chybovy kod "P042A-05"
Moderátori: dulo, buci_vectra
-
- Nový užívateľ
- Príspevky: 11
- Dátum registrácie: 16 Jún 2010, 14:33
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
chybovy kod "P042A-05"
Zdravim ucastnikov fora
Potreboval by som poradit co sa moze skryvat pod chybovym hlasenim:
P042A-05
Ide o auto Vectra C Caravan, 1.9cdti, 150PS, Automat, auto ide uplne normalne (aspon sa javi). Pokial sa nezohreje vsetko je OK akonahle sa trosku zohreje tak sa na pristrojovke objavy zazracna kontrolka Auticko s klucikom a svieti, v pripade ak zastanem na chvilu alebo sa hybem v zapche prestane, akonahle mu zahulim opat sa rozsvieti a svieti. Op Com hlasi len uvedneu chybu s dodatkom "<Unknown DTC>", preto sa chcem opytat niekoho z povolanejsich ci sa uz s podobnym kodom nestretol alebo nenapada vas co by to mohlo byt.
Vopred dik za akykolvek napad, nazor.
Potreboval by som poradit co sa moze skryvat pod chybovym hlasenim:
P042A-05
Ide o auto Vectra C Caravan, 1.9cdti, 150PS, Automat, auto ide uplne normalne (aspon sa javi). Pokial sa nezohreje vsetko je OK akonahle sa trosku zohreje tak sa na pristrojovke objavy zazracna kontrolka Auticko s klucikom a svieti, v pripade ak zastanem na chvilu alebo sa hybem v zapche prestane, akonahle mu zahulim opat sa rozsvieti a svieti. Op Com hlasi len uvedneu chybu s dodatkom "<Unknown DTC>", preto sa chcem opytat niekoho z povolanejsich ci sa uz s podobnym kodom nestretol alebo nenapada vas co by to mohlo byt.
Vopred dik za akykolvek napad, nazor.
- bukelo
- Moderátor
- Príspevky: 29267
- Dátum registrácie: 24 Jan 2008, 10:08
- Auto: Iná značka
- Bydlisko: Banská Bystrica
P042A znaci, ze nejaky teplotyny snimac vyfukovych plynov č. 2 zle vyhodnocuje udaje, ktore ma merat, moze to byt nizkym, alebo vysokym napatim, vysokou, alebo nizkou hodnotou, pripadne snimac 1 a 2 nedavaju navzajom prijatelne hodnoty.
viď:
P042A Exhaust Gas Temperature Sensor 2 High Voltage C-031
P042A Exhaust Gas Temperature Sensor 2 Low Voltage C-031
P042A Exhaust Gas Temperature Sensor 2 High Temperature C-031
P042A Exhaust Gas Temperature Sensor 2 Low Temperature C-031
P042A Exhaust Gas Temperature Sensor 1 + 2 not Plausible C-031
ale kedze uvadzas 05, tak to bude asi to posledne v poradi.
viď:
P042A Exhaust Gas Temperature Sensor 2 High Voltage C-031
P042A Exhaust Gas Temperature Sensor 2 Low Voltage C-031
P042A Exhaust Gas Temperature Sensor 2 High Temperature C-031
P042A Exhaust Gas Temperature Sensor 2 Low Temperature C-031
P042A Exhaust Gas Temperature Sensor 1 + 2 not Plausible C-031
ale kedze uvadzas 05, tak to bude asi to posledne v poradi.
-
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 4219
- Dátum registrácie: 02 Máj 2007, 21:34
- Auto: Zafira B
- Bydlisko: Galanta
- Bydlisko alt: Sološnica
- Bydlisko: Galanta
keďže sa píše o čidle teploty výfukových plynov tak určite na výfuku
Mám Opel
*** Diagnostika + programovanie vozidiel Opel profesionálnou diagnostikou GM MDI***
*** Programovanie CZ/SK do autorádií CD400 + Touch&Connect ***
*** Distribúcia MKJ od Pepas ***
*** Programovanie Slovenčiny Astra H,Zafira B- CID,GID,UHP 4,DVD 90,CD 70 ***
*** Diagnostika + programovanie vozidiel Opel profesionálnou diagnostikou GM MDI***
*** Programovanie CZ/SK do autorádií CD400 + Touch&Connect ***
*** Distribúcia MKJ od Pepas ***
*** Programovanie Slovenčiny Astra H,Zafira B- CID,GID,UHP 4,DVD 90,CD 70 ***
-
- Nový užívateľ
- Príspevky: 15
- Dátum registrácie: 04 Mar 2011, 07:05
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
Nedávno jsem to taky řešil,jedno čidlo je kousek za motorem na výfukovém potrubí a druhé je přímo v DPF. V Op-Comu se dají sledovat aktuální hodnoty přímo za běhu motoru - jsou to položky Exhaust Gas Temperature Sensor,tak to najdi a porovnej, rozdíl by neměl být nijak extrémně velký,pak tam je ještě voltage těch čidel a ta by měla být kolem 1V. Jinak nové čidlo jedině u Opela číslo 855415 za 5996kč
[/img]
[/img]
Vectra C Caravan 1.9 CDTI 88KW rok 2006
-
- Nový užívateľ
- Príspevky: 11
- Dátum registrácie: 16 Jún 2010, 14:33
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
chlapi tak po dlhsom badani a skusani to vyzera ze obe tie cidla na vyfuku su OK v bloku meranych hodnot maju rovnaky voltage a ani teplota neni enormne odlisna... zacinam byt zufaly DPF sa nie a nie vycistit ma snahu zacat ale hned po chvili ho "nieco" stopne a prestane sa cistit Teraz uz svieti aj kontrolka zhavenia ze DPF je full ma niekto este nejaky napad? radu? dik!!