tak vyhod von vsetko co stoji tomu vzduchu v ceste ..Milans napísal:Aj mne vŕta v hlave červík zvaný chip motora. Predsa len tá Astra J by mohla mať lepšiu akceleráciu bez toho, aby som ju vytáčal 4000 a viac otáčok.
chip tuning
Moderátori: bukelo, dulo, buci_vectra
- JRD McLAREN
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 263
- Dátum registrácie: 09 Máj 2008, 21:40
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Kontaktovať používateľa:
Re: chip tuning
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
- dulo
- Moderátor
- Príspevky: 22007
- Dátum registrácie: 20 Jún 2007, 10:46
- Auto: Vectra B
- Bydlisko: Levoča
- Bydlisko: Levoča
Re: chip tuning
Ale je to benzín, ten má rád otáčky.
Netreba sa ich báť.
A Astra J je ťažká....
Netreba sa ich báť.
A Astra J je ťažká....
VeBe X18XE Caravan Sport
- AReYco
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 5385
- Dátum registrácie: 23 Aug 2011, 10:56
- Auto: Vectra C
- Bydlisko: Žilina
- Bydlisko: Žilina
- Kontaktovať používateľa:
Re: chip tuning
Ja mam pri kazdodennej jazde una spotrebu uz pocit, ze ta moja 2.0 litrova atmosfera ani netaha....o to vasia radost, ked sa neukontrolujem a vyleti mi to do otacok; ) ako hovori dulo. Pyta si to otacky, aby to slo....ci je to turbobenzin alebo obycko. Aj ked noeledy mi yah dizlov odspodu velmi chyba...tam am pocit, ze aj setrim, lebo nejdem do otacok a aj to ide dobre...
- bizzy
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 1091
- Dátum registrácie: 02 Júl 2010, 14:19
- Auto: Astra J
- Bydlisko: Prešov
- Bydlisko: Prešov
Re: chip tuning
my sa nebojíme, len chceme od toho viac, skôr som nenašiel nikde vysvetlenie, prečo má takú hmotnosť, veď to je troška moc nie?...
-
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 305
- Dátum registrácie: 27 Júl 2006, 17:22
- Auto: Astra H
- Bydlisko: BN/TN
Re: chip tuning
Dulo : Toho som si vedomý, že ide o benzín. Ale dosť často sa stáva, že i keď to vyženiem cez 4.000 otáčok, to zrýchlenie je ťarbavé. A to nehovorím o situácii, keď sú otáčky okolo 3.000, tak môžem zabudnúť na okamžité zrýchlenie. Aby som to ako tak natrel iným autám, musím podradiť na 3-ku, niekedy aj 2-ku. Ale je fakt, že ide o rodinné auto a nie závodné, hoci má v názve Sport 

Opel Astra J ST 1,4T 103kw LPG ( A14NET ), 12/2013
Opel Astra H 1.9 CDTi ( Z19DT ), 3/2006
Opel Astra G 1.7 CDTi ( Z17DTL)-ex
Opel Astra H 1.9 CDTi ( Z19DT ), 3/2006
Opel Astra G 1.7 CDTi ( Z17DTL)-ex
- JRD McLAREN
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 263
- Dátum registrácie: 09 Máj 2008, 21:40
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Kontaktovať používateľa:
Re: chip tuning
na "akekolvek natieranie inym autam" si netrebalo kupit 1.4 litrove premiestnovadlo ...
osobne by som sa chipovaniu A14NET, Z14LET vyhybal...
spriechodni vyfuk a sanie ..a uvidis co to spravi...
osobne by som sa chipovaniu A14NET, Z14LET vyhybal...
spriechodni vyfuk a sanie ..a uvidis co to spravi...
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
-
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 305
- Dátum registrácie: 27 Júl 2006, 17:22
- Auto: Astra H
- Bydlisko: BN/TN
Re: chip tuning
Citujem :"spriechodni vyfuk a sanie ..a uvidis co to spravi..." Skús sa bližšie vyjadriť, nie som technický typ. O technickej stránke aut viem len v súvislosti s prípadnými chybami na mojom aute.
Keby Astra prešla redukčnou diétou, i s týmto motorom by sa dali robiť menšie zázraky.
Keby Astra prešla redukčnou diétou, i s týmto motorom by sa dali robiť menšie zázraky.
Opel Astra J ST 1,4T 103kw LPG ( A14NET ), 12/2013
Opel Astra H 1.9 CDTi ( Z19DT ), 3/2006
Opel Astra G 1.7 CDTi ( Z17DTL)-ex
Opel Astra H 1.9 CDTi ( Z19DT ), 3/2006
Opel Astra G 1.7 CDTi ( Z17DTL)-ex
Re: chip tuning
S redukčnou diétou si treba počkať na novú generáciu. J-čko je robené ešte "po starom", kedy sa v záujme zvyšovania bezpečnosti materiál len pridával bez ohľadu na nárast hmotnosti. Je takou typickou obeťou EU predpisov. Ťažké kvôli EuroNCAP, malé motory kvôli emisiám.
- fabre
- Opelclub VIP člen
- Príspevky: 2800
- Dátum registrácie: 04 Sep 2010, 14:25
- Auto: Astra J
- Bydlisko: Poprad
- Bydlisko alt: Brno
- Bydlisko: Poprad
- Kontaktovať používateľa:
Re: chip tuning
ja asi šoférujem inú astru alebo čo. viezli sme sa aj na atmosferickej 1.4ke 5ti dospelí chlapi a šlo to. vozievam 4 ľudí do Brna a späť a po kopcoch stíham dízlakom, v ktorých sú tak 1-2 ľudia.
samozrejme, že očakávaný kopanec ala diesel sa určite nekoná. chvála bohu. lebo som pár krát skúsil vytočiť kamošovu ochcávku a od 3000ot/min je to mŕtve. žiadne variabilné lopatky v turbe ani nič podobné ten pocit nedokáže odvrátiť. A ľudí zaujme práve ten extrémny záťah, ale keď sa pozrú na rýchlosť, tak až tak silno nepribúda. kdežto na turbobenzíne pritlačím, začína sa ozývať tak pri 2000ot/min a ťahá s prehľadom do 5000-5500ot/min.
dá sa s tým jazdiť svižne aj s plným autom(4-5 ľudia, plný kufor až po strop taškami). očakávať, že pri rýchlejšom predbiehaní netreba podradiť je somarina. to auto má fakt 1,5tony a nesídli pod kapotou 300k motor. s tým sa treba zmieriť. ale ako sa hovorí, človek kúpi silnejšie, po čase si zvykne a už chce len silnejšie. odporúčam vám na týždeň sadnuť do atmosferického motora podobnej kubatúry, uvidíte zaraz ten rozdiel a následnú radosť z jazdy
PS: mňa neberte vážne. zbožňujem svoje vozítko, lebo mi dopraje všetko čo mi treba. možno by to chcelo väčší kufor, ale to je moja chyba, že nemám STčko. priznávam, že aj napriek tomu, že sa v mojej astre cítim oveľa bezpečnejšie ako v autách po redukčnej diéte, nejakých 200kg by jej prospelo na agilite.
PS1: na chipy sa vykakajte. čo z toho, že prevodovka zvládne ten záťah. ale či to zvládne aj motor vás netrápi? možno je tých 140k s takou konštrukciou vážne možné maximum, aby to vydržalo. ten chip prinesie koľko? 20k a 40Nm? za 400eur? to si radšej 15x natankujem a pojazdím 6000km
samozrejme, že očakávaný kopanec ala diesel sa určite nekoná. chvála bohu. lebo som pár krát skúsil vytočiť kamošovu ochcávku a od 3000ot/min je to mŕtve. žiadne variabilné lopatky v turbe ani nič podobné ten pocit nedokáže odvrátiť. A ľudí zaujme práve ten extrémny záťah, ale keď sa pozrú na rýchlosť, tak až tak silno nepribúda. kdežto na turbobenzíne pritlačím, začína sa ozývať tak pri 2000ot/min a ťahá s prehľadom do 5000-5500ot/min.
dá sa s tým jazdiť svižne aj s plným autom(4-5 ľudia, plný kufor až po strop taškami). očakávať, že pri rýchlejšom predbiehaní netreba podradiť je somarina. to auto má fakt 1,5tony a nesídli pod kapotou 300k motor. s tým sa treba zmieriť. ale ako sa hovorí, človek kúpi silnejšie, po čase si zvykne a už chce len silnejšie. odporúčam vám na týždeň sadnuť do atmosferického motora podobnej kubatúry, uvidíte zaraz ten rozdiel a následnú radosť z jazdy

PS: mňa neberte vážne. zbožňujem svoje vozítko, lebo mi dopraje všetko čo mi treba. možno by to chcelo väčší kufor, ale to je moja chyba, že nemám STčko. priznávam, že aj napriek tomu, že sa v mojej astre cítim oveľa bezpečnejšie ako v autách po redukčnej diéte, nejakých 200kg by jej prospelo na agilite.
PS1: na chipy sa vykakajte. čo z toho, že prevodovka zvládne ten záťah. ale či to zvládne aj motor vás netrápi? možno je tých 140k s takou konštrukciou vážne možné maximum, aby to vydržalo. ten chip prinesie koľko? 20k a 40Nm? za 400eur? to si radšej 15x natankujem a pojazdím 6000km

Naposledy upravil/-a fabre v 21 Jan 2015, 12:33, upravené celkom 1 krát.
- JRD McLAREN
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 263
- Dátum registrácie: 09 Máj 2008, 21:40
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Kontaktovať používateľa:
Re: chip tuning
mm....
140k je mozne dostat z atmosferickej Skody 1.4MPI... takze pisat o tom kde su limity .. hmmm ..
Milans - ked niesi technicky typ, tak sa do toho vobec nehrab...
..us som myslim kdesi pipsl, o pridretych ci roztavenych piestoch, upalenych ventiloch.. a pod.
..a to to pritom bolo "iba nachipovane .. ale kvalitne .. od EDS/ ci ineho chiptunera" ..
..su proste motory, kde to navysovanie vykonu, nerobi dobre komponentom motora...
rozpisovat sa by bolo asi nadlho ...
a je to zavisle "kus od kusu" a "vyrobca od vyrobcu" ..
140k je mozne dostat z atmosferickej Skody 1.4MPI... takze pisat o tom kde su limity .. hmmm ..

Milans - ked niesi technicky typ, tak sa do toho vobec nehrab...
..us som myslim kdesi pipsl, o pridretych ci roztavenych piestoch, upalenych ventiloch.. a pod.
..a to to pritom bolo "iba nachipovane .. ale kvalitne .. od EDS/ ci ineho chiptunera" ..
..su proste motory, kde to navysovanie vykonu, nerobi dobre komponentom motora...
rozpisovat sa by bolo asi nadlho ...
a je to zavisle "kus od kusu" a "vyrobca od vyrobcu" ..
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
- fabre
- Opelclub VIP člen
- Príspevky: 2800
- Dátum registrácie: 04 Sep 2010, 14:25
- Auto: Astra J
- Bydlisko: Poprad
- Bydlisko alt: Brno
- Bydlisko: Poprad
- Kontaktovať používateľa:
Re: chip tuning
hej jednu takú úžasnú MPI som videl. výkon zvýšený od štandardu o 40KW a nevydržal to. ja nehovorím, že je tam limit motora. ale, že asi z nejakého dôvodu je taký výkon aký je. a ten chip fakt toľko výkonu neprinesie a hlavne ani neusporí. to už radšej mať 1/3 LPG zaplatenú a hotovo, keď ide o ekonomiku jazdenia
PS: pozeral som schválne. firma P...ituning ponúka zvýšenie o 27k a o 38Nm. cena 420eur. ak sa s tým autom chcem voziť ekonomicky, tak urobím všetko pre to, aby som znížil náklady na PHM. alebo idem bicyklom. ak sa s tým autom chcem blázniť, tak vyhodím prachy do vzduchu za výkon, ktorý kto vie koľko vydrží a nepozerám na spotrebu.
myslím si, že zdvihnutie výkonu bude cítiť, i keď nie zase nejako extrémne, ale pri benzíne pôjde s najväčšou pravdepodobnosťou hore aj spotreba.
PS: pozeral som schválne. firma P...ituning ponúka zvýšenie o 27k a o 38Nm. cena 420eur. ak sa s tým autom chcem voziť ekonomicky, tak urobím všetko pre to, aby som znížil náklady na PHM. alebo idem bicyklom. ak sa s tým autom chcem blázniť, tak vyhodím prachy do vzduchu za výkon, ktorý kto vie koľko vydrží a nepozerám na spotrebu.
myslím si, že zdvihnutie výkonu bude cítiť, i keď nie zase nejako extrémne, ale pri benzíne pôjde s najväčšou pravdepodobnosťou hore aj spotreba.
Re: chip tuning
"chip" pre Astru OPC, keby mal niekto záujem:
http://auto.sme.sk/c/7615803/svedsky-up ... -koni.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://auto.sme.sk/c/7615803/svedsky-up ... -koni.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- AReYco
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 5385
- Dátum registrácie: 23 Aug 2011, 10:56
- Auto: Vectra C
- Bydlisko: Žilina
- Bydlisko: Žilina
- Kontaktovať používateľa:
Re: chip tuning
keby som bol vlastník Astry s výkonom 280 koní, neviem, či by som riešil nejaký koník navyše...však to človeku musí bohate stačiť.
Aj keď viem, že keď máš viac, si zvykneš a stále ti je málo
--
Ako keď som kupoval túto Vectru a dovtedy som jazdil 33kw Corsu.
Som myslel, že sedím v rakete, teraz je tých 100kw niekedy aj málo pri obiehaní
Aj keď viem, že keď máš viac, si zvykneš a stále ti je málo

--
Ako keď som kupoval túto Vectru a dovtedy som jazdil 33kw Corsu.
Som myslel, že sedím v rakete, teraz je tých 100kw niekedy aj málo pri obiehaní

- Lubec
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 5297
- Dátum registrácie: 17 Aug 2010, 21:54
- Auto: Iná značka
- Bydlisko: Bardejov SK
Re: chip tuning
"keby som bol vlastník Astry s výkonom 280 koní, neviem, či by som riešil nejaký koník navyše,,
Ci uz by si chcel, ci nie bolo by to zbytocne. Predohrab nad 250ps = skoda love za upravy. Naco, ked to neprenesies na cestu.
Ci uz by si chcel, ci nie bolo by to zbytocne. Predohrab nad 250ps = skoda love za upravy. Naco, ked to neprenesies na cestu.
quattro
VeBe X25XE - Phoenix-ex
VeBe X25XE Sport - rozobrata na organy
VeBe X16XEL Caravan - ex
,,Opel wir leben autos...Aber nur ein bisschen"
VeBe X25XE - Phoenix-ex
VeBe X25XE Sport - rozobrata na organy
VeBe X16XEL Caravan - ex
,,Opel wir leben autos...Aber nur ein bisschen"
- JRD McLAREN
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 263
- Dátum registrácie: 09 Máj 2008, 21:40
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Kontaktovať používateľa:
Re: chip tuning
ahaaa...
takze leon cupra s 340hp mame zahodit ..ano ..
takze leon cupra s 340hp mame zahodit ..ano ..
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
- Lubec
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 5297
- Dátum registrácie: 17 Aug 2010, 21:54
- Auto: Iná značka
- Bydlisko: Bardejov SK
Re: chip tuning
Rob s nim co chces, pokial sa pohnes rovnako rychlo z krizovatky ako z kazdym inym autom. Je zbytocnost mat 340 ps. Okrem toho, zbytocne tu budes presadzovat svoju pravdu. Ziadnu teplu vodu som ja nevymyslel. Nemozes porovnat 340ps predohrab s 4x4 co sa prenosu vykonu tyka. Leon uz mal ficat s haldexom, to by bolo mazec auticko.
quattro
VeBe X25XE - Phoenix-ex
VeBe X25XE Sport - rozobrata na organy
VeBe X16XEL Caravan - ex
,,Opel wir leben autos...Aber nur ein bisschen"
VeBe X25XE - Phoenix-ex
VeBe X25XE Sport - rozobrata na organy
VeBe X16XEL Caravan - ex
,,Opel wir leben autos...Aber nur ein bisschen"
- JRD McLAREN
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 263
- Dátum registrácie: 09 Máj 2008, 21:40
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Kontaktovať používateľa:
- Lubec
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 5297
- Dátum registrácie: 17 Aug 2010, 21:54
- Auto: Iná značka
- Bydlisko: Bardejov SK
Re: chip tuning

quattro
VeBe X25XE - Phoenix-ex
VeBe X25XE Sport - rozobrata na organy
VeBe X16XEL Caravan - ex
,,Opel wir leben autos...Aber nur ein bisschen"
VeBe X25XE - Phoenix-ex
VeBe X25XE Sport - rozobrata na organy
VeBe X16XEL Caravan - ex
,,Opel wir leben autos...Aber nur ein bisschen"