Aka ma byt spotreba mot.oleja? 2.0 DTI
Moderátori: dulo, buci_vectra
- mirko608
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 183
- Dátum registrácie: 10 Aug 2008, 19:12
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Bydlisko: Žilina
Aka ma byt spotreba mot.oleja? 2.0 DTI
hladal som v prispevkoch a nic som nenasiel o DTI.........tak sa nezlobte ak som to prehliadol a otvaram novu temu zase.
.........prosim pekne kolko vam zeru motoroveho oleja vase DTI???lebo som pocul ze ople zeru trocha viac ako ostatne auta
.........prosim pekne kolko vam zeru motoroveho oleja vase DTI???lebo som pocul ze ople zeru trocha viac ako ostatne auta
2.0 DTI, rv. 1999, 74Kw
- Kat
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 606
- Dátum registrácie: 12 Okt 2007, 10:56
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Bydlisko: Bratislava
Mobil Super S Turbo Diesel 10W-40
0,5-1 L na 15000km
0,5-1 L na 15000km
Vlado Kat
Vectra B Caravan 2.0 DTI (X20DTH) 16V 74kw r.v. 1998
viac na: http://forum.opelclub.sk/viewtopic.php?t=5554
Vectra B Caravan 2.0 DTI (X20DTH) 16V 74kw r.v. 1998
viac na: http://forum.opelclub.sk/viewtopic.php?t=5554
- Bruno
- Opelclub VIP člen
- Príspevky: 15826
- Dátum registrácie: 01 Mar 2007, 20:24
- Auto: Omega B
- Bydlisko: Bojnice
- Bydlisko: Bojnice
ja mam tiez spotrebu oleja 1l - 5000 km , 10w40 , 188300 km.
Opel Omega B caravan 2.5 DTI
moje ex lasky : Audi 80 1,6D - priatelka / Opel Vectra Caravan 2,0 DTi - manzelka / Opel Omega MV6 3.0 - milenka / Mercedes-Benz A klasse W168 1,6 Avantgarde / Opel Astra G 1,4 - ex milacik
stratil som vsetko na com mi zalezalo ...
moje ex lasky : Audi 80 1,6D - priatelka / Opel Vectra Caravan 2,0 DTi - manzelka / Opel Omega MV6 3.0 - milenka / Mercedes-Benz A klasse W168 1,6 Avantgarde / Opel Astra G 1,4 - ex milacik
stratil som vsetko na com mi zalezalo ...
mirko608 napísal:ja tam davam mobil 5W 50............a zere mi to okolo 1 liter na 5000km..........to je asi dost vsak.....ale ojej je dost husty a auto ma nabehane 120 000km..avsak spotreba udavana vyrobcom je ze 1l na 1000km.....troska dost nie?
olej sa kontroluje cca. kazdych 1000km (to len na margo toho, kto sa ako stara o auto, nie len popozerat, ked "pocut dvihatka" )... pri tomto motore je 1 liter na 5000km trosku viac ako dost, ale stale "v norme"
s olejom by som siel na nieco ako 5W 30, ci 10W 40...
a aby som to troslilinku poopravil, bavme sa nie aka ma byt spotreba oleja, ale aka moze byt spotreba oleja...
studene starty, kratka jazda ci dlhe jazdy, na "pol plynu", ci studny motor do otacok... aj toto ma vplyv na zravost oleja + ci -
okrem toho, moja Zirafka je narodena 11/2002 a ma k dnesnemu dnu nieco malo viac ako 188tis km. aj kratke trate, aj dlhe trate. ked ma niekto auto s rodnym listom z roku 1999, nabehanych "poctivych" 120 tis km, to je v priemere 6tis. km rocne, co teda tipujem len na kratke trate... caste behanie so studenym motorom = zvysena spotreba paliva = zvysena spotreba aj oleja...
mozno sa mylim, ale co ked nie??
- mirko608
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 183
- Dátum registrácie: 10 Aug 2008, 19:12
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Bydlisko: Žilina
no auto ma poctivych 120 000km......ja som ho kupil pred pol rokom a vtedy malo len 102 000km........kupil som to od jednej zenskej kktoru poznam..........lebo vem kedy ho kupovala tak tie kilometre su poctive...to viem urcite....potom do ruk dostal auto jej syn a jemu to zralo 1L na 1000km..co zodpoveda udaju vyrobcom....potom som ho dostal ja dal som iny ojel a papa mi toco som pisal hore ale aj tak by som to chcel este znizit nissie...........5W 5O neni dobra?
2.0 DTI, rv. 1999, 74Kw
- mirko608
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 183
- Dátum registrácie: 10 Aug 2008, 19:12
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Bydlisko: Žilina
teraz na nom jazdim iba do prace to je nejake 2 km....a studene starti teraz v zime..........lebo sa mi zda ze sa to nejako zvisuje ta spotreba oproti letu.............minule som mal auto v lakovni a tak som ho za den parkrat nastartoval vo dvore a preparkoval a to som robil asi 4 dni.......ked uz bolo hotove tak som ho nastartoval a z vifuku mi vyplulo vodu a cierny flak akokeby olej alebo sasdza ci co?tak som pislel ze mi nieco pustilo bud turbo alebo co.........ale uz z vifuku nejde zaidny olej alebo sadza a ani auto nedymi.....mozno to bolo iba kvoli tomu viacnasobnemu startovaniu bez ziadnej ubehnutej trate......
2.0 DTI, rv. 1999, 74Kw
- Teo
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 4752
- Dátum registrácie: 19 Jan 2008, 21:39
- Auto: Viac Oplov
- Bydlisko: Bratislava
- Bydlisko: Bratislava
- Kontaktovať používateľa:
vyrobca dava na 1000km 0,7L
Kadett 1,3 44KW FULL MANUAL r.v.88(karburátor :)
tel. 0903 75 75 34
www.teoracing.sk
www.opravaservoriadenia.sk
Opravíme aj to čo už nik nedokáže
tel. 0903 75 75 34
www.teoracing.sk
www.opravaservoriadenia.sk
Opravíme aj to čo už nik nedokáže
- Teo
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 4752
- Dátum registrácie: 19 Jan 2008, 21:39
- Auto: Viac Oplov
- Bydlisko: Bratislava
- Bydlisko: Bratislava
- Kontaktovať používateľa:
motor ho pekne popapka a nezadymi lebo je to diesel
Kadett 1,3 44KW FULL MANUAL r.v.88(karburátor :)
tel. 0903 75 75 34
www.teoracing.sk
www.opravaservoriadenia.sk
Opravíme aj to čo už nik nedokáže
tel. 0903 75 75 34
www.teoracing.sk
www.opravaservoriadenia.sk
Opravíme aj to čo už nik nedokáže
- marek1512
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 1250
- Dátum registrácie: 11 Apr 2008, 23:24
- Auto: Vectra B
- Bydlisko: Zahraničie
- Bydlisko: UK
mirko608 napísal:skur........ diesle:)...........posledny diesel co som kupoval..uz iba benzin
Ja som prešiel na sporivý mód, takže kým sa odhodlám kúpiť ďalšie auto tak štandardne budú na cestách behať tie "baterkové"... Vraj tomu nadávajú hybrid...
Vauxhall Vectra C SRI 1.8 VVT 2008
Porsche 944 2.5 1988
VAUXHALL VECTRA B 1.8 16v 1999
Ford Focus 2.0 16v ZETEC 1998
ex - OPEL VECTRA B 1.6 16v 1998
ex - Škoda Favorit 1.3 1992
Porsche 944 2.5 1988
VAUXHALL VECTRA B 1.8 16v 1999
Ford Focus 2.0 16v ZETEC 1998
ex - OPEL VECTRA B 1.6 16v 1998
ex - Škoda Favorit 1.3 1992
-
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 1494
- Dátum registrácie: 21 Nov 2008, 18:49
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Bydlisko: London GB
no ja mám trochu opačný problém,ak sa to dá vôbec nazvať problémom,keď som kúpil moju žirafu /dec.2008/tak okrem iného som pozrel stav oleja,a ma prekvapilo,že je presne po max.rysku,aj som sa na to hneď opýtal v predajni servisáka,povedal,že všetko je o.k.olej tam je original od výrobcu shell helix ultra 5w-40 fully synthetic,a dohodol som sa,že ho vymením teraz v apríli,
čo ma však zaráža je to,že hladina oleja,ktorú kontrolujem cca každých 1000km sa pomaly zvyšuje,teraz je už centimeter nad max. ryskou,žirafa má najazdené doteraz 6 200km,a každého motoristu,ktorého som sa na to pýtal mi povedal,že je to o.k.,len ja mám trochu pochybnosti,žirafa zatiaľ šlape na 100%jak švajčiarske hodinky,teraz posledných 2000km ma ešte dokonca prekvapuje menšou spotrebou,jak predtým
čo ma však zaráža je to,že hladina oleja,ktorú kontrolujem cca každých 1000km sa pomaly zvyšuje,teraz je už centimeter nad max. ryskou,žirafa má najazdené doteraz 6 200km,a každého motoristu,ktorého som sa na to pýtal mi povedal,že je to o.k.,len ja mám trochu pochybnosti,žirafa zatiaľ šlape na 100%jak švajčiarske hodinky,teraz posledných 2000km ma ešte dokonca prekvapuje menšou spotrebou,jak predtým
OPEL ZAFIRA 1.9 CDTi 16V Sport Z19DTH - 110 kw/150k- 2008 ex
MIRO LONDON napísal:no ja mám trochu opačný problém,ak sa to dá vôbec nazvať problémom,keď som kúpil moju žirafu /dec.2008/tak okrem iného som pozrel stav oleja,a ma prekvapilo,že je presne po max.rysku,aj som sa na to hneď opýtal v predajni servisáka,povedal,že všetko je o.k.olej tam je original od výrobcu shell helix ultra 5w-40 fully synthetic,a dohodol som sa,že ho vymením teraz v apríli,
čo ma však zaráža je to,že hladina oleja,ktorú kontrolujem cca každých 1000km sa pomaly zvyšuje,teraz je už centimeter nad max. ryskou,žirafa má najazdené doteraz 6 200km,a každého motoristu,ktorého som sa na to pýtal mi povedal,že je to o.k.,len ja mám trochu pochybnosti,žirafa zatiaľ šlape na 100%jak švajčiarske hodinky,teraz posledných 2000km ma ešte dokonca prekvapuje menšou spotrebou,jak predtým
...prikladal by som tomu dolezitost!! ked sa da, skus !vypusiti decko-dve oleja a jednoducho voniat, ci necitit naftu... o mesiac vypustis zase decko a mas na porovnanie... medzi tym, to predchdzajuci "decilitrik" na policke v garazi nechas odstat a uvidis, ci sa "neprecedi olej od nafty...
MIRO LONDON napísal:čo ma však zaráža je to,že hladina oleja,ktorú kontrolujem cca každých 1000km sa pomaly zvyšuje,teraz je už centimeter nad max. ryskou,žirafa má najazdené doteraz 6 200km,a každého motoristu,ktorého som sa na to pýtal mi povedal,že je to o.k.,len ja mám trochu pochybnosti,žirafa zatiaľ šlape na 100%jak švajčiarske hodinky,teraz posledných 2000km ma ešte dokonca prekvapuje menšou spotrebou,jak predtým
hladina oleja v motore ma klesat.
stupanie oleja = 2 problemy - a) privela oleja, moze sa dostat do sania.
b) co pribuda - riedenie palivom ? alebo tam niekto nalial brzdovu ?
olej medzi vymenou nespapal ani kvapku - rozpravka
(mlademu trva 10 rokov medzi vymenami. a stary nevie, kde si vcera vecer dal okuliare)