Kolísání otáček volnoběhu 900 -50rpm pravidelně, Z20LET

Moderátori: bukelo, buci_vectra

Vesly

re

Príspevok od používateľa Vesly »

B@rt0 - tak jak..? Měl si to taky posunuté o zub..?
Já jsem hledal všude na autě a nic nenašel. Včera jsem jel domů z práce a najednou auto začalo cukat jako prase a najednou se rozsvítily kontrolky ELEKTRONIKA MOTORU a ESP. Když jsem znovu nastartoval, tak to bylo v pohodě tak minutu max. Tak jsem si zavolal odtah p.Karáska z Mnichova Hradiště a ten přijel i s diagnostikou a ta mu několikrát po sobě ukázala na display Škrtící klapka. RESETOVAL to a nasimulovali jsme závadu znovu - a opět KLAPKA. Takže ji musím asi vymě+nit. Nevíte kde ji a za kolik seženu novou..? já nic nenašel. Díkes. Jinak to posunutí o jeden zub nechám také zkontrolovat.
Používateľov profilový obrázok
B@rt0
Pravidelný užívateľ
Pravidelný užívateľ
Príspevky: 59
Dátum registrácie: 09 Dec 2006, 18:50
Auto: !! Zmeň si model auta !!
Bydlisko: Poprad

Príspevok od používateľa B@rt0 »

Vesly este som to nedal skontrolovat ..moj mechanik ma momentalne plno a ja tiez...potom dam vediet...s tou klapkou to je zaujimave ..asi by som si ju mal tiez skontrolovat.
Astra G-CC OPC II, 2,0Turbo, 147KW/200, Z20LET, r.v. 2003
Vesly

re

Príspevok od používateľa Vesly »

Takže Vážení s motorem Z20LET - auto mám doma, nová el.klapka od BOSCH a auto jde docela hezky za plynem. Sice to není BRUTÁLNÍ zátah, ale je to přece jen 140kw.
Mechanik co mi to opravil byl velice vstřícný a přeprogramoval mi zdarma středový panel do angličtiny.
Dále mi sdělil, že mírně pocukávání motoru je u tohoto typu v normě a že si tím motor koriguje předstih na palivo v závisloti informací z detonačního čidla. Úplně se mi to nezdá, ale vysvětlení dobré.
dále mi sdělil a na míszě ukázal, že jednotka není programovatelná a nikdo mi do ní nic nenahraje, jedině ji nechat vyměnit.

Rád bych měl 176kw, ale nevím jak na to. Máte někdo ŘJ a potřebné díly k prodeji? Případně kdo mi zvýší výkon nad 170kw ?
Používateľov profilový obrázok
Majkl
Bronzový užívateľ
Bronzový užívateľ
Príspevky: 108
Dátum registrácie: 18 Nov 2007, 20:43
Auto: Astra G
Bydlisko: Bratislava
Bydlisko: BA - Petržalka

Príspevok od používateľa Majkl »

Vesly pozri si www.eds-motorsport.de je tam toho o upravach Z20LET dost. Najdes tam diely, nejake tie rady aj grafy nameranych vykonov po upravach. Da sa z toho motora vyzmychat aj cez 300 koni :wink: Iba nachipovanim a vacsim Intercoolerom by si sa mal dostat cez 180 kW a 400Nm!! Keby si chcel mat cez 300 koni potrebujes vacsie turbo, vacsi I-cooler, vstrekovace, vacky aj nejake tie kovane piestiky aby to aj nieco vydrzalo a pod. Neviem akym sposobom sa to cipuje ale urcite sa to da. EDS ti dokonca vedia spravit prepinac medzi vykonom v serii a vykonom po uprave. Prajem vela stastia vo zvysovani vykonu..
J OPC

ex- Astra Coupe Z20LET, LEH turbo, precat pipe, balancer shaft deletion kit, EDS phase 1
Vesly

re

Príspevok od používateľa Vesly »

Majkl - díky moc to je docela vyčerpávající informace. Dufám, že stránky budou i ENGLISH, páč já německy neumím ani nadávat.. :D
Osobně by mi stačilo 230-250koní, víc nechci a ani investovat.
Používateľov profilový obrázok
dufusko
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 215
Dátum registrácie: 18 Feb 2007, 23:47
Auto: !! Zmeň si model auta !!
Bydlisko: Žiar nad Hronom
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa dufusko »

Skor by som sa priklonil k chybnej mape RJ. Ako je zname EPROM casom starne..... a zacinaju problemy.... Este by som skontroloval cidlo teploty pre RJ...
Opel Astra F 1.6i C16NZ
Napísať odpoveď

Návrat na "ASTRA - MOTOR/PREVODOVKA"