trosku som pobehal Vase forum, mierne pogooglil na zahranicnych strankach, no popri tom by som rad vyuzil aj moznost polozit otazku aj tu, snad nie duplicitnu...
Nie som automobilovy domaci majster, no par veciam v aute rozumiem a nebojim sa sem tam hoc aj na motore nieco odsrobovat a skontrolovat
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Tentokrat si ale neviem poradit a este pred navstevov servisu, by som rad zistil, ci moj problem, nie je nahodou banalnym a ci ho nebudem vediet odstranit aj sam.
Moje auticko stalo v garazi dlhsiu dobu (2,5 roka, s tym, ze kazdych 4-6 mesiacov som ho niekde prevetral. Posledne to bolo ale takmer 8 mesiacov.
Bateriu som nabil na takmer plnu kapacitu, pri otoceni klucom po par pretoceni startera motor chytil a hned aj zhasol. Potom uz nenaskocil, tocil ho len starter. Pri otoceni kluca do polohy, kedy sa pusti elektrika, z motora nieco piska. Po asi15 sekundach piskot prestane a aj cvakne relatko. Pri stlacani plynu bez startovania vrci pravdepodobne palivove cerpadlo vzadu nad motorom. No ked otocim klucikom, scenar sa opakuje. Kontrolky nesvietia nijak specialne. Svieti ale zlta s klucom, co sa mi zda, ze predtym nesvietila. Nie som si ale isty, ci ma "len" nevola do servisu na garancku
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Mam v plane skontrolovat a vycistit sviecky, no zatial som ich nenasiel prvym pohladom do motora
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Dalsim krokom je skontrolovat privod paliva. Niekde som cital, ze privodna hadica paliva do motora je hrubsia a mozem ju skusit odpojit a skusit nastartovat. Ak bude benzin tiect, je vsetko OK. S tymto som si ale nie velmi isty...
Tak budem rad za kazdu radu, ci tip, kde najst potrebne informacie
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Dakujem
Tomas