Ahojte.
Diagnostika vypisuje P0234(5B) Nizky plniaci tlak turba. Turbo bolo menene za repasovane. Preveril som ovladanie turba a vyzera ze je v poriadku. Preveril som aj potrubie od turba, ktore tiez vyzera ok.
Diagnostika ukazuje tlak je o nieco nizsi ako pozadovany (cca 10%). Aj citit ze auto moc netaha (nemyslim nudzovy rezim - ten hodi ked dlhsie pozadujem vykon od motora - napr. na dialnici).
Neviem prist na to, co to moze sposobovat.
1. Mohol by to byt zaneseny intercooler? (so starym turbom auto dymilo)
2. Vraj mam zle vstrekovace (ale to chcem riesit po tomto probleme). Mohlo by to ovplyvnit turbo, ak dobre nespaluje = nizsi tlak vo vyfuku?
Skuste poradit co skontrolovat/vyskusat.
P0234(5B) Nizky plniaci tlak turba (2.2DTI)
Moderátori: dulo, buci_vectra
-
- Pravidelný užívateľ
- Príspevky: 43
- Dátum registrácie: 16 Okt 2008, 07:26
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Bydlisko: Liptovsky Hradok, SK
- Kontaktovať používateľa:
P0234(5B) Nizky plniaci tlak turba (2.2DTI)
Signum Y22DTR, 2004
-
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 181
- Dátum registrácie: 15 Sep 2010, 20:29
- Auto: Zafira A
- Bydlisko: Ostrava
Re: P0234(5B) Nizky plniaci tlak turba (2.2DTI)
Podle čeho tak soudíš?v.barney napísal: Preveril som ovladanie turba a vyzera ze je v poriadku
Tlak nižší o 10% nižší, to je po celou dobu , ve všech režimech jízdy?
Jestli fungují podtlaky, to uvidím, co napíšeš, viděl bych to na špatný repas, to je bohužel dost běžné

Máš diagnostiku?
Zkus vyčistit MAP, ale tím to nebude. Nic však nezkazíš. Vystříkej to sprayem, nic do něj nestrkej!!
Zafira 2,2DTi 2005, bez EGR ventilu
-
- Pravidelný užívateľ
- Príspevky: 43
- Dátum registrácie: 16 Okt 2008, 07:26
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Bydlisko: Liptovsky Hradok, SK
- Kontaktovať používateľa:
Vdaka za odpoved.
Ano tlak je vpodstate stale nizsi - ked je jazda ustalena. Ked pridam plyn samozrejme sa ten rozdiel nejaku dobu vacsi.
RJ tuto chybu zdetekuje, ked idem na dialnici - motor musi viac tahat.
Diagnostiku mam, tak som to nejaky cas sledoval.
MAP som asi pred 2-3 mesiacmi cistil (aj bol dost spinavy) - ale este to pre istotu spravim znova. (Aky sprej je vhodny?)
Aj nad turbom som rozmyslal. Skusal som trocha menit ovladanie turba (skratit aj predlzit tu tycku co ovlada geometriu lopatiek), ale nejaku zmenu som nespozoroval (mozno to bolo malo).
Ano tlak je vpodstate stale nizsi - ked je jazda ustalena. Ked pridam plyn samozrejme sa ten rozdiel nejaku dobu vacsi.
RJ tuto chybu zdetekuje, ked idem na dialnici - motor musi viac tahat.
Diagnostiku mam, tak som to nejaky cas sledoval.
MAP som asi pred 2-3 mesiacmi cistil (aj bol dost spinavy) - ale este to pre istotu spravim znova. (Aky sprej je vhodny?)
Aj nad turbom som rozmyslal. Skusal som trocha menit ovladanie turba (skratit aj predlzit tu tycku co ovlada geometriu lopatiek), ale nejaku zmenu som nespozoroval (mozno to bolo malo).
Signum Y22DTR, 2004