Ale dnes mi tá kontrolka svietila dalej ale mám pocit že sa to niejak prebralo. Už mi to pri rozbehu aj hrabalo...
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Moderátori: dulo, buci_vectra
ViloP napísal:Ja mam ten isty problem. Ale podla op-com mi EGR pracuje celkom dobre, ale skrtiaca klapka sa ani nepohne. Skusal som vyresetovat RJ tak, ze som odpojil aku na hodinku, a nic. Neviete ci sa RJ po cisteni resetuje? Aby sa klapka znova nastavila podla aktualneho stavu?
texno_lover napísal:mne sa ten vykon nezlepšil ani po odstranení DPF filtra, stale je to take že auto vystrelí ako raketa až ked zapne turbo
.. po odstraneni DPF sa mi znižila spotreba podla palubneho PC o cca 0,6 litra ...
na STKčke by to nemalo mať vplyv , niekto to tu už písal že by to na to vplyv nemalo mať a pisal aj že na emisnej prešiel že bol stale v norme
texno_lover napísal:mne sa ten vykon nezlepšil ani po odstranení DPF filtra, stale je to take že auto vystrelí ako raketa až ked zapne turbo
.. po odstraneni DPF sa mi znižila spotreba podla palubneho PC o cca 0,6 litra ...
na STKčke by to nemalo mať vplyv , niekto to tu už písal že by to na to vplyv nemalo mať a pisal aj že na emisnej prešiel že bol stale v norme
edulo napísal:Xavi a kde by som nasiel ten solenoid - ventil? Nemas nahodou od toho fotodokumentaciu?
xavi napísal:Ked mi nič nevyhadzuje diagnostika ako sa to dá ešte zistiť..? Či sú výrive klapky v poriadku.!? A tiahlo je na svojom mieste, myslím!!!