Strana 1 z 1

Zatecenie vody pravdepodobne do RJ

Napísané: 04 Máj 2012, 19:42
od používateľa M4rtin
Dobry den,
mam astru G rv 1999 motor X18XE1, kupovane len nedavno ojazdene. dnes sa mi stalo ze po prejazde vacsimi kaluzami mi zacal motor robit problemy, trhal sa, sklbalo to, stracal vykon, raz dokonca sam skapal, po chvili sa dokonca zaplatato kontrolka (tusim sa nazyva nudzovy rezim?, auto potom uz islo relativne normalne). Pri kupe auta som dostal tip ze nieco take by sa mohlo stat kvoli tomu zevraj RJ je niekde pri podvozku a moze do nej nastriekat voda. Chcel by som sa spytat teda ci je tato teoria pravdiva. A tiez ci by pomohla kupa krytu motora (zevraj sa tam seriovo nedaval) napr tento alebo ci mate nejake ine riesenie(skontrolovat izolacie atd?).
PS neviem ci tato tema suvisi skor s elektronikou alebo motorom tak dufam ze som ju umiestnil spravne.

Napísané: 04 Máj 2012, 20:50
od používateľa buci_vectra
RJ je na motore, nieje nikde dole.
Tieto motory boli povestné odchádzaním RJ...
Odkial si?
Trebalo by to pichnúť na diag...

Napísané: 04 Máj 2012, 21:19
od používateľa M4rtin
som z bratislavy. no skusim este ako to bude po jednom alebo 2 dnoch vyzerat ale urcite na diagnostiku pojdem niekam. ale bol to nasledok prejazdu cez vodu, stalo sa to bezprostredne potom(asi do pol minuty). kde inde by potom mohla zatiect voda ze by to sposobilo takyto druh spravania? a ten kryt motora by teda mohol pomoct, nema s tym niekto skusenost?

Napísané: 02 Nov 2012, 16:25
od používateľa dag22
Rj motora je umiestnena na sacom potrubi na mtore a je tak zaizolovana ze je nemozne aby priamo do nej zatiekla voda. viacej jej vadia otrasy motora a teploty ktore musi prekonavat.ak by to bola odidena rj motora tak by problem pretrvaval stale za akehokolvek pocasia. daj si to zdiagnostikovat a budes mudrejsi.

z odchadzanim tychto RJ to je tiez otazne. na internete som sa docital ze vydrzia tak cca 200000km ta moja mala nabehane 518000 ked odisla.