Na prehrievanie motora má olej len malý vplyv, hlavným chladiacim médiom je chladiaca kvapalina. Jedine, že by sa motor, v dôsledku nevhodného oleja pridieral. Ale to je veľmi malá pravdepodobnosť. Motor by musel pracovať v extrémnych podmienkach s extrémne nevyhovujúcim olejom. Napríklad fritovacím.
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Skús privoňať k nádržke chl. kvapaliny. Ak neucítiš spaliny a kvapalina je čistá, problém s tesnením, či prasknutou hlavou, môžeš snáď na 95% vylúčiť. Bolo by potrebné otestovať termostat, či otvára pri správnej teplote a hlavne, či nedrhne. Otvárať by sa mal pri 92°C, plne otvorený by mal byť pri cca 105°C.
Viečko na vyrovnávacej nádržke vymeň za originálne.
S vodnou pumpou pravdepodobne tiež niečo nebude v poriadku, keď sa po aplikácii prášku zväčšil prietok do vyrovnávacej nádržky, alebo sa chladič práškom upchal viac ako bol a prietok sa zväčšil práve z tohto dôvodu. Kvapalina je cez spätné vedenie hnaná do nádržky najmä pri uzavretom termostate. Po jeho otvorení by sa mal jej prúd znížiť.