vaha vzduchu, hodnoty
Moderátori: dulo, buci_vectra
- Kat
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 606
- Dátum registrácie: 12 Okt 2007, 10:56
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Bydlisko: Bratislava
je mozne ze zacala vädnut origo vaha vzduchu Bosch po cca 30.000 km a 1 roku pouzivania?
myslite, ze je mozne ju vyreklamovat ako vadnu, ked uz nedava dostatocne hodnoty ale ani nie je vyslovene K.O.?
myslite, ze je mozne ju vyreklamovat ako vadnu, ked uz nedava dostatocne hodnoty ale ani nie je vyslovene K.O.?
Vlado Kat
Vectra B Caravan 2.0 DTI (X20DTH) 16V 74kw r.v. 1998
viac na: http://forum.opelclub.sk/viewtopic.php?t=5554
Vectra B Caravan 2.0 DTI (X20DTH) 16V 74kw r.v. 1998
viac na: http://forum.opelclub.sk/viewtopic.php?t=5554
- Kat
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 606
- Dátum registrácie: 12 Okt 2007, 10:56
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Bydlisko: Bratislava
problem nazatial vyrieseny prehodenim selenoidu na turbe za selenoid na klapkach.
auto ozilo, takze to vyzera ze je vadny ten turbovy ventil :?
auto ozilo, takze to vyzera ze je vadny ten turbovy ventil :?
Vlado Kat
Vectra B Caravan 2.0 DTI (X20DTH) 16V 74kw r.v. 1998
viac na: http://forum.opelclub.sk/viewtopic.php?t=5554
Vectra B Caravan 2.0 DTI (X20DTH) 16V 74kw r.v. 1998
viac na: http://forum.opelclub.sk/viewtopic.php?t=5554
-
- Nový užívateľ
- Príspevky: 3
- Dátum registrácie: 04 Mar 2011, 09:17
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Bydlisko: okres Rim.Sobota
Zdravím všetkých. Ja mám nasledovný problém: Po zahriatí motora na 80 stupňov dáva menší výkon, na voľnobehu rozsvecuje kontrolku "porucha motora" a pri zošliapnutí akcelerátora má motor tendenciu kapať, potom naberie otáčky. Pri nižšej teplote motora sa to tak dramaticky neprejavuje, ale je cítiť rozdiel. Okrem toho mám pri jazde asi o 1 liter väčšiu spotrebu ako normálne (na voľnobehu asi o 0,2 l/h)
Bol som v Opli na diagnostike, vraj im to píše "váha vzduchu". Objednal som iný senzor váhy (síce použitý, ale toho istého typu aj značky). Porucha sa prejavuje naďalej tak isto. Palubný počítač som resetoval odpojením baterky = porucha sa naďalej prejavuje
Teraz za prve - mam smolu a mam doma 2 vadné snímače alebo za druhé = porucha je niekde inde.
Prosím poraďte ak viete. Motor je benzín 2.0 i 16V (X20XEV) + chip, 200.000 km
Bol som v Opli na diagnostike, vraj im to píše "váha vzduchu". Objednal som iný senzor váhy (síce použitý, ale toho istého typu aj značky). Porucha sa prejavuje naďalej tak isto. Palubný počítač som resetoval odpojením baterky = porucha sa naďalej prejavuje
Teraz za prve - mam smolu a mam doma 2 vadné snímače alebo za druhé = porucha je niekde inde.
Prosím poraďte ak viete. Motor je benzín 2.0 i 16V (X20XEV) + chip, 200.000 km
- langdon2
- Admin - Opelclub VIP člen
- Príspevky: 23106
- Dátum registrácie: 16 Jan 2008, 16:10
- Auto: Insignia
- Bydlisko: Nitra
- Bydlisko: Nitra
tak vobec nevieme tvoj chybovy kod....A samozrejme moze byt chyba aj inde.....
Napr. v lambda sonde..
Napr. v lambda sonde..
Opel Insignia 2,0Cdti
Opel Astra G 1,4 16V ex...
Opel Corsa B 1.0 12V ex... Opel Corsa B 1.2 16V po smrti...
palubne pc. a tempomaty do Oplov
diagnostika na vsetky znacky aut, rychlo servis, repas brzdovych strmenov
Opel Astra G 1,4 16V ex...
Opel Corsa B 1.0 12V ex... Opel Corsa B 1.2 16V po smrti...
palubne pc. a tempomaty do Oplov
diagnostika na vsetky znacky aut, rychlo servis, repas brzdovych strmenov
-
- Nový užívateľ
- Príspevky: 3
- Dátum registrácie: 04 Mar 2011, 09:17
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Bydlisko: okres Rim.Sobota
-
- Nový užívateľ
- Príspevky: 3
- Dátum registrácie: 04 Mar 2011, 09:17
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Bydlisko: okres Rim.Sobota
Už je to opravené!!! Chyba bola v hadičkách prídavného vzduchu (či také niečo). No proste tie hadičky okolo motora. Boli deravé a polámané, motor zrejme ťahal falošný vzduch a "zvaľoval" to na váhu. Teraz mám jeden (dobrý) snímač váhy vzduchu na predaj......
Chipovanie neľutujem, pridalo mi 15 PS a pri istých otáčkach až 56 Nm, okrem toho max. krútiaci moment je posunutý o 1000 otáčok nižšie ako bol pôvodne. To sa nedá porovnať s tým motorom čo tam bol pred tým. Teraz je pružnejší a lepšie ťahá (hlavne pri nižších otáčkach) pri tej istej, možno aj lepšej spotrebe. Nevýhoda je že mám nastavený veľký predzápal zapaľovania a keď tankujem 95-ku benzín tak motor pod zaťažením klepe. Takže treba tankovať V-Power. Ešte idem dať "vyrezať" katalyzátor a potom to dám na brzdu. Spolu s odstaveným ERG odhadujem že by tam potom malo byť cca 155 PS
Chipovanie neľutujem, pridalo mi 15 PS a pri istých otáčkach až 56 Nm, okrem toho max. krútiaci moment je posunutý o 1000 otáčok nižšie ako bol pôvodne. To sa nedá porovnať s tým motorom čo tam bol pred tým. Teraz je pružnejší a lepšie ťahá (hlavne pri nižších otáčkach) pri tej istej, možno aj lepšej spotrebe. Nevýhoda je že mám nastavený veľký predzápal zapaľovania a keď tankujem 95-ku benzín tak motor pod zaťažením klepe. Takže treba tankovať V-Power. Ešte idem dať "vyrezať" katalyzátor a potom to dám na brzdu. Spolu s odstaveným ERG odhadujem že by tam potom malo byť cca 155 PS