Astra H Caravan 1,9 CDTi-kúpa
Moderátori: bukelo, buci_vectra
-
- Bronzový užívateľ
- Príspevky: 127
- Dátum registrácie: 29 Mar 2008, 22:07
- Auto: Vectra C
-
- Nový užívateľ
- Príspevky: 24
- Dátum registrácie: 25 Jún 2009, 19:03
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Bydlisko: Prešov
Chlapi, sú aj 16 ventilové aj 8 ventilové 1,9 CDTi 88 kW!!!!!!!!!!! Poznať to podľa toho, či je nalievacie hrdlo na olej na ľavej strane alebo na pravej strane motora! 16V má nalievacie hrdlo na pravej strane a 8V na ľavej strane! Inač 88 kW a 110 kW je úplne rovnaký motor, len 110 kW je upravený riadiacou jednotkou!!!!! Inač čo som počul od viacerích ľudí, tak 88 kW je spoľahlivejší, lebo motor bol stavaný na výkon 88kW! Najspoľahlivejší motor z týchto je aj tak 1,9 CDTi 88 kW 8V.
- RASTY
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 162
- Dátum registrácie: 07 Apr 2006, 06:58
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Bydlisko: Michalovce
Pridám aj ja niečo kolegovia...
Tak isto máme doma Opla s motorom 1,9 CDTi 110KW, 6 kvalt manuál.
Je to Vectra GTS,r.v. 04 najazdených tuším 170 tisic.. či reálnych to neviem, ani sa o to nestarám.
Máme ju od apríla, hneď po dvoch týždňoch odišiel alternátor-klasika, čo so mal možnosť čítať tak nie sme jediní.. oprava okolo 200eur vlastne to bola výmena za repas.
Potom sa hneď len pre istotu menili komplet rozvody aj vodná pumpa, kedže nebola k tomu serviska...tam som bol s cenou celkom spokojný, aj s prácou to vyšlo na 270 eur
Auto okrem týchto vecí zatiaľ šlape dobre, kamarát dotiahol jednotkovú oktávku RS z nemecka tak sme sa trošku ponaťahovali na dlhej rovnejšej ceste,
Držal som sa ho skoro stále, až pri rýchlosti okolo 170- 180 km/h sa trošku vzdaľoval....a tá oktávka má tuším 180 koní...ale je to benzín, takže to točil..a vo vysokých otáčkach už bola vo svojom živle..
Ďalej čo som zistil na vectre, tak zadné tlmiče sú zrejme v háji,,, strašne kolíše zadok... tak ešte tam musím zainvestovať...
Výbava je solídna... koža - fakt veľmi zachovalá,- perforovaná, a bez oderov, klíma dvojzónka, 17 -origo elektróny, rádio na 4 CD, tempomat, abs, esp- dá sa aj vypnúť na palubovke, výhrev sedačiek, 6- airbagov, stmavovacie spätné zrkadlá, daždový senzor, komplet v elektrike, okrem sedačiek...
a čo ma štve najviac je, že nemá xenóny, mali sme B-ečkovú vectru r.v. 2001 a tá xenóny mala.. a tie pofidérne montážne sady tam pchať nechcem...
GTS sme kupovali na svk v bazáre v apríli 09 za 8000eur, pôvod je rakúsko, lebo som ešte zlepoval nálepky zo skla a zadného kufra... ale medzitým už na nej niekto jazdil aj na svk...
a čo ma teší najviac je spotreba,,, dlhodobá 5,8- 5,9... stále to preskakuje medzi týmito dvoma hodnotami.
AK to zhrniem tak auto je raketa!!! a to doslova, z 2,0 dti som presadol do 1,9 cdti a rozdiel v koňoch je rovných 50! a tie Vám poviem, že cítiť JE!!! Auto ťahá ako blázon už odspodu, pakticky sa na cestách pohrám s bežne dostupnými autami... napr. aj od VW s motorom 103kw .... a netreba zabúdať na tú suprovú spotrebu...
Aj keď sme už do toho auta nejaké tie peniaze dali, stále si myslím že to auto stojí za to, a verím len že tak ako šlape bude šlapať aj nadalej...
Tak isto máme doma Opla s motorom 1,9 CDTi 110KW, 6 kvalt manuál.
Je to Vectra GTS,r.v. 04 najazdených tuším 170 tisic.. či reálnych to neviem, ani sa o to nestarám.
Máme ju od apríla, hneď po dvoch týždňoch odišiel alternátor-klasika, čo so mal možnosť čítať tak nie sme jediní.. oprava okolo 200eur vlastne to bola výmena za repas.
Potom sa hneď len pre istotu menili komplet rozvody aj vodná pumpa, kedže nebola k tomu serviska...tam som bol s cenou celkom spokojný, aj s prácou to vyšlo na 270 eur
Auto okrem týchto vecí zatiaľ šlape dobre, kamarát dotiahol jednotkovú oktávku RS z nemecka tak sme sa trošku ponaťahovali na dlhej rovnejšej ceste,
Držal som sa ho skoro stále, až pri rýchlosti okolo 170- 180 km/h sa trošku vzdaľoval....a tá oktávka má tuším 180 koní...ale je to benzín, takže to točil..a vo vysokých otáčkach už bola vo svojom živle..
Ďalej čo som zistil na vectre, tak zadné tlmiče sú zrejme v háji,,, strašne kolíše zadok... tak ešte tam musím zainvestovať...
Výbava je solídna... koža - fakt veľmi zachovalá,- perforovaná, a bez oderov, klíma dvojzónka, 17 -origo elektróny, rádio na 4 CD, tempomat, abs, esp- dá sa aj vypnúť na palubovke, výhrev sedačiek, 6- airbagov, stmavovacie spätné zrkadlá, daždový senzor, komplet v elektrike, okrem sedačiek...
a čo ma štve najviac je, že nemá xenóny, mali sme B-ečkovú vectru r.v. 2001 a tá xenóny mala.. a tie pofidérne montážne sady tam pchať nechcem...
GTS sme kupovali na svk v bazáre v apríli 09 za 8000eur, pôvod je rakúsko, lebo som ešte zlepoval nálepky zo skla a zadného kufra... ale medzitým už na nej niekto jazdil aj na svk...
a čo ma teší najviac je spotreba,,, dlhodobá 5,8- 5,9... stále to preskakuje medzi týmito dvoma hodnotami.
AK to zhrniem tak auto je raketa!!! a to doslova, z 2,0 dti som presadol do 1,9 cdti a rozdiel v koňoch je rovných 50! a tie Vám poviem, že cítiť JE!!! Auto ťahá ako blázon už odspodu, pakticky sa na cestách pohrám s bežne dostupnými autami... napr. aj od VW s motorom 103kw .... a netreba zabúdať na tú suprovú spotrebu...
Aj keď sme už do toho auta nejaké tie peniaze dali, stále si myslím že to auto stojí za to, a verím len že tak ako šlape bude šlapať aj nadalej...
1. Vectra C GTS 1,9 CDTI Z 19 DTH, 110 kw