Opel Vectra C 2.2 tdi 2002 problém
Moderátori: dulo, buci_vectra
-
- Nový užívateľ
- Príspevky: 4
- Dátum registrácie: 07 Jún 2012, 12:19
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
Opel Vectra C 2.2 tdi 2002 problém
Kúpil som Opel Vectra C 2.2 DTI automat 2002. Bol vymenený pedál + všetky filtre + vraj aj cerpadlo. Auto sem tam vo volnobehu trha dokonca aj kolesami. Pri dlhsej jazde straca vykon zatlacim pedal na podlahu nepravidelne sa stane, ze nezabera prida az po niekolkych sekundach. Dal som robit diagnostiku 3. rozdielnym servisom z toho jeden opel. Raz ukazalo, ze je to pedal inak nic. V servisoch mi skusaju natlacit nove cerpadlo za 1300 E. Ak ma niekto podobny problem prípadne vie poradiť piste dakujem.
Naposledy upravil/-a lubo13 v 14 Jún 2012, 21:21, upravené celkom 1 krát.
- lukas107
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 190
- Dátum registrácie: 21 Jan 2010, 15:12
- Auto: Iná značka
- Bydlisko: Ružomberok
- Bydlisko: Ružomberok
- Kontaktovať používateľa:
vraj aj cerpadlo...to je dost blbe ze to vies len ,,vraj´´ zisti si na 100% co tam bolo menene vstrekovacie cerpadlo..totizto to cerpadlo je najvacsim problemom toho motora a casto sa kazi..oprava byva dost draha
p.s je to DTI a nie tdi
p.s je to DTI a nie tdi
BMW 320d 110kw Touring
r.v 2003 --online
BMW 318TDS Compact M-paket original
r.v 2003 --online
BMW 318TDS Compact M-paket original
- Patricius
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 699
- Dátum registrácie: 14 Dec 2008, 09:38
- Auto: Iná značka
- Bydlisko: Bánovce nad Bebravou
- Bydlisko: Trenčín
- Kontaktovať používateľa:
Tlmocim:
k cerpadlu...ano da sa opravit, ale ako dlho to vydrzi, dochadza tam k mechanickemu opotrebovaniu, ktore ma za nasledok poskodenie tranzistora v elektronickej casti hlavy cerpadla. Oprava teda znamena vymenu tranzistora v elektronickej hlave, no mechanicka zavada sa neodstrani a cerpadlo sa znova pokazi(za 500, 1500, mozno 10.000km bohvie, ak nejaky existuje)
k cerpadlu...ano da sa opravit, ale ako dlho to vydrzi, dochadza tam k mechanickemu opotrebovaniu, ktore ma za nasledok poskodenie tranzistora v elektronickej casti hlavy cerpadla. Oprava teda znamena vymenu tranzistora v elektronickej hlave, no mechanicka zavada sa neodstrani a cerpadlo sa znova pokazi(za 500, 1500, mozno 10.000km bohvie, ak nejaky existuje)
VW Golf 1,9TDI 77kW
BMW 530dA 142kW - ex
VW Passat 1,9TDI 66kW - ex
Opel Vectra fake Zender 1,8 16V LPG 1999 sedan - ex
BMW 530dA 142kW - ex
VW Passat 1,9TDI 66kW - ex
Opel Vectra fake Zender 1,8 16V LPG 1999 sedan - ex
-
- Nový užívateľ
- Príspevky: 4
- Dátum registrácie: 07 Jún 2012, 12:19
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
Jedine co vyhodilo na diagnostike tak pedal ale ten bol meneny tento rok v opli. Problem je v tom, ze na diagnostike nezistili nic nemam chut ani cas skusat menit vsetko az kym nezistim, ze som mohol mat vlastne nove auto. Dnes precistili sitko v nadrzi tak ide lepsie ale na volno beh stale cuka. Jedine co na diagnostike zistili, ze jedna tryska ma ine hodnoty ako ostatne. Naozaj netusim aky problem to moze byt.
- Kat
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 606
- Dátum registrácie: 12 Okt 2007, 10:56
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Bydlisko: Bratislava
no tak podla mna sa treba zamerat na to preco ma jedna tryska ine hodnoty (nespravna davka paliva)
Vlado Kat
Vectra B Caravan 2.0 DTI (X20DTH) 16V 74kw r.v. 1998
viac na: http://forum.opelclub.sk/viewtopic.php?t=5554
Vectra B Caravan 2.0 DTI (X20DTH) 16V 74kw r.v. 1998
viac na: http://forum.opelclub.sk/viewtopic.php?t=5554
-
- Nový užívateľ
- Príspevky: 4
- Dátum registrácie: 07 Jún 2012, 12:19
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
Auto ide normalne ak spravim nad 50km zacnu problemy sem tam mam problem rozbehnut sa z miesta zatlacim plnynovy pedal na podlahu a idem 20km/h po niekolkych sekundach to zasa ide ihned mi vsak vyhodi ikonu poruchy takisto ESP. Stava sa to potom aj behom jazdy stratim vykon zatlacim uplne na podlahu az potom to ide ako ma ale trva to niekolko sekund kym moze to byt cerpadlo?