motor 2.0 dti akceleracia
Moderátori: dulo, buci_vectra
motor 2.0 dti akceleracia
Caute Oplaci obraciam sa na Vas zase o radu. Moja Vectra dieslova zacala trochu strajkovat pri akceleracii. zacne mi skakat tak oko keby nedostavala palivo. nastartuje ok(zatial). pri rozbiehani zacne trhat hlavne ked prudsie zoslapnem plyn, ked dlhsie drzim pedal preblikne blesk a pochvilke zhasne. stlao sa mi to zo dna na den. dakujem za kazdu dobru radu pripadne za dobre odpurucanie na mechanika okolo BA
- Fastspeed
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 594
- Dátum registrácie: 08 Jan 2006, 16:36
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Bydlisko: Komárno
- Kontaktovať používateľa:
Palivový filter nie je zanesený?
Nejazdím rýchlo, len lietam nízko...
Jožo
My EX Opel Calibra C20XE, 4x4 OFF Opel Omega A3000 C30LE Opel Astra F Caravan C16NZ

Jožo
My EX Opel Calibra C20XE, 4x4 OFF Opel Omega A3000 C30LE Opel Astra F Caravan C16NZ

-
- Pravidelný užívateľ
- Príspevky: 55
- Dátum registrácie: 22 Apr 2006, 23:14
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Bydlisko: Nový Život
- Kontaktovať používateľa:
najskor vyskusaj vymenit svieckove kable, teda najlepsie by bolo keby ti ich mohol niekto poziciat, aby si vylucil tuto alternativu...
mne osobne robilo to iste akurat mi neblikala kontrolka, ale proste cim viac plynu tym viac mi trhalo auto... po vymene jedneho alebo dvoch kablov to prestalo... toto si ale radsej skus sam! mna tato blba skusenost vysla 1500...
mne osobne robilo to iste akurat mi neblikala kontrolka, ale proste cim viac plynu tym viac mi trhalo auto... po vymene jedneho alebo dvoch kablov to prestalo... toto si ale radsej skus sam! mna tato blba skusenost vysla 1500...
Opel Omega B Caravan Y26SE
- nepto
- Pravidelný užívateľ
- Príspevky: 59
- Dátum registrácie: 08 Jan 2006, 04:10
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Bydlisko: Šaľa
- Kontaktovať používateľa:
Moze to byt tiez prietokomer (vaha vzduchu). Klasicky problem 2.0 DTi motorov. Ja som ho uz mal dva krat (pretoze vela jazdim a kremnikove platne/detektory vo vahe sa mi rychlo zosuchavaju).
Najlepsie to potvrdis ci vylucis tak, ze si pozicias dobry prietokomer od niekoho a spravis skusobnu jazdu. Vymenit a vyskusat prietokomer zvladaju aj technicki natitalenti, ako napr. ja :-)
Najlepsie to potvrdis ci vylucis tak, ze si pozicias dobry prietokomer od niekoho a spravis skusobnu jazdu. Vymenit a vyskusat prietokomer zvladaju aj technicki natitalenti, ako napr. ja :-)
kde najdem ten prietokomer
nepto napísal:Moze to byt tiez prietokomer (vaha vzduchu). Klasicky problem 2.0 DTi motorov. Ja som ho uz mal dva krat (pretoze vela jazdim a kremnikove platne/detektory vo vahe sa mi rychlo zosuchavaju).
Najlepsie to potvrdis ci vylucis tak, ze si pozicias dobry prietokomer od niekoho a spravis skusobnu jazdu. Vymenit a vyskusat prietokomer zvladaju aj technicki natitalenti, ako napr. ja :-)
- Fastspeed
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 594
- Dátum registrácie: 08 Jan 2006, 16:36
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Bydlisko: Komárno
- Kontaktovať používateľa:
*Coobo, zle si prečítal správu, lebo on píše, že má dieselovú Vectru, a tam nie sú sviečky.
Nejazdím rýchlo, len lietam nízko...
Jožo
My EX Opel Calibra C20XE, 4x4 OFF Opel Omega A3000 C30LE Opel Astra F Caravan C16NZ

Jožo
My EX Opel Calibra C20XE, 4x4 OFF Opel Omega A3000 C30LE Opel Astra F Caravan C16NZ

ok
macil napísal:Skús ešte prezrieť všetky podtlakové hadičky, či niektorá nie je predretá, hlavne v miestach, kde sa o niečo opierajú.
dnes som trochu testoval pri nastartovani ide hned pekne do otacok no po pol kilometri asi, zacne trhat a na mieste ked tomu pridam zacne dymit a zacne trhat pri vyssich otackach
Takže prvý pol kilometer je ok až potom ti začne trhať a "priečiť" sa,-kým vlastne nespáli palivo,ktoré je za niečim čo robi prekážku dalšiemu palivu a stoji mu v ceste,čo sa samozrejme najviac prejavi pri akcelerácii a optimálnom chode motora pri vyššich otáčkach.....malá zmena nastane pri odstaveni vozidla-motora,kedy sa palivo čiastočne doplni za už spominanu prekážku-čim je vlastne jasné,že palivový system je tesný-aspom určite za prekažkou....no a kde je ta s...a...?,najskor asi ten filter-"pokukaj" to celu palivovu cestu, jo ak ti to takto fachči....Ak je ok len studený-bude to s tým vzduchom...ako spominal Nepto
- Teo
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 4752
- Dátum registrácie: 19 Jan 2008, 21:39
- Auto: Viac Oplov
- Bydlisko: Bratislava
- Bydlisko: Bratislava
- Kontaktovať používateľa:
AK PRESTANE TAK 0903757534
Kadett 1,3 44KW FULL MANUAL r.v.88(karburátor :)
tel. 0903 75 75 34
www.teoracing.sk
www.opravaservoriadenia.sk
Opravíme aj to čo už nik nedokáže
tel. 0903 75 75 34
www.teoracing.sk
www.opravaservoriadenia.sk
Opravíme aj to čo už nik nedokáže
- dertypek
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 187
- Dátum registrácie: 05 Júl 2009, 18:29
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Bydlisko: Topolcany
cauko no filter som vymenil ... robi mi to stale aj podtlakove hadicky som skusal prefuknut a nic... stale to tak okolo 1500 zacne trhat a skonci to tak pri 2000 a potom zas to trha tak okolo 3500 a zas netaha ... manik mi to dnes kukal hovoril ze to moze byt aj egr ventil ... moze to byt ? nemate niekto poziciat z okolia topolcian ? 

-
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 4219
- Dátum registrácie: 02 Máj 2007, 21:34
- Auto: Zafira B
- Bydlisko: Galanta
- Bydlisko alt: Sološnica
- Bydlisko: Galanta
Doporucujem diagnostiku a kontrolu podtlakoveho systemu 
Mám Opel
*** Diagnostika + programovanie vozidiel Opel profesionálnou diagnostikou GM MDI***
*** Programovanie CZ/SK do autorádií CD400 + Touch&Connect ***
*** Distribúcia MKJ od Pepas ***
*** Programovanie Slovenčiny Astra H,Zafira B- CID,GID,UHP 4,DVD 90,CD 70 ***
*** Diagnostika + programovanie vozidiel Opel profesionálnou diagnostikou GM MDI***
*** Programovanie CZ/SK do autorádií CD400 + Touch&Connect ***
*** Distribúcia MKJ od Pepas ***
*** Programovanie Slovenčiny Astra H,Zafira B- CID,GID,UHP 4,DVD 90,CD 70 ***