Elektrické turbo

Moderátori: bukelo, dulo, buci_vectra

Kajo
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 10197
Dátum registrácie: 09 Máj 2008, 22:59
Auto: Astra G
Bydlisko: Bratislava
Bydlisko: Bratislava

Elektrické turbo

Príspevok od používateľa Kajo »

Kuknite sem:
http://www.superpowercharger.com

No? Čo vy na to?
A čo Ty na to, hifo?
Opel Mercedes Renault Ford Peugeot Chrysler - mám rád
Používateľov profilový obrázok
Kesi
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 5145
Dátum registrácie: 23 Sep 2008, 18:11
Auto: Astra H
Bydlisko: Košice
Bydlisko alt: Land of Confusion
Bydlisko: EHMK :-)

Príspevok od používateľa Kesi »

Zaujímavé :roll: aj tie remenicou poháňané, to je ako kompresor :wink:
Astra J GTC OPC
Astra H GTC 1,9 (110 kw) No Swirl flaps. No EGR.
Používateľov profilový obrázok
macil
Admin
Admin
Príspevky: 36855
Dátum registrácie: 25 Feb 2006, 15:01
Auto: Astra J
Bydlisko: Košice
Bydlisko alt: Furča
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa macil »

"99% Energy Transfer, and Almost ZERO Lifetime Wear!"

zrejme sa to točí vo vákuu. :roll:
Opel Astra J-ST, A16LET LPG
Opel Astra F-CC, X18XE
Xing Tao Fu Shi 兴涛服饰 a diagnostika 診斷
Kajo
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 10197
Dátum registrácie: 09 Máj 2008, 22:59
Auto: Astra G
Bydlisko: Bratislava
Bydlisko: Bratislava

Príspevok od používateľa Kajo »

macil, narážaš na ten prenos sily alebo na to opotrebovanie?
Opel Mercedes Renault Ford Peugeot Chrysler - mám rád
iurai

Príspevok od používateľa iurai »

principialne to nie je nic nove, a myslim, ze to moze fungovat, ak sa to dobre zladi s motorom
Kajo
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 10197
Dátum registrácie: 09 Máj 2008, 22:59
Auto: Astra G
Bydlisko: Bratislava
Bydlisko: Bratislava

Príspevok od používateľa Kajo »

BMW M3, tretie turbo bude poháňané elektricky:
Stránka
Opel Mercedes Renault Ford Peugeot Chrysler - mám rád
Používateľov profilový obrázok
troodon
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 520
Dátum registrácie: 15 Nov 2008, 23:17
Auto: Astra G
Bydlisko: Nitra
Bydlisko: Nitra

Príspevok od používateľa troodon »

dalsia srandicka co si moze BMW dovolit aby vyhrali motor roku a zakaznikovi to nevadi lebo na take auticko ma.. aj tak je to volovina ako cele pojatie dnesnych agregatov vratane ich trapnych pokusov znizit spotrebu - usmevne veci ako start/stop, rekuperacia a podobne.. straty su celkom inde a tie sa neeliminuju.
Osbone by som sa uberal smerom diesel/elektrickeho pohonu v kombinacii s bateriami.
Astra G - sportive, X20DTL, 1999, 3dv, spotreba 3,5-5 l/100km leto , 4,5-6 l/100km zima
Používateľov profilový obrázok
Pežot
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 1503
Dátum registrácie: 06 Aug 2010, 09:08
Auto: Iná značka
Bydlisko: Bratislava
Bydlisko: Monte Carlova Ves (BA)

Príspevok od používateľa Pežot »

Ale dízel nieje riešenie :)
BMW 528i E39 - w.i.p.
Opel Corsa 1,2 16V 12/99 - rip
Volvo V40 1,8i 5/02
BMW 745i V8 4/03 - ex
Používateľov profilový obrázok
troodon
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 520
Dátum registrácie: 15 Nov 2008, 23:17
Auto: Astra G
Bydlisko: Nitra
Bydlisko: Nitra

Príspevok od používateľa troodon »

to nie je, samozrejme, len je najefektivnejsi pokial budeme spalovat nepriamo ropu. verejna doprava by mala byt zdarma lebo je efektivnejsia ale to uz sme mimo elektriicke turbo - niekedy mam pocit ze kvoli marketingu tu mame take "revolucne" riesenia.
Astra G - sportive, X20DTL, 1999, 3dv, spotreba 3,5-5 l/100km leto , 4,5-6 l/100km zima
iurai

Príspevok od používateľa iurai »

podla mna by auta mali mat len obcania 1. kategorie a ti ostatni by mohli makat na ryzovych poliach v blizkosti svojho bydliska, auta by nepotrebovali
Používateľov profilový obrázok
JRD McLAREN
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 263
Dátum registrácie: 09 Máj 2008, 21:40
Auto: !! Zmeň si model auta !!
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa JRD McLAREN »

zisk bude 0 .. prinajlepsom....
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
Používateľov profilový obrázok
palix
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 270
Dátum registrácie: 18 Feb 2008, 15:28
Auto: Astra G
Bydlisko: Prešov
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa palix »

Ten dielel-elektrický pohon by mohol byť dobrý. Nafťák má v nízkych otáčkach vysoký krútiaci moment a nízku spotrebu - bolo by to efektívne.
Minule som čítal niečo o Opli Ampera - celkom podarené autíčko. Ak dôjde elektrina, ide ako normálne auto na benzín, normálnoou spotrebou.
Mám ale taký pocit, že autá budúcnosti budú ekologické a nie rýchle a výkonné, aj keď elektormotor má celkom dobrú charakteristiku. Raz budeme spomínať na výkonné 3 valce 1,2 HTP :) a taká 1,4-ka bude snom majiteľa ekovozidla :). Pri vysokých cenách energii aj tak budeme jazdiť na bicykloch.
Opel Astra G, r.v. 2007
Používateľov profilový obrázok
macil
Admin
Admin
Príspevky: 36855
Dátum registrácie: 25 Feb 2006, 15:01
Auto: Astra J
Bydlisko: Košice
Bydlisko alt: Furča
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa macil »

Elektromotor je ekonomicky, výkonovo aj účinnosťou na tom oveľa lepšie, ako motor s vnútorným spaľovaním. Problémom je zatiaľ nevyhovujúci zdroj energie, hlavne jeho obnova. Zatiaľ nie sú na trhu sekundárne články s potrebným výkonom, ktoré by bolo možné nabiť za pár minút a ešte k tomu s veľkou účinnosťou.
Opel Astra J-ST, A16LET LPG
Opel Astra F-CC, X18XE
Xing Tao Fu Shi 兴涛服饰 a diagnostika 診斷
Používateľov profilový obrázok
fabre
Opelclub VIP člen
Opelclub VIP člen
Príspevky: 2800
Dátum registrácie: 04 Sep 2010, 14:25
Auto: Astra J
Bydlisko: Poprad
Bydlisko alt: Brno
Bydlisko: Poprad
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa fabre »

ak nam švihne v palici, tak o rok bude astra u hifa v garáži na montáži kompresora.

ale toto môže byť celkom fajn. nechcelo sa mi v noci pozerať a počúvať video, tak nemám šajnu ako to funguje. ale ako kajo písal, elektricky poháňaný bude v BMW. to bude niekde nasávať vzduch? či ako to funguje?
Astra J, A14NET+LPG, r.v. 2012 Obrázok
Napísať odpoveď

Návrat na "TUNING a STYLING - VŠEOBECNE"