vectra C 1,9DTH chyba P2279-11 intake air system leak detec
Napísané: 23 Feb 2014, 20:04
Zdravím vás tu vospolok po dlhšej dobe.
Ako klasicky,objavil sa problém a s ním zúfalý pokus o zistenie,čo to vlastne je.Takže prblém je následujúci:
Motor Z19DTH rozbieham sa,otáčky cca 1900,začína potrhávať,cca 2500 otáčok,zrazu to rozbehne ako keby som mal plyn v podlahe,dosť skokový nárast výkonu.Dajme tomu,idem do kopca na 4 stupni,rychlost 100-110 ,no ked idem z kopca ,pustím plyn pri rýchlosti cca 110-120 aby brzdil motor a zrazu klúčik a chyba P2279-11 .tak idem dalej a ona po nejakej 1-3 minutach zhasne a všetko je OK. rozsvieti sa nepravidelne,náhodne,ked idem rýchlejsie a prudko pustím plyn.pri rozbehu to nerobi,ale zase citiť dosť trhanie v rozmedzí 1800-2600 otáčok.EGR je novy cca 2 mesiace,kúpeny od SWABELA /ináč vdaka SWABEL/sací modul vymenený.Počuť také zvláštne pískanie niekde z predu pri akcelerácií,no vyzerá,že turbo je OK,skôr to je zvuk vzduchu ako niekde fučí.to pískanie bolo počuť aj skor ,asi pred rokom ale nehádzalo to žiadnu chybu.Čítal som,že to može byt prasknuta hadička od turba alebo do turba,prasknutý intercooler.hmm.ešte tak,v hadici idúcej do klapky /tá hrubá /je olej,čierny,nie nejak veľa ale je tam.Klapka vyčistena aj samotna elektronika klapky,kde bol olej.to trhanie som predpokladal,že po výmene EGR prestane,ale je to to iste,aj keď prvé 2-3 týždne to vyzeralo,ze je to už v pohode,no začalo to robiť zas.Je možné,že je niečo s EGR?Má asi 2 mesiace.Ak má niekto nejaký nápad,budem rád
Ako klasicky,objavil sa problém a s ním zúfalý pokus o zistenie,čo to vlastne je.Takže prblém je následujúci:
Motor Z19DTH rozbieham sa,otáčky cca 1900,začína potrhávať,cca 2500 otáčok,zrazu to rozbehne ako keby som mal plyn v podlahe,dosť skokový nárast výkonu.Dajme tomu,idem do kopca na 4 stupni,rychlost 100-110 ,no ked idem z kopca ,pustím plyn pri rýchlosti cca 110-120 aby brzdil motor a zrazu klúčik a chyba P2279-11 .tak idem dalej a ona po nejakej 1-3 minutach zhasne a všetko je OK. rozsvieti sa nepravidelne,náhodne,ked idem rýchlejsie a prudko pustím plyn.pri rozbehu to nerobi,ale zase citiť dosť trhanie v rozmedzí 1800-2600 otáčok.EGR je novy cca 2 mesiace,kúpeny od SWABELA /ináč vdaka SWABEL/sací modul vymenený.Počuť také zvláštne pískanie niekde z predu pri akcelerácií,no vyzerá,že turbo je OK,skôr to je zvuk vzduchu ako niekde fučí.to pískanie bolo počuť aj skor ,asi pred rokom ale nehádzalo to žiadnu chybu.Čítal som,že to može byt prasknuta hadička od turba alebo do turba,prasknutý intercooler.hmm.ešte tak,v hadici idúcej do klapky /tá hrubá /je olej,čierny,nie nejak veľa ale je tam.Klapka vyčistena aj samotna elektronika klapky,kde bol olej.to trhanie som predpokladal,že po výmene EGR prestane,ale je to to iste,aj keď prvé 2-3 týždne to vyzeralo,ze je to už v pohode,no začalo to robiť zas.Je možné,že je niečo s EGR?Má asi 2 mesiace.Ak má niekto nejaký nápad,budem rád