Vectra B 1,8 - Hudba vs Baterka
Moderátori: dulo, buci_vectra
- Vendy4
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 180
- Dátum registrácie: 15 Aug 2007, 12:31
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Bydlisko: Presov
- Kontaktovať používateľa:
Vectra B 1,8 - Hudba vs Baterka
sewas ... mam otazocku ohladom baterky do Vectry B X18XE... teraz tam je 54 a akosi nestiha... mam bezproblemove startovanie ale ked zapnem hudbu a bassak ktory je v kufry tak to vsetko vypina. rucicky otackomera a rychlosti su schopne spadnut z 80km na 0 !!! radio sa vypne len na chvilu ...a za takych 10 sekund vsetko zase frci bez problemov. vedeli by ste poradit aku maximalne Ah baterku tam mozem dat?? aby to stihal dobijat alternator?? alebo nebodaj viete kde je aj problem?? robi to uz aj castejsie aj ked neni zapnuty bassak . dik Vendy
Opel Vectra B 1.8 16V ´98´- uz NENI
Actual - VW
Actual - VW
-
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 3608
- Dátum registrácie: 19 Mar 2007, 16:47
- Auto: Astra H
- Bydlisko: Košice
- Bydlisko alt: Komjatna
- Bydlisko: Komjatna [RK]
Tak tak, ked ti to robi aj pri malom odbere, tak bude pravdepodobne problem v alternatore, pripadne ak ti pada len tachometer, tak to moze byt aj cidlo co ti posiela udaj o rychlosti.
Dalej nepises, aky vykon si budil. Tam by mozno nebolo od veci nahodit kapacitor.
Dalej nepises, aky vykon si budil. Tam by mozno nebolo od veci nahodit kapacitor.
'07 Astra H Z19DT
'03 VeCe Z18XE
- Diagnostika -
'03 VeCe Z18XE
- Diagnostika -
- Vendy4
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 180
- Dátum registrácie: 15 Aug 2007, 12:31
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Bydlisko: Presov
- Kontaktovať používateľa:
no je to asi 300W bassak... ide to cez zosilovac a kapacitor.Ked nie je auto nastartovane tak kapacitor ukazuje normal klasiku 12,6 V. Ked je nastartovane tak 14 V cca ... Nerobia to len rucicky tahometra a otacok ale radio sa aj vypne a niekedy sa aj stisi ked ma vela bassov a dokonca niekedy sa aj samo zapina vypina ccs 5 sekund v kuse display co zobrazuje hodinky tak strati svietivost pokial vsetko sa nevrati do normalu. to je vsetko co som zatial spozoroval ...
Opel Vectra B 1.8 16V ´98´- uz NENI
Actual - VW
Actual - VW
- Bruno
- Opelclub VIP člen
- Príspevky: 15826
- Dátum registrácie: 01 Mar 2007, 20:24
- Auto: Omega B
- Bydlisko: Bojnice
- Bydlisko: Bojnice
pozri si poriadne ukostrenie : baterka , zosik. Aka stara je bateria?
Opel Omega B caravan 2.5 DTI
moje ex lasky : Audi 80 1,6D - priatelka / Opel Vectra Caravan 2,0 DTi - manzelka / Opel Omega MV6 3.0 - milenka / Mercedes-Benz A klasse W168 1,6 Avantgarde / Opel Astra G 1,4 - ex milacik
stratil som vsetko na com mi zalezalo ...
moje ex lasky : Audi 80 1,6D - priatelka / Opel Vectra Caravan 2,0 DTi - manzelka / Opel Omega MV6 3.0 - milenka / Mercedes-Benz A klasse W168 1,6 Avantgarde / Opel Astra G 1,4 - ex milacik
stratil som vsetko na com mi zalezalo ...
-
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 10197
- Dátum registrácie: 09 Máj 2008, 22:59
- Auto: Astra G
- Bydlisko: Bratislava
- Bydlisko: Bratislava
V baterke to podľa mňa nebude.
Ako si riešil napájanie zosilňovača?
Tipujem, že tam bude problém, ak cuciaš šťavu z obvodov za poistkami.
Zosilňovač sa totiž VŽDY pripája priamo na aku cez separátnu poistku, nezávisle od toho, či je alebo nie je v aute kapacitor.
Ako si riešil napájanie zosilňovača?
Tipujem, že tam bude problém, ak cuciaš šťavu z obvodov za poistkami.
Zosilňovač sa totiž VŽDY pripája priamo na aku cez separátnu poistku, nezávisle od toho, či je alebo nie je v aute kapacitor.
Opel Mercedes Renault Ford Peugeot Chrysler - mám rád
- buci_vectra
- Moderátor
- Príspevky: 6260
- Dátum registrácie: 20 Apr 2009, 23:41
- Auto: Vectra B
- Bydlisko: Košice
Nojo,suhlasim s Kajom.
Odkial mas napajany zosilnovac? Aky maju prierez vodice? Mas od zosilnovaca natiahnute + aj - ? Nepouzivas dufam kostru auta...
A v niektorych pripadoch je potrebne natiahnut napajanie aj k autoradiu, ta povodna instalacia v aute nieje stavana na obrie vykony.
Odkial mas napajany zosilnovac? Aky maju prierez vodice? Mas od zosilnovaca natiahnute + aj - ? Nepouzivas dufam kostru auta...
A v niektorych pripadoch je potrebne natiahnut napajanie aj k autoradiu, ta povodna instalacia v aute nieje stavana na obrie vykony.
Vectra B 2.5 V6 - strieborná - Lubecová
Vectra B 1.8 16v - modrá
Tigra X14XE
PartBase - Zoznam dielov
MECHANICAL SYNFONICA BY FORMAT67.NET
Vectra B 1.8 16v - modrá
Tigra X14XE
PartBase - Zoznam dielov
MECHANICAL SYNFONICA BY FORMAT67.NET
-
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 10197
- Dátum registrácie: 09 Máj 2008, 22:59
- Auto: Astra G
- Bydlisko: Bratislava
- Bydlisko: Bratislava
+ pre zosík priamo z aku a - pre zosík z kostry.
Ak by sa aj mínus ťahal od aku, vznikne problém s takzvanou "kĺzavou zemou", die Schleifendemasse. V takom prípade je totiž rozdiel potenciálov kostry autorádia a kostry zosilňovača, takže napr. prístrojovka si "zlepší" kostru cez signálové audio káble k zosíku a vznikne nepekné rušenie, bručanie, praskanie...
Ak by sa aj mínus ťahal od aku, vznikne problém s takzvanou "kĺzavou zemou", die Schleifendemasse. V takom prípade je totiž rozdiel potenciálov kostry autorádia a kostry zosilňovača, takže napr. prístrojovka si "zlepší" kostru cez signálové audio káble k zosíku a vznikne nepekné rušenie, bručanie, praskanie...
Opel Mercedes Renault Ford Peugeot Chrysler - mám rád
- Vendy4
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 180
- Dátum registrácie: 15 Aug 2007, 12:31
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Bydlisko: Presov
- Kontaktovať používateľa:
Baterka je stara asi cca 4 r. 54AH. zosilovac mam napojeny od baterky +/- 4mm kabel.a to vsetko ide cez kapacitor. a tento problem sa neprejavil hned od zaciatku . zacalo to az casom. ja si myslim ze ta baterka to uz ma spocitane...kebyze nie tak by som este skusil to radio na prijamo dat nie cez poistky.Alebo zeby ta kostra? niekto to neodporuca davat na karoseriu . tak uz neviem. A co som si vsimol najnovsie? jazdim bez zapnuteho radia a bassaka. na bassak mam extra vypinac lebo radio ho nemalo. ak zapnem radio pocas jazdy tak sa preukazu tie problemy rucicky atd a radio sa zapne az na 3ti krat .
Opel Vectra B 1.8 16V ´98´- uz NENI
Actual - VW
Actual - VW
- Bruno
- Opelclub VIP člen
- Príspevky: 15826
- Dátum registrácie: 01 Mar 2007, 20:24
- Auto: Omega B
- Bydlisko: Bojnice
- Bydlisko: Bojnice
:evil: este raz napis aky mas priierez !!! nie priemer napajacieho kabla!!! verim tomu, ze som zle videl !
1. baterka - vek - daj premerat
2. napajaci kabel - kua aspon 10mm2 prierez tam daj !!! to je minimum !!!
1. baterka - vek - daj premerat
2. napajaci kabel - kua aspon 10mm2 prierez tam daj !!! to je minimum !!!
Opel Omega B caravan 2.5 DTI
moje ex lasky : Audi 80 1,6D - priatelka / Opel Vectra Caravan 2,0 DTi - manzelka / Opel Omega MV6 3.0 - milenka / Mercedes-Benz A klasse W168 1,6 Avantgarde / Opel Astra G 1,4 - ex milacik
stratil som vsetko na com mi zalezalo ...
moje ex lasky : Audi 80 1,6D - priatelka / Opel Vectra Caravan 2,0 DTi - manzelka / Opel Omega MV6 3.0 - milenka / Mercedes-Benz A klasse W168 1,6 Avantgarde / Opel Astra G 1,4 - ex milacik
stratil som vsetko na com mi zalezalo ...
audio signal je spojeny na kostru v autoradiu ci zosiku ???Kajo napísal:+ pre zosík priamo z aku a - pre zosík z kostry.
Ak by sa aj mínus ťahal od aku, vznikne problém s takzvanou "kĺzavou zemou", die Schleifendemasse. V takom prípade je totiž rozdiel potenciálov kostry autorádia a kostry zosilňovača, takže napr. prístrojovka si "zlepší" kostru cez signálové audio káble k zosíku a vznikne nepekné rušenie, bručanie, praskanie...
-
- Pravidelný užívateľ
- Príspevky: 34
- Dátum registrácie: 06 Nov 2007, 12:15
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Bydlisko: Hriňová
- Kontaktovať používateľa:
Ten 4mm kablik si potiahni od vianocneho stromceka do zasuvky. Ako nechapem a nikdy ani nepochopim ako moze niekto potiahnut taky tenky kablik... Ten kabel minimalne 25mm2 prilkad je ze je hruby ako malicek!!!
Opel Vectra B Caravan 2,2DTi 16V, Y22DTR, (2001)
http://forum.opelclub.sk/viewtopic.php?t=9903
http://forum.opelclub.sk/viewtopic.php?t=9903
ak je kabel 4mm hruby, tak ma prierez 12mm2. teda ak Vendy pise presnePajec napísal:Ten 4mm kablik si potiahni od vianocneho stromceka do zasuvky. Ako nechapem a nikdy ani nepochopim ako moze niekto potiahnut taky tenky kablik... Ten kabel minimalne 25mm2 prilkad je ze je hruby ako malicek!!!
pre ilustraciu prierezy kablov vo Vectre B
- zapalovanie od klucika 6 mm2
- starter plus 25 alebo 16
- alternator 10 alebo 16
mohol by si pre zaujimavost napisat kalkulaciu, z coho vychadza ten prierez 25mm2 ?
nikdy som sa blizsie nezaoberal "pridavnymi zdrojmi hluku"
a niekto kto ma BMW by mohol pozriet, aky hruby kabel ide o autobaterie, ak je umiestnena v kufri
Na 25 treba brutal zosik ja som mal max 16 na 5 kanal GZ. Pohoda stacilo + kapacitor na vyrovnávanie strát.Pajec napísal:Ten 4mm kablik si potiahni od vianocneho stromceka do zasuvky. Ako nechapem a nikdy ani nepochopim ako moze niekto potiahnut taky tenky kablik... Ten kabel minimalne 25mm2 prilkad je ze je hruby ako malicek!!!
- Vendy4
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 180
- Dátum registrácie: 15 Aug 2007, 12:31
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Bydlisko: Presov
- Kontaktovať používateľa:
Cavte.. takze problem som odstranil.... hudba uz nevypina ... napojil som kostru na prijamo cez extra kabel nie cez kabelaz .Ale objavil sa tu iny problem... rozsvietila sa mi kontrolka baterky na pristrojovke ! a pristrojovka vypadla cela.... nefunguju budiky a ked pretocim klucom tak ani sa nerozsvietia kontrolky .az po nastartovani.... baterka , slabucko ABS a slabucko kontrolka motora. V com moze byt chyba? zeby pristrojovka nemala kostru dobru? A este ked zapnem predne hmlovky a hodim spiatocku tak ich vypne ... pomocc poradte pls
Opel Vectra B 1.8 16V ´98´- uz NENI
Actual - VW
Actual - VW