Nastavenie motora Astra

Moderátori: bukelo, buci_vectra

jakubikig
Nový užívateľ
Nový užívateľ
Príspevky: 14
Dátum registrácie: 27 Jún 2012, 08:18
Auto: !! Zmeň si model auta !!
Bydlisko: Zilina

Astra G 1,8

Príspevok od používateľa jakubikig »

Zdravím , chcem sa spýtat či mi vie niekto pomoct z nastavenim motora na astre, stale sklbe a sprava sa ako keby bol odpalený snímač otáčok, ktorý som vymenil, skúšal som aj kable atd. a nič šklbe stále, kúpil som aj kabel na diagnostiku pozeral som namerané hodnoty, hlavne predzápal, bolo tam že na volnobehu 0 a pri 3000ot/min - 12, čo si myslím že nie je správna hodnota, asi som posunul časovanie ventilou ked som šponoval rozvodový remeň, je to možne?? a ak áno ved by mi niekto poslať správne hodnoty časovania kedy má pálit??

Dakujem
Používateľov profilový obrázok
bukelo
Moderátor
Moderátor
Príspevky: 29197
Dátum registrácie: 24 Jan 2008, 10:08
Auto: Iná značka
Bydlisko: Banská Bystrica

Príspevok od používateľa bukelo »

Tému som ti presunul, keďže si sa pôvodne trafil do témy "Poďakovanie za pomoc".

Uveď o akú astru sa jedná, resp. aký motor (najlepšie označenie), inak sa rady nedočkáš.
別のブランド
OPEL ASTRA H SW 1.7 CDTI ENJOY - ex
OPEL CORSA C 1.2 COSMO - ex
OPEL CORSA B 1.0 CITY - ex
jakubikig
Nový užívateľ
Nový užívateľ
Príspevky: 14
Dátum registrácie: 27 Jún 2012, 08:18
Auto: !! Zmeň si model auta !!
Bydlisko: Zilina

nastavenie

Príspevok od používateľa jakubikig »

Jedná sa o astra 1,8 16v G, rok výroby 2001 kód motora je X18XE1, Auto bolo búrane ked sme ho kúpili, šlo pekne len partnerka ho tukla, a ani za boha nie a nie ísť do vysokých otáčiek, maximum 3000, potom sa vypne motor ako keby tam nešlo palivo alebo iskra, škúšal som meniť rampu na sviečky, škrtiacu klapku, snímač otáčok ale nič, je to stále rovnaké, skúsil som sa pozrieť aj na rozvodový remeň a bol volný tak som ho došponoval a myslím že sa posunulo tým pádom aj časovanie. predtým ked som menil remeň na golfe4 a na a6tdi tak som musel zrovnať aj hodnoty na diagnostike. tak som kúpil kábel na diagnostiku a ako som uviedol, ukazuje hodnoty pri 3000ot/min - 12, robím autá bežne ale s týmto som sa ešte nestretol a uvedená hodnota sa mi zdá dosť nízka, ked klasicky sa nastavuje iná hodnota. poradí mi niekto prosím,, začínam mať dojem že ople sú na nič autá, neviem si s tým dať rady, každý čopoznám mi hovorí je to v sonde,váhe,škrtiacej klapke a tak, všetko som pomenil a nič, auto stále hapruje. potreboval by som hodnotu aká ma byť pri nastavení predzápalu, Dakujem
Lake292
Nový užívateľ
Nový užívateľ
Príspevky: 29
Dátum registrácie: 09 Jan 2012, 14:53
Auto: !! Zmeň si model auta !!

Príspevok od používateľa Lake292 »

aby nebol problem s RJ motora X18XE1 stym maju docela problem
Používateľov profilový obrázok
langdon2
Admin - Opelclub VIP člen
Admin - Opelclub VIP člen
Príspevky: 22970
Dátum registrácie: 16 Jan 2008, 16:10
Auto: Insignia
Bydlisko: Nitra
Bydlisko: Nitra

Príspevok od používateľa langdon2 »

ty s predzapalom nenastavujes nic.. o to sa stara RJ motora a cidlo klepania. Ked myslis ze su Ople na nic, tak si mal ostat pri tom GOLfovom voziku.. asi tolko
Hovoris ze si uz kopec aut spravil, a nevies si skontrolovat nastavenie rozvodou? Sak zhod vsetky plasty dolu a pozri ci su spravne rysky.
Opel Insignia 2,0Cdti
Opel Astra G 1,4 16V ex...
Opel Corsa B 1.0 12V ex... Opel Corsa B 1.2 16V po smrti...
palubne pc. a tempomaty do Oplov
diagnostika na vsetky znacky aut, rychlo servis, repas brzdovych strmenov
jakubikig
Nový užívateľ
Nový užívateľ
Príspevky: 14
Dátum registrácie: 27 Jún 2012, 08:18
Auto: !! Zmeň si model auta !!
Bydlisko: Zilina

Príspevok od používateľa jakubikig »

to som urobill ako prve pozrel som ten remeň a nie je to pohnute, je to tak ako ma byt, je to v niecom inom, remen bol volny, v podstate su motory na rovnakom principe, tak ze, ak som sponoval remen tak sa zákonite posunulo casovanie, a ak ma RJ v sebe hodnotu ktorá je pri 3000ot/min -12 je táto hodnota správna?? na wv robim tak aj na audi ze ak menim remen predtím stiahnem povodné nastavenie ak je dobre do pc a potom to len nahrám speť, ale u opla neviem hodnoty aké maju byť dané výrobcom, a o tieto hodnoty ja prosím, aby som vedel vylúčť aj tútp možnosť alebo ju napraviť, ideál pre motor v strednych otáčkach je myslím ze hodnota -5 a tento oplík má -12 to sa mi zdá trošku moc, aká má byť tá hodnota?? nie je možné aby piest v tak nízkej úvrati pálil, to sa mi nezdá, vie niekto o čom hovorím??? to nie je vecou RJ, ale vecou nastavenia hodnôt RJ, je mi jasne že RJ pracuje tak ako pracuje len nedokáže samoreset ani samonastavenie na hodnoty aké majú byť. RJ pracuje s tým čo má v sebe nahraté.
jakubikig
Nový užívateľ
Nový užívateľ
Príspevky: 14
Dátum registrácie: 27 Jún 2012, 08:18
Auto: !! Zmeň si model auta !!
Bydlisko: Zilina

Príspevok od používateľa jakubikig »

má niekto na predaj RJ na tento tip motora??
Používateľov profilový obrázok
langdon2
Admin - Opelclub VIP člen
Admin - Opelclub VIP člen
Príspevky: 22970
Dátum registrácie: 16 Jan 2008, 16:10
Auto: Insignia
Bydlisko: Nitra
Bydlisko: Nitra

Príspevok od používateľa langdon2 »

Pri tychto autach sa pri vymene rozvodou nenastavuje nic! Je to jednoduchy benzinovy DOHC motor.. staci dodrzat nastavenie rozvodou..
Ty mas problem z RJ motora!
Odchadzali ako na pase.
Opel Insignia 2,0Cdti
Opel Astra G 1,4 16V ex...
Opel Corsa B 1.0 12V ex... Opel Corsa B 1.2 16V po smrti...
palubne pc. a tempomaty do Oplov
diagnostika na vsetky znacky aut, rychlo servis, repas brzdovych strmenov
Používateľov profilový obrázok
Rasto
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 882
Dátum registrácie: 05 Dec 2006, 14:43
Auto: Astra J
Bydlisko: Prievidza
Bydlisko: Prievidza

Príspevok od používateľa Rasto »

2001 nie je X18XE1. Máš plynové lanko, alebo elektronický plynový pedál?
Opel Astra J Sport, 1.6, 85 kW, A16XER + LPG, r.v. 2010; Ex Opel Astra G, Z14XE + LPG, Ex Opel Astra G, X16XEL
jakubikig
Nový užívateľ
Nový užívateľ
Príspevky: 14
Dátum registrácie: 27 Jún 2012, 08:18
Auto: !! Zmeň si model auta !!
Bydlisko: Zilina

Príspevok od používateľa jakubikig »

Tak že jedine kúpiť novú, má ju tu niekto na predaj??? A ešte sa spýtam, ako možem zistiť či je ozaj zlá, dá sa nejak premerať???
jakubikig
Nový užívateľ
Nový užívateľ
Príspevky: 14
Dátum registrácie: 27 Jún 2012, 08:18
Auto: !! Zmeň si model auta !!
Bydlisko: Zilina

Príspevok od používateľa jakubikig »

Mám ta, lanko nie je to elektronický plynový pedal, je to stará klasika, šlo ako divé kým ho netukla pri parkovaní,
Používateľov profilový obrázok
bukelo
Moderátor
Moderátor
Príspevky: 29197
Dátum registrácie: 24 Jan 2008, 10:08
Auto: Iná značka
Bydlisko: Banská Bystrica

Príspevok od používateľa bukelo »

Ved tak asi diagnostikou, nie? Cim si pozeral tie predzapaly? Ak sa da na RJ motora pripojit, auto startuje, samovolne nezhasina a diagnostika nevykazuje ziadne chybove kody ohladom ECU, tak je asi RJ dobra.
別のブランド
OPEL ASTRA H SW 1.7 CDTI ENJOY - ex
OPEL CORSA C 1.2 COSMO - ex
OPEL CORSA B 1.0 CITY - ex
Komo
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 3608
Dátum registrácie: 19 Mar 2007, 16:47
Auto: Astra H
Bydlisko: Košice
Bydlisko alt: Komjatna
Bydlisko: Komjatna [RK]

Príspevok od používateľa Komo »

Cize este raz:
Ako sklbe? Sklbe pri rozbiehani? Pod zatazou? V otackach?
Nejaka kontrolka svieti?
Ako ho frajerka buchla (kde)?
'07 Astra H Z19DT
'03 VeCe Z18XE
- Diagnostika -
jakubikig
Nový užívateľ
Nový užívateľ
Príspevky: 14
Dátum registrácie: 27 Jún 2012, 08:18
Auto: !! Zmeň si model auta !!
Bydlisko: Zilina

Príspevok od používateľa jakubikig »

tak ze opisem to riadne, auto naštartuje, normálne ide, ale ako náhle pridam prudko na viac ako 3000ot, tak sa motor vypne kým neuberiem plyn, ak uberiem auto ide dalej, je to ako keby to nepálio, na volnobehu ak pomaličky pridávam tak otáčky stúpajú mierne až do 5OOO, ale len niekedy, auto nikdy nezhasne pokial uberiem plyn, a ak ho pripojím na diagnostiku tak nevypisuje chybu RJ, normálne ju načíta.
jakubikig
Nový užívateľ
Nový užívateľ
Príspevky: 14
Dátum registrácie: 27 Jún 2012, 08:18
Auto: !! Zmeň si model auta !!
Bydlisko: Zilina

Príspevok od používateľa jakubikig »

A kotnrolka svieti, kontrolka motora, je to chybna sonda, ale to svietilo stale,
Komo
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 3608
Dátum registrácie: 19 Mar 2007, 16:47
Auto: Astra H
Bydlisko: Košice
Bydlisko alt: Komjatna
Bydlisko: Komjatna [RK]

Príspevok od používateľa Komo »

No vidis, mame prvu chybu.
To je vsetko alebo je tam toho viac?
Nahod sem chybove kody, ktore ti to vypisuje.
'07 Astra H Z19DT
'03 VeCe Z18XE
- Diagnostika -
jakubikig
Nový užívateľ
Nový užívateľ
Príspevky: 14
Dátum registrácie: 27 Jún 2012, 08:18
Auto: !! Zmeň si model auta !!
Bydlisko: Zilina

Príspevok od používateľa jakubikig »

vypisuje len tuto jedinu chybu, predtým tam bola ziez ale auto slo normaLNE, ešte sa spýtam,, táto astra má len jednu sondu alebo je tam aj druha za katalyzatorom?? predtým som mal vectru ale stari 1.7 diesel, ople som neopravoval, ked som kukol katalog tak pisalo ze by tam mali byt dve sondy, lenze potrubie bolo robene predtým ako sme auto kupili a je tam len jedna sonda,
Komo
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 3608
Dátum registrácie: 19 Mar 2007, 16:47
Auto: Astra H
Bydlisko: Košice
Bydlisko alt: Komjatna
Bydlisko: Komjatna [RK]

Príspevok od používateľa Komo »

To si niesom isty, ale myslim ze mas len jednu. Koniec koncov, staci sa zohnut pod auto a pozriet ci za katalyzatorom je nieco viac ako len trubka.

Stale si mi nenapisal ako moc to tvoja kocka buchla a kde a co vsetko bolo poskodene.
'07 Astra H Z19DT
'03 VeCe Z18XE
- Diagnostika -
jakubikig
Nový užívateľ
Nový užívateľ
Príspevky: 14
Dátum registrácie: 27 Jún 2012, 08:18
Auto: !! Zmeň si model auta !!
Bydlisko: Zilina

Príspevok od používateľa jakubikig »

No tak ze , ona to buchla pri parkovaní, len to tukla, a to pri ani nie krokovej rýchlosti, poskodila len chladič bol to len ťuk do schodíka, a na tú sondu sa pýtam lebo ja tam mám len jednu ale ked som kupoval nový pýtali sa ma chcete ped katalyzátorom alebo za, kúpil som to od mantákov ktorý to mali cca jeden mesiac a potom sa napichli na branu cez strechu
jakubikig
Nový užívateľ
Nový užívateľ
Príspevky: 14
Dátum registrácie: 27 Jún 2012, 08:18
Auto: !! Zmeň si model auta !!
Bydlisko: Zilina

Príspevok od používateľa jakubikig »

Je možne že tí blbci jednoducho ked robili výfuk tak vymenili rúru na výfuku ale bez sondy, si myslim , asi nemali na sondu tak ju odrbali úplne, možné je že má dve, nechcem sa íst pýtať do servisu lebo tam sú sú strašný horenosovia, aspoň u nás v ZA, Málo tko vie takéto veci vysypať priam z rukáva čo poynám mechanikov an ijeden to nevie, dokonca ked som bol u jedneho čo má akože značkový servis a diagnositku za 5000 eur, vedel mi povedať akurát veké guľové, všetko čo som už vedel, tak som sa nasral a kúpil diagnostický gábeľ, už som nešťastný z toho auta, za rok som 4x zhadzoval poondený motor, poznám ho už naspameť, nevýhoda že pri zhadzovaní sa musí dať dole náprava, keď som ho dával dole prvý krát trvalo mi to skoro celý den, teraz to zmáknem na zdviháku za hodku a pol, menil som na nom už 2x spojku, komplet, spojkový valec hlavný aj v prevodovke, chladič a kopec iného, samozrejme že nie jednen raz to v priebehu roka, 2x odpálila spojku ona, raz sa zlomil prítlačak a raz pustilo nové ložisko, a fúrtpraská koleno na výfuku tí magori čo to mali predtým tam nedali ani pletenec ide ma už šlak trafiť z toho auta, sa mi vážený nečudujte, že nie som spokojný s oplom, inak teraz uvažujem kúpíť vectru 2 liter 2004 len neviem aké je to auto, starú som mal, tú som zjazdil na šrot, ale motor bol stále dobrý, prosím ak máte niekto tie hodnoty nastavenia RJ predzápalu podarujte mi tie infošky, pošlem dotyčnej osobe pizzu alebo dobrý obed, myslím si že je to v tom, nemože predsa žiaden motor pálit na volnobehu na 0 a pri 3000 ot hodnota 12, prepokladam že je to v mm a nie v desatinách , poondena skodA 100 má hodnotu 5 mm na volnobeh, zatial dakujem
Napísať odpoveď

Návrat na "ASTRA - MOTOR/PREVODOVKA"