Strana 1 z 5
Kontrolka elektroniky motora [Y22DTR]
Napísané: 30 Máj 2008, 15:26
od používateľa miko455
Zdravím, vyskytol sa mi taký problém. Počas jazdy mi zasvietila kontrolka elektroniky motora, motor sa asi prepol do núdzového režimu, nasledoval citeľný pokles výkonu. Po vypnutí motora, naštartovaní už kontrolka nesvietila a všetko išlo v pohode. Toto sa stalo asi tri krát, raz pri stúpaní do kopca, dva krát na rovinke, všetko pri rôznych otáčkach. A problém vždy zmizol po vypnutí motora. V príručke je tiež písané, že v niektorých prípadoch môže byť závada odstránená vypnutím a zapnutím motora. Ale tri krát za jednu cestu?! Čím to môže byť? Je to dosť nepríjemné. Dik
Napísané: 31 Máj 2008, 11:31
od používateľa Teo
asi ventil ktory strazi tlak turba bude blbnut.
Napísané: 01 Jún 2008, 10:37
od používateľa miko455
mne kamoš hovoril, že to bude palivové čerpadlo
Napísané: 01 Jún 2008, 11:38
od používateľa Teo
palivove u dieslov nemava taku poruchu najcastejsie sa im kazi elektronika na RJ cerpadla
Snimac plniaceho tlaku
Napísané: 02 Jún 2008, 15:01
od používateľa nasetono
Mne to robi tiez, ale naucil som sa s tym, jazdit. Je to chyba novej elektroniky, ktoru OPEL zacal davat do ceckovych vectier bez dokladneho testovania. Motor nesmies dusit. zvykni si radit 20-40-60-100. Hlavne ta 5-ka je dolezita az okolo stovky. Ked ju zaradis pri nizsej rychlosti a prudko pridas, snimac plniaceho tlaku, ktory je za to zodpovedny, vyhodnoti nesulad medzi hodnotami a pusti auto do nudzoveho rezimu. Mne to dokonca casom zacalo blbnut az tak, ze mi restart nepomahal. Padalo to aj pri nizsich rychlostnych stupnoch. Tak mi ten snimac plniaceho tlaku asi za Ttojku vymenili a auto beha dalej. Ale ked ho pridusim, obcas mi to zablbne. Restart vsetko riesi. Je to vraj nepodstatna prechodna zavada a treba sa s tym naucit zit, alebo vymenit auto.
Napísané: 02 Jún 2008, 15:20
od používateľa miko455
no radiť tak radím, ako si písal, v tých optimálnych otáčkach. No ale napríklad dnes mi to nespravilo, možno malo auto len zlý deň
no uvidím, či to ešte spraví; inak dik nasetono
Re: Snimac plniaceho tlaku
Napísané: 02 Jún 2008, 18:25
od používateľa iurai
nasetono napísal:Mne to robi tiez, ale naucil som sa s tym, jazdit. Je to chyba novej elektroniky, ktoru OPEL zacal davat do ceckovych vectier bez dokladneho testovania. Motor nesmies dusit. zvykni si radit 20-40-60-100. Hlavne ta 5-ka je dolezita az okolo stovky. Ked ju zaradis pri nizsej rychlosti a prudko pridas, snimac plniaceho tlaku, ktory je za to zodpovedny, vyhodnoti nesulad medzi hodnotami a pusti auto do nudzoveho rezimu. Mne to dokonca casom zacalo blbnut az tak, ze mi restart nepomahal. Padalo to aj pri nizsich rychlostnych stupnoch. Tak mi ten snimac plniaceho tlaku asi za Ttojku vymenili a auto beha dalej. Ale ked ho pridusim, obcas mi to zablbne. Restart vsetko riesi. Je to vraj nepodstatna prechodna zavada a treba sa s tym naucit zit, alebo vymenit auto.
zjavne su pohodovi a nenarocni zakaznici, co si Vectru C kupuju ...
kedy Vam to zadarmo opravia ?
Re: Snimac plniaceho tlaku
Napísané: 02 Jún 2008, 19:08
od používateľa Signum
nasetono napísal:Mne to robi tiez, ale naucil som sa s tym, jazdit. Je to chyba novej elektroniky, ktoru OPEL zacal davat do ceckovych vectier bez dokladneho testovania. Motor nesmies dusit. zvykni si radit 20-40-60-100. Hlavne ta 5-ka je dolezita az okolo stovky. Ked ju zaradis pri nizsej rychlosti a prudko pridas, snimac plniaceho tlaku, ktory je za to zodpovedny, vyhodnoti nesulad medzi hodnotami a pusti auto do nudzoveho rezimu. Mne to dokonca casom zacalo blbnut az tak, ze mi restart nepomahal. Padalo to aj pri nizsich rychlostnych stupnoch. Tak mi ten snimac plniaceho tlaku asi za Ttojku vymenili a auto beha dalej. Ale ked ho pridusim, obcas mi to zablbne. Restart vsetko riesi. Je to vraj nepodstatna prechodna zavada a treba sa s tym naucit zit, alebo vymenit auto.
Je to P0234- zaporna odchylka plniaceho tlaku - potrebne preprogramovat RJ motora
Re: Snimac plniaceho tlaku
Napísané: 03 Jún 2008, 08:48
od používateľa nasetono
iurai napísal:nasetono napísal:Mne to robi tiez, ale naucil som sa s tym, jazdit. Je to chyba novej elektroniky, ktoru OPEL zacal davat do ceckovych vectier bez dokladneho testovania. Motor nesmies dusit. zvykni si radit 20-40-60-100. Hlavne ta 5-ka je dolezita az okolo stovky. Ked ju zaradis pri nizsej rychlosti a prudko pridas, snimac plniaceho tlaku, ktory je za to zodpovedny, vyhodnoti nesulad medzi hodnotami a pusti auto do nudzoveho rezimu. Mne to dokonca casom zacalo blbnut az tak, ze mi restart nepomahal. Padalo to aj pri nizsich rychlostnych stupnoch. Tak mi ten snimac plniaceho tlaku asi za Ttojku vymenili a auto beha dalej. Ale ked ho pridusim, obcas mi to zablbne. Restart vsetko riesi. Je to vraj nepodstatna prechodna zavada a treba sa s tym naucit zit, alebo vymenit auto.
zjavne su pohodovi a nenarocni zakaznici, co si Vectru C kupuju ...
kedy Vam to zadarmo opravia ?
Tvoj sarkazmus som si zial nevsimol.
Nepotrebujem, aby mi to opravili zadarmo, ale tiez nebudem vyhadzovat peniaze zbytocne za nieco, co mi v nijakom servise zjavne opravit nevedia. Si myslis, ze som to neskusal ? kazdy vyvaluje oci a su aj taki, co by mi nevahali navrhnut vymenu celeho motora. Tak kaslem na to. V mojom zivote nie je moje auto zdaleka na prvom mieste. (Ten sarkazmus si tiez nevsimaj).
Re: Snimac plniaceho tlaku
Napísané: 03 Jún 2008, 08:56
od používateľa nasetono
Signum napísal:nasetono napísal:Mne to robi tiez, ale naucil som sa s tym, jazdit. Je to chyba novej elektroniky, ktoru OPEL zacal davat do ceckovych vectier bez dokladneho testovania. Motor nesmies dusit. zvykni si radit 20-40-60-100. Hlavne ta 5-ka je dolezita az okolo stovky. Ked ju zaradis pri nizsej rychlosti a prudko pridas, snimac plniaceho tlaku, ktory je za to zodpovedny, vyhodnoti nesulad medzi hodnotami a pusti auto do nudzoveho rezimu. Mne to dokonca casom zacalo blbnut az tak, ze mi restart nepomahal. Padalo to aj pri nizsich rychlostnych stupnoch. Tak mi ten snimac plniaceho tlaku asi za Ttojku vymenili a auto beha dalej. Ale ked ho pridusim, obcas mi to zablbne. Restart vsetko riesi. Je to vraj nepodstatna prechodna zavada a treba sa s tym naucit zit, alebo vymenit auto.
Je to P0234- zaporna odchylka plniaceho tlaku - potrebne preprogramovat RJ motora
Vdaka za zatial najdetailnejsi popis zavady.
Co myslis ? Ked tuto carovnu formulku vyblafnem na mechanikov v autotrende na Roznavskej v Ba, nebudu na mna cumiet, ako na prizrak z inej planety ?
Re: Snimac plniaceho tlaku
Napísané: 03 Jún 2008, 09:43
od používateľa iurai
ti si napisal:
je to chyba novej elektroniky, ktoru OPEL zacal davat do ceckovych vectier bez dokladneho testovania.
ak je to naozaj tak, predpokladam, ze Opel nieco robi pre odstranenie tej chyby, ci uz zlepsenym dielom na vymenu, alebo podobme
Tiez si napisal:
Je to vraj nepodstatna prechodna zavada a treba sa s tym naucit zit, alebo vymenit auto
To bol asi tvoj sarkazmus
nasetono napísal:iurai napísal:nasetono napísal:Je to vraj nepodstatna prechodna zavada a treba sa s tym naucit zit, alebo vymenit auto.
zjavne su pohodovi a nenarocni zakaznici, co si Vectru C kupuju ...
kedy Vam to zadarmo opravia ?
Tvoj sarkazmus som si zial nevsimol.
Nepotrebujem, aby mi to opravili zadarmo, ale tiez nebudem vyhadzovat peniaze zbytocne za nieco, co mi v nijakom servise zjavne opravit nevedia. Si myslis, ze som to neskusal ? kazdy vyvaluje oci a su aj taki, co by mi nevahali navrhnut vymenu celeho motora. Tak kaslem na to. V mojom zivote nie je moje auto zdaleka na prvom mieste. (Ten sarkazmus si tiez nevsimaj).
Napísané: 03 Jún 2008, 10:47
od používateľa Teo
kazda kara ma chyby ale do akej miery sme ochotny ich tolerovat je na nas
Re: Snimac plniaceho tlaku
Napísané: 03 Jún 2008, 11:57
od používateľa Signum
nasetono napísal:Signum napísal:nasetono napísal:Mne to robi tiez, ale naucil som sa s tym, jazdit. Je to chyba novej elektroniky, ktoru OPEL zacal davat do ceckovych vectier bez dokladneho testovania. Motor nesmies dusit. zvykni si radit 20-40-60-100. Hlavne ta 5-ka je dolezita az okolo stovky. Ked ju zaradis pri nizsej rychlosti a prudko pridas, snimac plniaceho tlaku, ktory je za to zodpovedny, vyhodnoti nesulad medzi hodnotami a pusti auto do nudzoveho rezimu. Mne to dokonca casom zacalo blbnut az tak, ze mi restart nepomahal. Padalo to aj pri nizsich rychlostnych stupnoch. Tak mi ten snimac plniaceho tlaku asi za Ttojku vymenili a auto beha dalej. Ale ked ho pridusim, obcas mi to zablbne. Restart vsetko riesi. Je to vraj nepodstatna prechodna zavada a treba sa s tym naucit zit, alebo vymenit auto.
Je to P0234- zaporna odchylka plniaceho tlaku - potrebne preprogramovat RJ motora
Vdaka za zatial najdetailnejsi popis zavady.
Co myslis ? Ked tuto carovnu formulku vyblafnem na mechanikov v autotrende na Roznavskej v Ba, nebudu na mna cumiet, ako na prizrak z inej planety ?
Urcite nie Ja som jeden y nich
Re: Snimac plniaceho tlaku
Napísané: 03 Jún 2008, 12:09
od používateľa iurai
Signum napísal: Urcite nie Ja som jeden y nich
a nemusi uspesne prejst cez: a) vratnika b) recepcnu c) prijimacieho tech. ?
Re: Snimac plniaceho tlaku
Napísané: 03 Jún 2008, 12:16
od používateľa Signum
iurai napísal:Signum napísal: Urcite nie Ja som jeden y nich
a nemusi uspesne prejst cez: a) vratnika b) recepcnu c) prijimacieho tech. ?
Nechapem Jurai naco su tieto Tvoje pripomienky
Re: Snimac plniaceho tlaku
Napísané: 03 Jún 2008, 12:21
od používateľa iurai
Signum napísal:iurai napísal:Signum napísal: Urcite nie Ja som jeden y nich
a nemusi uspesne prejst cez: a) vratnika b) recepcnu c) prijimacieho tech. ?
Nechapem Jurai naco su tieto Tvoje pripomienky
aby ste mali usmiaty den
Re: Snimac plniaceho tlaku
Napísané: 03 Jún 2008, 13:29
od používateľa Signum
iurai napísal:Signum napísal:iurai napísal:Signum napísal: Urcite nie Ja som jeden y nich
a nemusi uspesne prejst cez: a) vratnika b) recepcnu c) prijimacieho tech. ?
Nechapem Jurai naco su tieto Tvoje pripomienky
aby ste mali usmiaty den
Niekto sa musi asi v praci velmi nudit
Re: Snimac plniaceho tlaku
Napísané: 03 Jún 2008, 14:02
od používateľa azmodan
nasetono napísal:Mne to robi tiez, ale naucil som sa s tym, jazdit. Je to chyba novej elektroniky, ktoru OPEL zacal davat do ceckovych vectier bez dokladneho testovania. Motor nesmies dusit. zvykni si radit 20-40-60-100. Hlavne ta 5-ka je dolezita az okolo stovky. Ked ju zaradis pri nizsej rychlosti a prudko pridas, snimac plniaceho tlaku, ktory je za to zodpovedny, vyhodnoti nesulad medzi hodnotami a pusti auto do nudzoveho rezimu. Mne to dokonca casom zacalo blbnut az tak, ze mi restart nepomahal. Padalo to aj pri nizsich rychlostnych stupnoch. Tak mi ten snimac plniaceho tlaku asi za Ttojku vymenili a auto beha dalej. Ale ked ho pridusim, obcas mi to zablbne. Restart vsetko riesi. Je to vraj nepodstatna prechodna zavada a treba sa s tym naucit zit, alebo vymenit auto.
tak toto nie je chyba to je podla mna zavada..s takym autom sa jazdit neda ...ani tolerovat
inak iurai ta tvoja poznamka sadla
myslim ze by sme kludne mohli otvorit celu temu o tvojich vtipnych prispevkoch a tento by bol v prvej trojke
:D podla mna c.1
Napísané: 04 Jún 2008, 10:16
od používateľa Teo
asi sa moc iurai nudi ale celkom ma to pobavilo aj ked viem ze Signum ma prevdu. Ale obcas treba popisat aj nieco vtipne bo by sme boli stale smutny
Napísané: 05 Jún 2008, 09:13
od používateľa simo
a bol si s tym na diagnostike?ja som mal podobny problem.na diagnostike nehlasilo ziadnu zavadu,pamat zavad bola prazdna.nastastie mam kamarata co ma servis,tak som mu nechal auto nech na nom jazdi a vozil zo sebou aj ten diagnosticky pristroj.ked to hodilo nudzovy rezim tak vtedy to napichol(nevypinal zapalovanie).bol vadny snimac mnozstva nasavaneho vzduchu.pekna palka....