Vectra 1.9 CDTI/150k - smrad spalin v kabine
Moderátori: dulo, buci_vectra
-
- Bronzový užívateľ
- Príspevky: 98
- Dátum registrácie: 21 Okt 2011, 11:37
- Auto: Vectra C
- Bydlisko: Zahraničie
- Bydlisko alt: Ostrava
- Bydlisko: Ostrava
- Kontaktovať používateľa:
Vectra 1.9 CDTI/150k - smrad spalin v kabine
Já Vás zdravím. Možná se to tady někde již řešilo, ale vyhledat se mi to nepodařilo. Mám problém, že mi jde v mé Vectre cítit spálena nafta ( nebo olej ) v kabině. Pokud jedu normální rychlostí tak ne, ale pokud stojím třeba na křižovatce nebo jedu v koloně tak je to hodně markatní. A navíc subjektívním dojmem je to cítit nejvíce když zařadím zpátečku a couvám. Motor byl kontrolován, nikde nic nekape, vyfukové potrubí je ještě prý v pohodě, tak nevím. A chci se zeptat na hladinu motorového oleje. Mám mírně nad ryskou 1-2 mm ? Nemůže to být tím ? Díky za odpověď
- jupaza1
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 1957
- Dátum registrácie: 16 Máj 2009, 10:37
- Auto: Vectra C
- Bydlisko alt: Bytča a okolie
- Bydlisko: Źilina
oleja by tam toľko byť nemalo! olej odpustiť, popr. vymeniť ak už je príhodný čas a pozorovať či to bude robiť aj potom.
Opel Vectra C caravan 1,9 CDTi 110 kw r.v.2006
Opel Astra F 1,8i 16v r.v.1994 - EX; Opel Frontera B 2,2 DTi 85 kw r.v. 2000 -EX
Opel Vectra C 1,9 CDTi 88 kw r.v. 2006 - EX; Opel Vectra B caravan 1,6 16v r.v. 1996 - EX
Diagnostika a programovanie pomocou OP- COM a Diagnostika vozidiel Fiat, Alfa Romeo, Lancia pomocou Fiat ECU Scan
Opel Astra F 1,8i 16v r.v.1994 - EX; Opel Frontera B 2,2 DTi 85 kw r.v. 2000 -EX
Opel Vectra C 1,9 CDTi 88 kw r.v. 2006 - EX; Opel Vectra B caravan 1,6 16v r.v. 1996 - EX
Diagnostika a programovanie pomocou OP- COM a Diagnostika vozidiel Fiat, Alfa Romeo, Lancia pomocou Fiat ECU Scan
-
- Pravidelný užívateľ
- Príspevky: 60
- Dátum registrácie: 05 Apr 2010, 08:53
- Auto: Vectra C
- Bydlisko: Kysucké Nové Mesto
- Bydlisko: KNM
už už už...
som tu...
Ja som to riešil výmenou turba. Tá liatina je súčasťou turba a samotne je nekúpiteľná - pozri obrázok
http://www.autokelly.sk/#PATH=3345620;5 ... ST=0|LNG=0|
Ešte je tu téma zvárania. Čítal som rôzne názory, tak som navštívil v Žiline servis zaoberajúci sa repasom turbodúchadiel a všetkým okolo toho. http://www.turba.sk/
Príjemný pán mi vysvetlil, že už zvárali liatinu viac krát, ale nikdy nedostal spätnú informáciu ako to dopadlo po určitej dobe používania.
Môj mechanik ma od toho odhováral, že už videl niekoľko takýchto opráv a vždy zvar povolil.
Napriek tomu som dal turbo zvariť. cena bola 100 € (aj s nastavením a vyvážením) a keď som ho doniesol ukázať môjmu mechanikovi, uznal, že takto precíznu prácu ešte nevidel.
Skúsenosť v aute s ním ale nemám, pretože ho mám ako zálohu v prípade poruchy.
POZOR! nemusí to byť tvoj prípad. Je dôležité skutočne najskôr prekontrolovať všetko ostatné, pretože toto nieje lacná záležitosť.
Ja osobne by som na 100% skontroloval pletenec na strednej časti výfuku. Tiež keď pustí, tak zo strany, ktorú nieje vidieť. takže auto nad hlavu naštartovať a hľadať...hľadať.. hľadať...
som tu...
Ja som to riešil výmenou turba. Tá liatina je súčasťou turba a samotne je nekúpiteľná - pozri obrázok
http://www.autokelly.sk/#PATH=3345620;5 ... ST=0|LNG=0|
Ešte je tu téma zvárania. Čítal som rôzne názory, tak som navštívil v Žiline servis zaoberajúci sa repasom turbodúchadiel a všetkým okolo toho. http://www.turba.sk/
Príjemný pán mi vysvetlil, že už zvárali liatinu viac krát, ale nikdy nedostal spätnú informáciu ako to dopadlo po určitej dobe používania.
Môj mechanik ma od toho odhováral, že už videl niekoľko takýchto opráv a vždy zvar povolil.
Napriek tomu som dal turbo zvariť. cena bola 100 € (aj s nastavením a vyvážením) a keď som ho doniesol ukázať môjmu mechanikovi, uznal, že takto precíznu prácu ešte nevidel.
Skúsenosť v aute s ním ale nemám, pretože ho mám ako zálohu v prípade poruchy.
POZOR! nemusí to byť tvoj prípad. Je dôležité skutočne najskôr prekontrolovať všetko ostatné, pretože toto nieje lacná záležitosť.
Ja osobne by som na 100% skontroloval pletenec na strednej časti výfuku. Tiež keď pustí, tak zo strany, ktorú nieje vidieť. takže auto nad hlavu naštartovať a hľadať...hľadať.. hľadať...
VECTRA C GTS Automat 2006 (110 kW)
- texno_lover
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 374
- Dátum registrácie: 21 Mar 2010, 14:00
- Auto: Zafira B
- Bydlisko: Bánovce nad Bebravou
- Bydlisko: Bánovce nad Bebravou
mas DPF (filter pevnych častic) ?
sleduj hladinu toho oleja, ak sa zvýši môže byť že ti tam ide nafta ktora mala ísť do DPFka ale ak je upchaté tak ho nedokaže dobre vypaliť (u mna to tak bolo)
ak DPF nemas tak sa tymto prispevkom ani nezaoberaj
sleduj hladinu toho oleja, ak sa zvýši môže byť že ti tam ide nafta ktora mala ísť do DPFka ale ak je upchaté tak ho nedokaže dobre vypaliť (u mna to tak bolo)
ak DPF nemas tak sa tymto prispevkom ani nezaoberaj
Opel Vectra B caravan , 2.0 Dti , 1997
Opel Zafira B, 1.9 CDTI, 2006, DPF OFF
OP-COM diagnostika
Opel Zafira B, 1.9 CDTI, 2006, DPF OFF
OP-COM diagnostika
-
- Bronzový užívateľ
- Príspevky: 98
- Dátum registrácie: 21 Okt 2011, 11:37
- Auto: Vectra C
- Bydlisko: Zahraničie
- Bydlisko alt: Ostrava
- Bydlisko: Ostrava
- Kontaktovať používateľa:
DPF mám, momentálně je čistý jak slovo boží. Olej sleduji, porad stejnětexno_lover napísal:mas DPF (filter pevnych častic) ?
sleduj hladinu toho oleja, ak sa zvýši môže byť že ti tam ide nafta ktora mala ísť do DPFka ale ak je upchaté tak ho nedokaže dobre vypaliť (u mna to tak bolo)
ak DPF nemas tak sa tymto prispevkom ani nezaoberaj
- Teo
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 4752
- Dátum registrácie: 19 Jan 2008, 21:39
- Auto: Viac Oplov
- Bydlisko: Bratislava
- Bydlisko: Bratislava
- Kontaktovať používateľa:
niekedy ten smrad robia aj polamane vyrive klapky
Kadett 1,3 44KW FULL MANUAL r.v.88(karburátor :)
tel. 0903 75 75 34
www.teoracing.sk
www.opravaservoriadenia.sk
Opravíme aj to čo už nik nedokáže
tel. 0903 75 75 34
www.teoracing.sk
www.opravaservoriadenia.sk
Opravíme aj to čo už nik nedokáže
msliva napísal:Zdravím Vás
Před časem jsem tu založil téma ohledně smradu spálené nafty v kabině. Děkuji všem za rady. U mě to bylo něco jiného než vlnovec. Problém se nakonec našel u injektoru prvního válce, netěsnil ( sykal ). To jsem si ale myslel že ten sykot je normální funkcionalita systemu CommonRail, než jsem k tomu dal hubu. Bylo cítít jak uniká stlačený vzduch ( směs ) a dost to smrdělo. Pak jen silikonový olej a bylo videt jak to v sedle krásně bublá. Servis, podložka za 75,- Kč + práce, a problém vyřešen.
Ještě podotýkám, že mi to asi vyřešilo problém s tempomatem, který se mě neustále vypínal, čím dal tím častěji. ( Už jsem ho ani nepoužíval ), Teď funguje jak má
-
- Bronzový užívateľ
- Príspevky: 98
- Dátum registrácie: 21 Okt 2011, 11:37
- Auto: Vectra C
- Bydlisko: Zahraničie
- Bydlisko alt: Ostrava
- Bydlisko: Ostrava
- Kontaktovať používateľa:
Ještě k tomu tempomatu. Tak to bylo mylné zdání. Fungoval. Už nefunguje. Zjistil jsem, že fungoval protože venku byla kosa. Pokud je teplo tak blbne. Ověřeno - ráno jezdím do prace, je zima a tempomat funguje. Odpoledne, jedu z prace je teplo a vypíná. Takže kdyby jste měli někdo někdy podobný problém, dejte vědět.
-
- Bronzový užívateľ
- Príspevky: 98
- Dátum registrácie: 21 Okt 2011, 11:37
- Auto: Vectra C
- Bydlisko: Zahraničie
- Bydlisko alt: Ostrava
- Bydlisko: Ostrava
- Kontaktovať používateľa:
Jak zjistit zda ji CIM v poradku ? V diagnostice jsem mel chybu ze tempomat NO Present. Ale tu jsem vymazal. Urcite ale present je, kdyz funguje ( sice jen nekdy ale jo ). Ty kontakty mezi pavkou a cim bych hadal taky, nejaky napad na napravu prosim ?iurai napísal:mozno kontaktne problemy medzi packou a CIM.
CIM je v poriadku ?