6 st. automaticka prevodovka VeCe 2005
Moderátori: dulo, buci_vectra
-
- Nový užívateľ
- Príspevky: 19
- Dátum registrácie: 02 Jún 2010, 14:27
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
6 st. automaticka prevodovka VeCe 2005
zdravim
prednedavnom som kupil VeCe 2005 so 6st. automatom. mam nasledovny problem.
ked nastartujem auto po dlhsej dobe a zaradim D tak pred tym ako sa auto rozbehne dost trhne, potom sa to uz pocas jazdy neopakuje. Mate niekto s takymto problemom skusenosti? Na diagnostike som zatial nebol. dakujem riso
prednedavnom som kupil VeCe 2005 so 6st. automatom. mam nasledovny problem.
ked nastartujem auto po dlhsej dobe a zaradim D tak pred tym ako sa auto rozbehne dost trhne, potom sa to uz pocas jazdy neopakuje. Mate niekto s takymto problemom skusenosti? Na diagnostike som zatial nebol. dakujem riso
-
- Nový užívateľ
- Príspevky: 20
- Dátum registrácie: 24 Máj 2009, 08:35
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- jupaza1
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 1957
- Dátum registrácie: 16 Máj 2009, 10:37
- Auto: Vectra C
- Bydlisko alt: Bytča a okolie
- Bydlisko: Źilina
Neviem ako je konštruovaná moderná automat. prevodovka, ale kamarátovi sa na bavoráku dosť často upchávali dajaké filtre v prevodovke, ktoré mu robili ten problém, že auto pri preraďovaní trhalo. Vždy ich prečistil a bolo to Ok
Opel Vectra C caravan 1,9 CDTi 110 kw r.v.2006
Opel Astra F 1,8i 16v r.v.1994 - EX; Opel Frontera B 2,2 DTi 85 kw r.v. 2000 -EX
Opel Vectra C 1,9 CDTi 88 kw r.v. 2006 - EX; Opel Vectra B caravan 1,6 16v r.v. 1996 - EX
Diagnostika a programovanie pomocou OP- COM a Diagnostika vozidiel Fiat, Alfa Romeo, Lancia pomocou Fiat ECU Scan
Opel Astra F 1,8i 16v r.v.1994 - EX; Opel Frontera B 2,2 DTi 85 kw r.v. 2000 -EX
Opel Vectra C 1,9 CDTi 88 kw r.v. 2006 - EX; Opel Vectra B caravan 1,6 16v r.v. 1996 - EX
Diagnostika a programovanie pomocou OP- COM a Diagnostika vozidiel Fiat, Alfa Romeo, Lancia pomocou Fiat ECU Scan
-
- Nový užívateľ
- Príspevky: 20
- Dátum registrácie: 24 Máj 2009, 08:35
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
-
- Nový užívateľ
- Príspevky: 19
- Dátum registrácie: 02 Jún 2010, 14:27
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
zdravim takze problem ktory som popisal na zaciatku som zacal riesit. najprv vymena oleja - ale taka ako mat byt pri automate, vymenili mi 7,2 litra oleja, potom zistili ze mam poskodeny hydromenic, ten uz je tiez vymeneny, prevodovka radi lepsie, aj ked sa problem celkom neodstranil, tak je predpoklad ze je problem v elektonike. kazdopadne odporucam pravidelnu vymenu oleja v prevodovke - odporucanie kazdych 60000 km, chalani mi hovorili ze olej co som mal ja v prevodovke sa uz nedal nazvat olejom..... takze necakat a konat, budem informovat dalej co a ako.... :
OPEL VECTRA CARAVAN 1,9 CDTi 110 kW 6 st. automat 2005
FORD MONDEO Kombi 1,8TD 1997
KIA SPORTAGE 2,0 4st. automat 2001
SKODA 120 1977
FORD MONDEO Kombi 1,8TD 1997
KIA SPORTAGE 2,0 4st. automat 2001
SKODA 120 1977
-
- Nový užívateľ
- Príspevky: 20
- Dátum registrácie: 24 Máj 2009, 08:35
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
presne.ja mám tiez vymenený hydromenic, sa to i správa trocha inak, lepsie v tom, ze predtým to ako keby este podradovalo a preradovalo i v kazdej rýchlosti. No sekanie v polohe "D" a tiez i cakanie na jazdu v pred a tiez ze namiesto 1 rýchlosti mi obcas zaradí 5-ty stupen, tak to mi zostalo. nic mi nezostane a sa rozbehnut i na 5-rýchl.stupni. Povedali mi majstri, ze to vyzerá na MECHATRONIKU, co zrovna tiezb nie je najlacnejsia!:-(
V kazdom prípade som zvedaví, ako sa to bude vyvíjat v tvojom prípade, co pomoze na odstránenie tej podobnej závady v tvojom prípade!!
V kazdom prípade som zvedaví, ako sa to bude vyvíjat v tvojom prípade, co pomoze na odstránenie tej podobnej závady v tvojom prípade!!
-
- Nový užívateľ
- Príspevky: 19
- Dátum registrácie: 02 Jún 2010, 14:27
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
no ja vzdy po nastartovani auta pockam chvilku cca 1 min kym zaradim do D, sprava sa to tak ze autom trhne pri rozbehu... aj vcera som sa rozpraval s chalanom co mi to robil sme stali na parkovisku asi 5 min, auto bolo nastartovane v polohe P, ked som zaradil D, tak autom koplo, potom na najblizsej krizovatke to uz potom islo normalne plynulo....
OPEL VECTRA CARAVAN 1,9 CDTi 110 kW 6 st. automat 2005
FORD MONDEO Kombi 1,8TD 1997
KIA SPORTAGE 2,0 4st. automat 2001
SKODA 120 1977
FORD MONDEO Kombi 1,8TD 1997
KIA SPORTAGE 2,0 4st. automat 2001
SKODA 120 1977
-
- Nový užívateľ
- Príspevky: 20
- Dátum registrácie: 24 Máj 2009, 08:35
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- d_E_x
- Nový užívateľ
- Príspevky: 5
- Dátum registrácie: 04 Jún 2009, 18:43
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
nazdar chalani, precital som si vas pokec a aj ja zacinam mat podobny problem s mojim automatom, prejavuje sa mi to trhnutim pri preradeni zo 4 do 5 stupna, smerom dole to nerobi a co je zaujimave, tak zacne to robit az ked sa zahreje olej v prevodovke. Za studene radi vsetky stupne pekne plynulo. Tento tyzden idem do Oplu tak uvidim že čo oni na to
VeCe 2,2DTI GTS Automat 2003
- d_E_x
- Nový užívateľ
- Príspevky: 5
- Dátum registrácie: 04 Jún 2009, 18:43
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
Takze výmena oleja úspešne za mnou, použili na to 8 litrov oleja a servisak čo to robil povedal, že ten olej bol už fakt zlý a že kde som ho menil pred tým. (výmena opel KE) a tiež potvrdil že sa musí meniť každých 60 tis. km. A ešte mi zistili že som mal starý soft v riadiacej jednotke tak mi urobil update a teraz to radi ovela lepsie a plynulejsie. Tak dufam, že na určity čas bude pokoj
Inam mam najzdených 120 tis.
Inam mam najzdených 120 tis.
VeCe 2,2DTI GTS Automat 2003
-
- Nový užívateľ
- Príspevky: 19
- Dátum registrácie: 02 Jún 2010, 14:27
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
caute vsetci
ked som zacinal tuto temu este som netusil ako to cele dopadne. prevodovka zacala blbnut viac a viac...
auto mam v servise, prevodovka rozobrata a predbezne odhady na opravu vobec nie su potesujuce.
cely problem vznikol v podstate z toho ze predchadzajuci majitel neriesil vymenu oleja v prevodovke podla odporucani vyrobcu - cca kazdych 60000 km - a potom sa to uz len nabalovalo....
ak mozem dat malicku radu - ak mate co i len najmensi pocit ze s prevodovkou nie je nieco ok, zacnite to riesit, vyhnete sa neprijemny prekvapeniam ked uz bude neskoro. a dajte si vemynit olej ak ste to este neurobili. stoji to sice nejake peniaze ale urcite vas to vyjde lacnejsie ako repas alebo dokonca nova prevodovka
ked budem mat auto spat dam vediet kolko ma tato sranda stala, ale uz teraz mam pocit ze vectra bude musiet sluzit urcite viac rokov ako som predpokladal
ked som zacinal tuto temu este som netusil ako to cele dopadne. prevodovka zacala blbnut viac a viac...
auto mam v servise, prevodovka rozobrata a predbezne odhady na opravu vobec nie su potesujuce.
cely problem vznikol v podstate z toho ze predchadzajuci majitel neriesil vymenu oleja v prevodovke podla odporucani vyrobcu - cca kazdych 60000 km - a potom sa to uz len nabalovalo....
ak mozem dat malicku radu - ak mate co i len najmensi pocit ze s prevodovkou nie je nieco ok, zacnite to riesit, vyhnete sa neprijemny prekvapeniam ked uz bude neskoro. a dajte si vemynit olej ak ste to este neurobili. stoji to sice nejake peniaze ale urcite vas to vyjde lacnejsie ako repas alebo dokonca nova prevodovka
ked budem mat auto spat dam vediet kolko ma tato sranda stala, ale uz teraz mam pocit ze vectra bude musiet sluzit urcite viac rokov ako som predpokladal
OPEL VECTRA CARAVAN 1,9 CDTi 110 kW 6 st. automat 2005
FORD MONDEO Kombi 1,8TD 1997
KIA SPORTAGE 2,0 4st. automat 2001
SKODA 120 1977
FORD MONDEO Kombi 1,8TD 1997
KIA SPORTAGE 2,0 4st. automat 2001
SKODA 120 1977
jazdil som s tromi 4 rychlostnymi GM / Aisin Warner automatmi. 2 z toho radili skor jemne, 1 trhal pri rozbehu zo statia.
Kajo mi to vie dosvedcit
Nedoporucovat periodicku vymenu je nespravny postoj.
Prameni skor s neskusenosti servisu nez z toho, ze by slo o delikatnu operaciu s neistnym vysledkom !!!
Kajo mi to vie dosvedcit
Nedoporucovat periodicku vymenu je nespravny postoj.
Prameni skor s neskusenosti servisu nez z toho, ze by slo o delikatnu operaciu s neistnym vysledkom !!!