Núdzový režim počas jazdy
Moderátori: dulo, buci_vectra
- diemkej
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 317
- Dátum registrácie: 02 Nov 2014, 11:48
- Auto: Vectra C
- Bydlisko: Rimavská Sobota
- Bydlisko alt: Košice
Núdzový režim počas jazdy
Čaute, dnes sa mi objavil problém. Išiel som domov z KE do RS a počas jazdy mi auto skočilo do "núdzového režimu", objavilo sa mi tam auto s kľúčikom. Okamžite som pocítil pokles výkonu. Potom som zastavil, vypol motor a znovu naštartoval. Kľúčik s autom zmizol a po pár minútach jazdy zase to isté. Tak som zastavil a znovu naštartoval. Zase to zmizlo a po chvíli sa to objavilo a takto dookola. Prišiel som do mesta, odniesol som kamoša domov, vypol som motor, kým sme vybalili veci z kufra, tak bol motor vypnutý. Po ceste domov v meste mi už auto s kľúčikom nezasvietilo. Kde bude problém? Bude to EGR?
Opel Vectra C | 2.0 DTI (Y20DTH) | 74kW | 12/2004 | W0L0ZCF6951040768
| alias Miky
| alias Miky
-
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 3608
- Dátum registrácie: 19 Mar 2007, 16:47
- Auto: Astra H
- Bydlisko: Košice
- Bydlisko alt: Komjatna
- Bydlisko: Komjatna [RK]
Re: Núdzový režim počas jazdy
Zastav sa zajtra, od pol piatej do piatej budem v KE, napichneme.
Pripadne potom po vikende bo nebudem v KE
Pripadne potom po vikende bo nebudem v KE
'07 Astra H Z19DT
'03 VeCe Z18XE
- Diagnostika -
'03 VeCe Z18XE
- Diagnostika -
- diemkej
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 317
- Dátum registrácie: 02 Nov 2014, 11:48
- Auto: Vectra C
- Bydlisko: Rimavská Sobota
- Bydlisko alt: Košice
Re: Núdzový režim počas jazdy
No ja som dnes išiel domov. V utorok podvečer budeš mať čas?
Opel Vectra C | 2.0 DTI (Y20DTH) | 74kW | 12/2004 | W0L0ZCF6951040768
| alias Miky
| alias Miky
-
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 3608
- Dátum registrácie: 19 Mar 2007, 16:47
- Auto: Astra H
- Bydlisko: Košice
- Bydlisko alt: Komjatna
- Bydlisko: Komjatna [RK]
Re: Núdzový režim počas jazdy
Staci sa ozvat, po siedmej by to slo
'07 Astra H Z19DT
'03 VeCe Z18XE
- Diagnostika -
'03 VeCe Z18XE
- Diagnostika -
- diemkej
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 317
- Dátum registrácie: 02 Nov 2014, 11:48
- Auto: Vectra C
- Bydlisko: Rimavská Sobota
- Bydlisko alt: Košice
Re: Núdzový režim počas jazdy
OK, pošli mi pls správou tel. číslo, bo nemám ho...
Opel Vectra C | 2.0 DTI (Y20DTH) | 74kW | 12/2004 | W0L0ZCF6951040768
| alias Miky
| alias Miky
- diemkej
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 317
- Dátum registrácie: 02 Nov 2014, 11:48
- Auto: Vectra C
- Bydlisko: Rimavská Sobota
- Bydlisko alt: Košice
Re: Núdzový režim počas jazdy
Takže po meste nič, ale ako náhle som vyšiel z mesta a pridal tak na 80-90, tak núdzák. A keď vytočím otáčky tak počuť ako keby niečo prefukovalo alebo čo a turbo to nie je.
Opel Vectra C | 2.0 DTI (Y20DTH) | 74kW | 12/2004 | W0L0ZCF6951040768
| alias Miky
| alias Miky
- jupaza1
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 1957
- Dátum registrácie: 16 Máj 2009, 10:37
- Auto: Vectra C
- Bydlisko alt: Bytča a okolie
- Bydlisko: Źilina
Re: Núdzový režim počas jazdy
prekontrolovať podtlaky a vyčistiť sánie a EGR
Opel Vectra C caravan 1,9 CDTi 110 kw r.v.2006
Opel Astra F 1,8i 16v r.v.1994 - EX; Opel Frontera B 2,2 DTi 85 kw r.v. 2000 -EX
Opel Vectra C 1,9 CDTi 88 kw r.v. 2006 - EX; Opel Vectra B caravan 1,6 16v r.v. 1996 - EX
Diagnostika a programovanie pomocou OP- COM a Diagnostika vozidiel Fiat, Alfa Romeo, Lancia pomocou Fiat ECU Scan
Opel Astra F 1,8i 16v r.v.1994 - EX; Opel Frontera B 2,2 DTi 85 kw r.v. 2000 -EX
Opel Vectra C 1,9 CDTi 88 kw r.v. 2006 - EX; Opel Vectra B caravan 1,6 16v r.v. 1996 - EX
Diagnostika a programovanie pomocou OP- COM a Diagnostika vozidiel Fiat, Alfa Romeo, Lancia pomocou Fiat ECU Scan
- diemkej
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 317
- Dátum registrácie: 02 Nov 2014, 11:48
- Auto: Vectra C
- Bydlisko: Rimavská Sobota
- Bydlisko alt: Košice
Re: Núdzový režim počas jazdy
Zajtra idem za Komom na diagnostiku, uvidíme, čo to ukáže...
Opel Vectra C | 2.0 DTI (Y20DTH) | 74kW | 12/2004 | W0L0ZCF6951040768
| alias Miky
| alias Miky
- diemkej
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 317
- Dátum registrácie: 02 Nov 2014, 11:48
- Auto: Vectra C
- Bydlisko: Rimavská Sobota
- Bydlisko alt: Košice
Re: Núdzový režim počas jazdy
Takže : P0100-66 Mass or Volume Air Flow Sensor Circuit Range/Performance
Zajtra idem na zdvihák pozrieť hadice zo spodu.
Zajtra idem na zdvihák pozrieť hadice zo spodu.
Opel Vectra C | 2.0 DTI (Y20DTH) | 74kW | 12/2004 | W0L0ZCF6951040768
| alias Miky
| alias Miky
- diemkej
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 317
- Dátum registrácie: 02 Nov 2014, 11:48
- Auto: Vectra C
- Bydlisko: Rimavská Sobota
- Bydlisko alt: Košice
Re: Núdzový režim počas jazdy
Tu je pes zakopaný... Bol som v autokelly, tam hadicu nemajú, potom som bol ešte v jedno shope, ani tam... Tak som šiel do Oplu a 90€ akože rly ?
Naposledy upravil/-a diemkej v 18 Jún 2015, 22:26, upravené celkom 1 krát.
Opel Vectra C | 2.0 DTI (Y20DTH) | 74kW | 12/2004 | W0L0ZCF6951040768
| alias Miky
| alias Miky
- alcom1234
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 2559
- Dátum registrácie: 18 Nov 2010, 07:52
- Auto: Iná značka
- Bydlisko: Bratislava
- Bydlisko alt: Slovenský Grob
- Bydlisko: Košice / Bratislava
- Kontaktovať používateľa:
Re: Núdzový režim počas jazdy
Čo ti poviem... ale taká hadica už musí prežiť hádam aj teba
Však ja som pred pár rokmi tiež menil hadicu kúrenia, resp. rozvodu chladiacej kvapaliny. Okolo 300 eur stála...
Však ja som pred pár rokmi tiež menil hadicu kúrenia, resp. rozvodu chladiacej kvapaliny. Okolo 300 eur stála...
Opel Astra K '20 F12SHL - ex
Opel Vectra C '06 Z19DTH
Opel Vectra B '96 X18XE - ex
Opel Vectra C '06 Z19DTH
Opel Vectra B '96 X18XE - ex
- diemkej
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 317
- Dátum registrácie: 02 Nov 2014, 11:48
- Auto: Vectra C
- Bydlisko: Rimavská Sobota
- Bydlisko alt: Košice
Re: Núdzový režim počas jazdy
Nejaké drahé sú tie hadice...
Opel Vectra C | 2.0 DTI (Y20DTH) | 74kW | 12/2004 | W0L0ZCF6951040768
| alias Miky
| alias Miky
- mat
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 279
- Dátum registrácie: 04 Máj 2011, 15:15
- Auto: Signum
- Bydlisko: kosice
Re: Núdzový režim počas jazdy
Ten problem som mal na renault 21 tam mozes dat hociako hadicu ked sedi priemer ,jasom tam dal taku co vyzerala ako hadica na vysavac stala len meter asi 1,30 a fungovalo to ako trebadiemkej napísal:Nejaké drahé sú tie hadice...
Opel signum 3,2 V6 155kW
Z32SE
Z32SE
- diemkej
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 317
- Dátum registrácie: 02 Nov 2014, 11:48
- Auto: Vectra C
- Bydlisko: Rimavská Sobota
- Bydlisko alt: Košice
Re: Núdzový režim počas jazdy
Už som objednal od swabela za polovčnú cenu, nejakých 40€...
Opel Vectra C | 2.0 DTI (Y20DTH) | 74kW | 12/2004 | W0L0ZCF6951040768
| alias Miky
| alias Miky
- lubo0
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 1109
- Dátum registrácie: 10 Mar 2014, 22:09
- Auto: Vectra C
- Bydlisko: Košice
- Bydlisko alt: Košice - Šaca
Re: Núdzový režim počas jazdy
Hádže mi občas tiež auto do nudzáku...
Diagnostika ukázala- P0234-5A Boost Pressure Control Circuit Negative Deviation
Na budúci týždeň idem za mechanikom meniť tlmiče, uloženie a olej, tak by som sa vás spýtal či nemal niekto skúsenosti s touto chybou, čo by som asi mal dať skontrolovať mechanikovi, keď už tam budem.....
Diagnostika ukázala- P0234-5A Boost Pressure Control Circuit Negative Deviation
Na budúci týždeň idem za mechanikom meniť tlmiče, uloženie a olej, tak by som sa vás spýtal či nemal niekto skúsenosti s touto chybou, čo by som asi mal dať skontrolovať mechanikovi, keď už tam budem.....
OPEL VECTRA C, 2.2 DTI, 92 KW, r.v.2002, čierna metalíza, Y22DTR
t.č. 0948 315 732
t.č. 0948 315 732
- macil
- Admin
- Príspevky: 36855
- Dátum registrácie: 25 Feb 2006, 15:01
- Auto: Astra J
- Bydlisko: Košice
- Bydlisko alt: Furča
- Kontaktovať používateľa:
Re: Núdzový režim počas jazdy
Párkrát sa to tu už riešilo.
http://forum.opelclub.sk/search.php?keywords=P0234" onclick="window.open(this.href);return false;
http://forum.opelclub.sk/search.php?keywords=P0234" onclick="window.open(this.href);return false;
- lubo0
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 1109
- Dátum registrácie: 10 Mar 2014, 22:09
- Auto: Vectra C
- Bydlisko: Košice
- Bydlisko alt: Košice - Šaca
Re: Núdzový režim počas jazdy
Macil dík....neviem prečo, ale asi som niekde robil chybu, že mi to nevyhodilo je to tu fakt rozpísané....dúfam, že prídeme na príčinu....
OPEL VECTRA C, 2.2 DTI, 92 KW, r.v.2002, čierna metalíza, Y22DTR
t.č. 0948 315 732
t.č. 0948 315 732
- diemkej
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 317
- Dátum registrácie: 02 Nov 2014, 11:48
- Auto: Vectra C
- Bydlisko: Rimavská Sobota
- Bydlisko alt: Košice
Re: Núdzový režim počas jazdy
Hadica vymenená, problém vyriešený.
Vďaka Swabelovi za hadicu.
Vďaka Swabelovi za hadicu.
Opel Vectra C | 2.0 DTI (Y20DTH) | 74kW | 12/2004 | W0L0ZCF6951040768
| alias Miky
| alias Miky
-
- Nový užívateľ
- Príspevky: 3
- Dátum registrácie: 23 Okt 2015, 19:37
- Auto: Vectra C
- Bydlisko: Trenčín
Re: Núdzový režim počas jazdy
Ahojte chalani,
skúsim položiť svoju otázku sem, opíšem to podrobne, možno sa niekto niečoho z toho chytí a ja konečne vyriešim môj boj.
Takže, vlastním Vectru C 1,9 CDti 110 kw, r.v. 2004. Auto má 220 000 km.
Pred asi rokom aj niečo som začal mávať problém hlavne na diaľnici, zhasínajúci a ukazujúci sa servisný kľúč s autom, pridalo sa trasenie, trhanie, ako keby cukanie autom, znížený výkon. Servis, zhodnotenie, že vraj ide o dvojhmotu, čiže som vymenil dvojhmotu a spojku, cca 1500 €.
Ten zotrvačník som počul, ale neprišlo mi, že bol až v takom stave, že by to celé spôsoboval on, ale do áut sa nevyznám, veril som servisu.
Po výmene sa to v podstate ustálilo. Ešte mi to nedalo a tesne po tom som zašiel za známim elektotechnikom (nie mechanik), a ten mi tvrdil, že jemu to skôr príde ako problém s motorom a len tk zo srandy tam niečo premeriaval s tým, že mi povedal, že sa mu nezdá niečo na vstrekovaní v kabelíži, konkrétne tie 4 konektory (s tesniacou gumou )čo sa zapájajú na trysky...?! Konektory povyťahoval, strekol nejakým sprejom a všimol si, že jedne z tých 4 origoš bol ako keby nahradený takými plieškami, čiže nejaký problém už tam musel byť, ale nebol si istý a auto fungovalo, takže sme to ďalej neriešili.
Posledné asi 3 mesiace sa mi občas, ale naozaj len občas stane, že mi vypne tempomat a všímam si, že keď vyradím pri dobrzďovaní na semafór, tak otáčky mi klesnú s pribrzďovaním pod volnobeh a až keď úplne zastavím tak jemne stúpnu na voľnobeh, kde ostanú. Príde mi to ako keby aj po vyradení "jemne" ostalo zaradené, a brzdením motor ťahá otáčky ešte nižšie a až keď príde moment zabrzdenia, tak sa vyradí úplne a príde úplný voľnobeh. Znie to divne, vlastne to nerobí nič hrozné, len si to všímam a mohlo by to súvisieť s problémom ktorý nasleduje.
Posledné dva týždne sa mi začal ukazovať podobný problém ako ten spred roka. Opäť to začalo na dialnici, pocit ako keby jemného podtrhania auta, cukanie. Potom začal blikať servisný klúč, nesvieti, proste chvíľu hej, potom zhasne, stále počas jazdy. Prišiel som domov auto odstavil, týždeň s anič nedialo, auto šlapalo. Dnes som opäť šiel na dlhšiu cestu, 200 km po diľnici tam nič, 180 km po ceste späť nič a na posledných 20 km opäť blikajúci kľúč, tneotkrát výraznejšie a častejšie cukanie, v momente keď kľúč svietil som mal aj pocit jemného zníženia výkonu. Momentálna auto podtrháva už aj v meste, hlavne teda keď pristupím plyn, a robí to aj keď kľúč nesvieti aj keď hej.
No a vlastne moja dilema je, či by to mohol byť problém s tým motorom, teda, že elektornicky vypadáva valec, alebo vstreky alebo či po niečo viac ako roku a max 30 000 km a to hlavne na diaľnici by to mohol byť opäť zotrvačník. Na tom zotrvačníku ma mätie, že by asi nesvietil kľúč?? neviem či má zotrvačník čidlo a hlavne robilo by to stále.
Viem, že rada bude asi navštíviť servis, len problém je, že ja akosi nie som v mojom okolí nájsť niekoho kto sa do Oplov vyzná a pozrel by sa na to komplexne, nie len tak, že skúsime, ty nám dáš 1600€ a po roku ti to bude robiť znovu. Sám si tieto veci pokontrolovať neviem, preto by mi dosť pomohlo keby st emi poradili čo to v mojom prípade môže robiť prípadne aj poradiť niekoho v okolí, kto by bol ochotný sa na to aspoň nejako pozrieť a vylúčiť niektoré záležitosti, ako napr. to sanie , o ktorom som čítal.
Pomohlo by mi to, lebo to auto mám rád, ale nie som si istý či by malo zmysel investovať ďaľších xy € do opravy, preto by pomohlo keby ho niekto pozrel a zhodnotil, poradil, pokecal .
Ďakujem...
EDIT: ešte som zabudol, občas keď naštartujem, tak ručička otáčok ostane na nule a zobrazuje otáčky od 0. Čize reáguje, len za hodnotu nepovažuje volnobeh ale 0 otáčok. Keď naštartujem znovu, väčšinou sa zresetuje...
skúsim položiť svoju otázku sem, opíšem to podrobne, možno sa niekto niečoho z toho chytí a ja konečne vyriešim môj boj.
Takže, vlastním Vectru C 1,9 CDti 110 kw, r.v. 2004. Auto má 220 000 km.
Pred asi rokom aj niečo som začal mávať problém hlavne na diaľnici, zhasínajúci a ukazujúci sa servisný kľúč s autom, pridalo sa trasenie, trhanie, ako keby cukanie autom, znížený výkon. Servis, zhodnotenie, že vraj ide o dvojhmotu, čiže som vymenil dvojhmotu a spojku, cca 1500 €.
Ten zotrvačník som počul, ale neprišlo mi, že bol až v takom stave, že by to celé spôsoboval on, ale do áut sa nevyznám, veril som servisu.
Po výmene sa to v podstate ustálilo. Ešte mi to nedalo a tesne po tom som zašiel za známim elektotechnikom (nie mechanik), a ten mi tvrdil, že jemu to skôr príde ako problém s motorom a len tk zo srandy tam niečo premeriaval s tým, že mi povedal, že sa mu nezdá niečo na vstrekovaní v kabelíži, konkrétne tie 4 konektory (s tesniacou gumou )čo sa zapájajú na trysky...?! Konektory povyťahoval, strekol nejakým sprejom a všimol si, že jedne z tých 4 origoš bol ako keby nahradený takými plieškami, čiže nejaký problém už tam musel byť, ale nebol si istý a auto fungovalo, takže sme to ďalej neriešili.
Posledné asi 3 mesiace sa mi občas, ale naozaj len občas stane, že mi vypne tempomat a všímam si, že keď vyradím pri dobrzďovaní na semafór, tak otáčky mi klesnú s pribrzďovaním pod volnobeh a až keď úplne zastavím tak jemne stúpnu na voľnobeh, kde ostanú. Príde mi to ako keby aj po vyradení "jemne" ostalo zaradené, a brzdením motor ťahá otáčky ešte nižšie a až keď príde moment zabrzdenia, tak sa vyradí úplne a príde úplný voľnobeh. Znie to divne, vlastne to nerobí nič hrozné, len si to všímam a mohlo by to súvisieť s problémom ktorý nasleduje.
Posledné dva týždne sa mi začal ukazovať podobný problém ako ten spred roka. Opäť to začalo na dialnici, pocit ako keby jemného podtrhania auta, cukanie. Potom začal blikať servisný klúč, nesvieti, proste chvíľu hej, potom zhasne, stále počas jazdy. Prišiel som domov auto odstavil, týždeň s anič nedialo, auto šlapalo. Dnes som opäť šiel na dlhšiu cestu, 200 km po diľnici tam nič, 180 km po ceste späť nič a na posledných 20 km opäť blikajúci kľúč, tneotkrát výraznejšie a častejšie cukanie, v momente keď kľúč svietil som mal aj pocit jemného zníženia výkonu. Momentálna auto podtrháva už aj v meste, hlavne teda keď pristupím plyn, a robí to aj keď kľúč nesvieti aj keď hej.
No a vlastne moja dilema je, či by to mohol byť problém s tým motorom, teda, že elektornicky vypadáva valec, alebo vstreky alebo či po niečo viac ako roku a max 30 000 km a to hlavne na diaľnici by to mohol byť opäť zotrvačník. Na tom zotrvačníku ma mätie, že by asi nesvietil kľúč?? neviem či má zotrvačník čidlo a hlavne robilo by to stále.
Viem, že rada bude asi navštíviť servis, len problém je, že ja akosi nie som v mojom okolí nájsť niekoho kto sa do Oplov vyzná a pozrel by sa na to komplexne, nie len tak, že skúsime, ty nám dáš 1600€ a po roku ti to bude robiť znovu. Sám si tieto veci pokontrolovať neviem, preto by mi dosť pomohlo keby st emi poradili čo to v mojom prípade môže robiť prípadne aj poradiť niekoho v okolí, kto by bol ochotný sa na to aspoň nejako pozrieť a vylúčiť niektoré záležitosti, ako napr. to sanie , o ktorom som čítal.
Pomohlo by mi to, lebo to auto mám rád, ale nie som si istý či by malo zmysel investovať ďaľších xy € do opravy, preto by pomohlo keby ho niekto pozrel a zhodnotil, poradil, pokecal .
Ďakujem...
EDIT: ešte som zabudol, občas keď naštartujem, tak ručička otáčok ostane na nule a zobrazuje otáčky od 0. Čize reáguje, len za hodnotu nepovažuje volnobeh ale 0 otáčok. Keď naštartujem znovu, väčšinou sa zresetuje...
- diemkej
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 317
- Dátum registrácie: 02 Nov 2014, 11:48
- Auto: Vectra C
- Bydlisko: Rimavská Sobota
- Bydlisko alt: Košice
Re: Núdzový režim počas jazdy
Turbo to nemôže byť? To si ani nespomenul... Väčšina Ti asi povie to čo aj mne, diagnostika a potom riešiť ďalšie veci :-)
Opel Vectra C | 2.0 DTI (Y20DTH) | 74kW | 12/2004 | W0L0ZCF6951040768
| alias Miky
| alias Miky