnobeh tak ked vyberiem tu tycku co sa kontroluje olej tak ide s tamade dum jak z vyfuku. ale po dialnici /pocas jazdy slape jak hodinky/ no neviete ci moze byt s tym dymom?
Vadné krúžky na piestoch, alebo tenenie pod hlavou. Tlak pri zapálení ide popri nich do olejovej vane a cez odvetrávanie do výfuku.
turbo astra
Bronzový užívateľ
Bronzový užívateľ
Príspevky: 90
Dátum registrácie: 07 Sep 2008, 15:05
Auto: !! Zmeň si model auta !!
Bydlisko: kosice

Príspevok od používateľa turbo astra »

vsetci tu pisete o tom vyblikani kodov co to je?
astra G coupe 2.0 16V Turbo
Používateľov profilový obrázok
emilko
Pravidelný užívateľ
Pravidelný užívateľ
Príspevky: 42
Dátum registrácie: 13 Apr 2009, 15:29
Auto: Omega B
Bydlisko: Skalica
Bydlisko: Skalica
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa emilko »

kreator391 napísal:caute oplaci a macil. Takze nepomohlo ani vycisteni ani zaslepenie egr ventila a krokoveho motorceka. horsie je ze teraz mi ide tak ze ked stojim na krizovatke zo zaradenim D tak snim nenormalne trasie a este ktomu ked stojim na volnobeh tak ked vyberiem tu tycku co sa kontroluje olej tak ide s tamade dum jak z vyfuku. ale po dialnici /pocas jazdy slape jak hodinky/ no neviete ci moze byt s tym dymom?
kreator, ja som mal podobny problem. Otacky nizkoa, auto sa triaslo, rozsvietila sa kontrolka motoru, pridal som stratila sa. No a nakoniec sme zistili ze napinacia kladka na alternator je vadna. Pri nizkych otackach sa rozklepala jak osika a koniec. Kukni, mozno je to blbost a mozno pomoze.
Používateľov profilový obrázok
TUKESKO
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 1057
Dátum registrácie: 11 Dec 2008, 19:36
Auto: Zafira B
Bydlisko: Nové Mesto nad Váhom
Bydlisko: Hrádok medzi NM a PN pri D1
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa TUKESKO »

emilko napísal:
kreator391 napísal:caute oplaci a macil. Takze nepomohlo ani vycisteni ani zaslepenie egr ventila a krokoveho motorceka. horsie je ze teraz mi ide tak ze ked stojim na krizovatke zo zaradenim D tak snim nenormalne trasie a este ktomu ked stojim na volnobeh tak ked vyberiem tu tycku co sa kontroluje olej tak ide s tamade dum jak z vyfuku. ale po dialnici /pocas jazdy slape jak hodinky/ no neviete ci moze byt s tym dymom?
kreator, ja som mal podobny problem. Otacky nizkoa, auto sa triaslo, rozsvietila sa kontrolka motoru, pridal som stratila sa. No a nakoniec sme zistili ze napinacia kladka na alternator je vadna. Pri nizkych otackach sa rozklepala jak osika a koniec. Kukni, mozno je to blbost a mozno pomoze.
Ked piseš prispevok pozri najprv na datum, odpovedaš na 2roky staru temu a pochybujem ze mu to este nejde! ahoj
0918833051
Opel Zafira B 1.9 CDTi
Opel omega B 3.2 CARAVAN
Opel omega B 2.0 CARAVAN
auto scan opel
Napísať odpoveď

Návrat na "OMEGA, SIGNUM, INSIGNIA - ELEKTRO"