Mám Vectru B 1.6.16V 8/96 /síce už stará no max. zachovalá/, ktorú som si sám doviezol zo SRN v auguste 2005 a okrem bežných investíci, ako výmena oleja, filtrov, semeringov /v lete strašne vrzgali/ a teraz pri 110.000 km aj rozvodov mi slúži ku max. spokojnosti. No keďže som trochu prekutral Vaše stránky, predovšetkým fórum, mám zopár otázok:
1. Je prínosné dať zaslepiť EGR ventil aj keď agregát je na 100% v poriadku? Pokiaľ to odporučáte, našiel by sa niekto z okolia Prešova/ do 100km/ , príp. Košíc, napr. Macil, kto by to vedel spraviť a za koľko?
2. Ďalej veľa som čítal o problémoch s krokáčom voľnobehu, tak sa chcem opýtať, či nie je potrebné ho dať preventívne prečistiť, nakoľko som na nej ja osobne nabehal nejakých 35.000km a predošlý majiteľ 75.000km a motorček nebol čistený?
3. ďalej ma zaujíma, či nepokašlem niečo, keď dávam do tohto nie najsilnejšieho agregátu V-Power Racing, ktorý má 100 oktánov? Odkedy som ho omylom natankoval na Shellke, tak to auto je na nepoznanie živšie - predtým max. 185km/h, teraz v pohode 200 km/h a nielen to, v meste sa s ním dá predbehnúť čokoľvek/ celkom to poteší, keď tí za mnou na nejakých 2-3 littroch nestíhajú a vidia vzadu na kapote nadpis 1.6 16V.
4. A ešte sa chcem opýtať, či by sa nenašla u niekoho nevyužitá lakťová opierka za prijateľnú cenu, lebo by mi celkom bodla a taktiež nejaké decentné prítlačné krídlo tiež za nejakú normálnu cenu.
5. Blíži sa termín STK - jún 2009 a mne odišiel pravý motorček nastavenia sklonu predných svetlometov, pretože doňho zatiekla voda cez prasklinu od kamienka na skle svetlometu a bez tohto asi to auto STK neprejde.
Takže vopred ďakujem za nejaké tie príspevky a idem zase ku malej, lebo je v spálni nejaký divný rachot.
P.S.: Keď sa mi to podarí, priložím k správe aj nejakú tu fotografiu mojej VeBe.
Caute
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)