něco klepe v motoru
Moderátori: bukelo, buci_vectra
něco klepe v motoru
Ahoj,
zdrávím všechny Slováky , mám astru G x14xe 99".
Mám dotaz na klepání v motoru:
- zdvihátka ok a výměna
- těsnění pod parohy ok
- olej plný syntetika
- pružný kus vyměněn
- vstřiky ok
- napínák rozvodů ok
ten zvuk jde jako ze spodu motoru, jemné to cvaká na volnoběh. Čekaj mi rozvody tak nevím jestli to může dělat vodní pumpa - mám malej úbytek vody cca 4 mm za 1/2 roku.
starty a chlazení super
Umíte mi poradit bratři slováci
zdrávím všechny Slováky , mám astru G x14xe 99".
Mám dotaz na klepání v motoru:
- zdvihátka ok a výměna
- těsnění pod parohy ok
- olej plný syntetika
- pružný kus vyměněn
- vstřiky ok
- napínák rozvodů ok
ten zvuk jde jako ze spodu motoru, jemné to cvaká na volnoběh. Čekaj mi rozvody tak nevím jestli to může dělat vodní pumpa - mám malej úbytek vody cca 4 mm za 1/2 roku.
starty a chlazení super
Umíte mi poradit bratři slováci
- Benny
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 271
- Dátum registrácie: 08 Jan 2006, 12:19
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Bydlisko: Bratislava
- Kontaktovať používateľa:
Jirko 4mm za pol roka to nie je vobec ziadny ubytok. to bude najskor len odparovanim
Opel Astra F GSi 2.0 16v (C20XE)
<a href="http://www.benny.sk/themes.html" target="_blank">Opel Rekord C Coupe r.v.1968 (19S)</a>
Opel Senator B 3.0 24v DualRam (C30SE)
MB GLK 250 r.v.2011
<a href="http://www.benny.sk/themes.html" target="_blank">Opel Rekord C Coupe r.v.1968 (19S)</a>
Opel Senator B 3.0 24v DualRam (C30SE)
MB GLK 250 r.v.2011
- Fastspeed
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 594
- Dátum registrácie: 08 Jan 2006, 16:36
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Bydlisko: Komárno
- Kontaktovať používateľa:
Jakub-ko napísal:zospodu moze cvakat olejove cerpadlo alebo remenica na motore alebo na klime alebo aj rozvody najlepsie zobrat dlhu drevenu palicu napr. z metly jeden konec prilozit k uchu a postupne prikladat na mozne miesta klepania a takto to zistit
Aj ja by som tipoval olejové čerpadlo. Zisti niekde, že aký tlak musí vyprodukovať čerpadlo, a daj odmerať tlak čerpadla.
Nejazdím rýchlo, len lietam nízko...
Jožo
My EX Opel Calibra C20XE, 4x4 OFF Opel Omega A3000 C30LE Opel Astra F Caravan C16NZ
Jožo
My EX Opel Calibra C20XE, 4x4 OFF Opel Omega A3000 C30LE Opel Astra F Caravan C16NZ
Fastspeed napísal:Jakub-ko napísal:zospodu moze cvakat olejove cerpadlo alebo remenica na motore alebo na klime alebo aj rozvody najlepsie zobrat dlhu drevenu palicu napr. z metly jeden konec prilozit k uchu a postupne prikladat na mozne miesta klepania a takto to zistit
Aj ja by som tipoval olejové čerpadlo. Zisti niekde, že aký tlak musí vyprodukovať čerpadlo, a daj odmerať tlak čerpadla.
A může se to nějak podělat, abych odvařil motor?
- Fastspeed
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 594
- Dátum registrácie: 08 Jan 2006, 16:36
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Bydlisko: Komárno
- Kontaktovať používateľa:
macil napísal:...
Ale podľa mňa olejové čerpadlo len tak neodchádza. Celý svoj život sa kúpe v oleji a zväčša prežije aj samotný motor. Možné je však všetko.
Poznám jedného chalana ktorý má Calibru. Najprv mu klopali hydraulické zdvihátka ventilov len za studena. Potom mu začali aj keď mal prevádzkovú teplotu. Opravár mu povedal, aby kúpil nové hydraulické zdvihátka. Nebolo to lacé, lebo mal 16 V Calibru. Vymenily ich, a stále ešte klopali na prevádzkovej teplote. Potom vymenily hlavu, lebo určite ich uloženia sú už vybité v hlave. Ešte to stále robilo + začalo aj od spodu klopkať, od olejového čerpadla. Potom vzaly Calibru na odmeranie tlaku olejového čerpadla. Tam im vyšiel nejaký smiešny tlak. Dal zrepasovať olejové čerpadlo, a hneď to aj prestalo klopať. Teraz to môžete odhadnúť, čo nainvestoval chalan do hlavy kôly blbému čerpadlu, ale nech nemám pravdu.
Nejazdím rýchlo, len lietam nízko...
Jožo
My EX Opel Calibra C20XE, 4x4 OFF Opel Omega A3000 C30LE Opel Astra F Caravan C16NZ
Jožo
My EX Opel Calibra C20XE, 4x4 OFF Opel Omega A3000 C30LE Opel Astra F Caravan C16NZ
- Fastspeed
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 594
- Dátum registrácie: 08 Jan 2006, 16:36
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Bydlisko: Komárno
- Kontaktovať používateľa:
Jakub-ko napísal:ale ten tlakovy ventil sa mohol pos..t a potom to nemaze chcelo by to vymontovat tlakovy spinac namontovat tam tlakomer a zmerat to tlak by mal byt 1,5 bar pri 80 stupnoch pri 700-930 ot.min
Len tak, pre zábavu: keď sa dobre pamätám, tak 16V Calibra má tlak na voľnobehu 4-5 barov.
Nejazdím rýchlo, len lietam nízko...
Jožo
My EX Opel Calibra C20XE, 4x4 OFF Opel Omega A3000 C30LE Opel Astra F Caravan C16NZ
Jožo
My EX Opel Calibra C20XE, 4x4 OFF Opel Omega A3000 C30LE Opel Astra F Caravan C16NZ
-
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 613
- Dátum registrácie: 06 Nov 2006, 11:42
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Bydlisko: KOSICE
Fastspeed napísal:Jakub-ko napísal:ale ten tlakovy ventil sa mohol pos..t a potom to nemaze chcelo by to vymontovat tlakovy spinac namontovat tam tlakomer a zmerat to tlak by mal byt 1,5 bar pri 80 stupnoch pri 700-930 ot.min
Len tak, pre zábavu: keď sa dobre pamätám, tak 16V Calibra má tlak na voľnobehu 4-5 barov.
ja som si to tu pozeral tlak pre vsetky calibry a pise tlak 1,5 bar len sa lisia otacky akurat pre 2,5i v6 16v c 25 xe pise 1,2 bar/700 ot/min tych 4-5 bar sa mi zda dost vela ale mozem sa aj mylit!
OPEL VECTRA CARAVAN X 16 XEL
- Fastspeed
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 594
- Dátum registrácie: 08 Jan 2006, 16:36
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Bydlisko: Komárno
- Kontaktovať používateľa:
Jakub-ko napísal:ja som si to tu pozeral tlak pre vsetky calibry a pise tlak 1,5 bar len sa lisia otacky akurat pre 2,5i v6 16v c 25 xe pise 1,2 bar/700 ot/min tych 4-5 bar sa mi zda dost vela ale mozem sa aj mylit!
Viem, že 8V Cali má 1,5 bar, ale možno si pletiem tlak na voľnobehu s tlakom vo vyšších otáčkach na 16V Cali.
Nejazdím rýchlo, len lietam nízko...
Jožo
My EX Opel Calibra C20XE, 4x4 OFF Opel Omega A3000 C30LE Opel Astra F Caravan C16NZ
Jožo
My EX Opel Calibra C20XE, 4x4 OFF Opel Omega A3000 C30LE Opel Astra F Caravan C16NZ