Chybový kód 1130
Moderátori: dulo, buci_vectra
-
- Pravidelný užívateľ
- Príspevky: 31
- Dátum registrácie: 11 Feb 2008, 07:44
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Bydlisko: Trnava
Chybový kód 1130
Na mojej Vectre 1,8 16V (Z18XE) sa mi po vymene Lambda sondy
vyskytla chyba 1130 Heated Oxygen Sensor - Circuit Low Variance Bank 1 Sensor 1(po vyblikani popis som nasiel na nete), nemate niekto zoznam chybových kódov na Simtec 71 v Sk alebo CZ. Popripade poradte co je to za chyba 1130
vyskytla chyba 1130 Heated Oxygen Sensor - Circuit Low Variance Bank 1 Sensor 1(po vyblikani popis som nasiel na nete), nemate niekto zoznam chybových kódov na Simtec 71 v Sk alebo CZ. Popripade poradte co je to za chyba 1130
Vectra B 1,8 16V (Z18XE)
-
- Pravidelný užívateľ
- Príspevky: 31
- Dátum registrácie: 11 Feb 2008, 07:44
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Bydlisko: Trnava
U teba by to nemalo byt problematicke z univ. LS nakolko mas RJ myslym ze Multec-S.
Ja mam RJ Simtec 71, kde sa davali (asi) odporove LS od Siemens VDO 5WK..
A tie bude problem nahradit univ. LS orig od GM stoji 6464,-
Nikde na fóre sa mi nepodarilo najst kto ju akou LS nahradil.
Bosch nerobi OE LS len univ. a to napäťové.
Ja mam RJ Simtec 71, kde sa davali (asi) odporove LS od Siemens VDO 5WK..
A tie bude problem nahradit univ. LS orig od GM stoji 6464,-
Nikde na fóre sa mi nepodarilo najst kto ju akou LS nahradil.
Bosch nerobi OE LS len univ. a to napäťové.
Vectra B 1,8 16V (Z18XE)
-
- Pravidelný užívateľ
- Príspevky: 31
- Dátum registrácie: 11 Feb 2008, 07:44
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Bydlisko: Trnava
Takze podarilo sa mi zistit že na VEBE so Simtec 56,5 a Simtec 70 sú odporové LS a u Simtec 71 sa používa napäťová LS.
Môžem poslať neoficiálne zapojenie ECU, ak by mal niekto záujem. Inak či ide o odporovú alebo napäťovú LS pre Opel aj iné autá môže napomôcť aj
www.lambdasensor.com
Môžem poslať neoficiálne zapojenie ECU, ak by mal niekto záujem. Inak či ide o odporovú alebo napäťovú LS pre Opel aj iné autá môže napomôcť aj
www.lambdasensor.com
Vectra B 1,8 16V (Z18XE)
-
- Pravidelný užívateľ
- Príspevky: 31
- Dátum registrácie: 11 Feb 2008, 07:44
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Bydlisko: Trnava
http://www.lambdapower.co.uk/TechNotes/Tech-7.asp
Napäťová LS mení hodnotu napätia v závislostí od zloženia výf. plynov (do 1V), zatiaľ čo odporová mení svoj odpor. Pri Simtec ECU by to malo byť tak, že ECU cez odpor napája LS a zároveň sníma a vyhodnocuje napätie (do 5V) medzi týmto odporom a LS. V podstate to pracuje ako odporový delič.
Len stále si nie som istý či v Simtec 71 je napäťová alebo odporová. Idem pozriež orig. označenie Siemens LS a napísať do NGK.
Napäťová LS mení hodnotu napätia v závislostí od zloženia výf. plynov (do 1V), zatiaľ čo odporová mení svoj odpor. Pri Simtec ECU by to malo byť tak, že ECU cez odpor napája LS a zároveň sníma a vyhodnocuje napätie (do 5V) medzi týmto odporom a LS. V podstate to pracuje ako odporový delič.
Len stále si nie som istý či v Simtec 71 je napäťová alebo odporová. Idem pozriež orig. označenie Siemens LS a napísať do NGK.
Naposledy upravil/-a Roman123 v 13 Feb 2008, 12:54, upravené celkom 1 krát.
Vectra B 1,8 16V (Z18XE)
- macil
- Admin
- Príspevky: 36871
- Dátum registrácie: 25 Feb 2006, 15:01
- Auto: Astra J
- Bydlisko: Košice
- Bydlisko alt: Furča
- Kontaktovať používateľa:
Podľa EPC ide do tvojho motora sonda 9202575. Podľa tohto odkazu http://www.lambdapower.co.uk/partsearch ... xhall/Opel je evivalentom táto sonda http://www.lambdapower.co.uk/main5.asp?IDlist=LC-9515 .
Dúfam že ti to trochu pomôže.
Mimochodom, je to vyhotovenie Titania, teda rovnaké ako pre Simtec 56.5 .
Dúfam že ti to trochu pomôže.
Mimochodom, je to vyhotovenie Titania, teda rovnaké ako pre Simtec 56.5 .
-
- Pravidelný užívateľ
- Príspevky: 31
- Dátum registrácie: 11 Feb 2008, 07:44
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Bydlisko: Trnava
Ide tam tak ako pises a este aj 0855356, to som si nasiel na tých stránkach aj ja. Len som bol stále na pochybách, nakoľko všetci udávali, že ku SImtec ECU ide odporová sonda, a všetky typy čo som našiel boli napäťové. Viac my pomihli schémy ktoré my poslal VGT z českého fóra. Teraz aby som mal úplnú istotu chcem skontrolovať označenie Siemensu (to bola pôvodná) z ostatnými univ. sondami.
Vectra B 1,8 16V (Z18XE)
- macil
- Admin
- Príspevky: 36871
- Dátum registrácie: 25 Feb 2006, 15:01
- Auto: Astra J
- Bydlisko: Košice
- Bydlisko alt: Furča
- Kontaktovať používateľa:
Jedná sa o ten istý diel. Jedno je udávané ako číslo dielu, to druhé ako č. kategórie. Aby som sa vrátil ešte k predchádzjúcim príspevkom, už keď som sa zanoril do tvojho problému hlbšie.Roman123 napísal:Ide tam tak ako pises a este aj 0855356, ...
Nebol si si istý typom Bosch sondy. Správna je 0 258 986 507.
Myslím, že je zbytočné pátrať po tom či je napäťová, alebo odporová, keď výrobca udáva typ náhrady originálnej sondy.
pozor, moje zdroje hovoria ze:
GM 9202575 -> Bosch 0 258 986 602
GM 9202577 -> Bosch 0 258 986 507.
tiez aj OPEL 8 55 389, OPEL 9 158 718
ale hlbsie som to neskumal.
pre z18xe som nasiel za 4500 o jedneho Opla
GM 9202575 -> Bosch 0 258 986 602
GM 9202577 -> Bosch 0 258 986 507.
tiez aj OPEL 8 55 389, OPEL 9 158 718
ale hlbsie som to neskumal.
pre z18xe som nasiel za 4500 o jedneho Opla
macil napísal:Jedná sa o ten istý diel. Jedno je udávané ako číslo dielu, to druhé ako č. kategórie. Aby som sa vrátil ešte k predchádzjúcim príspevkom, už keď som sa zanoril do tvojho problému hlbšie.Roman123 napísal:Ide tam tak ako pises a este aj 0855356, ...![]()
Nebol si si istý typom Bosch sondy. Správna je 0 258 986 507.
Myslím, že je zbytočné pátrať po tom či je napäťová, alebo odporová, keď výrobca udáva typ náhrady originálnej sondy.