Problémy s motorom Vectra C 2,2
Moderátori: dulo, buci_vectra
-
- Nový užívateľ
- Príspevky: 6
- Dátum registrácie: 16 Apr 2011, 20:22
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
Problémy s motorom Vectra C 2,2
Ahojte všetci,
chcel by som Vás poprosiť o radu / pomoc.
Mám problém s Opel Vectra C 2,2 benzín, auto je pridusené a má slabší ťah, padajú otáčky a motor sa na voľnobehu jemne trasie - nepravidelný chod (vidieť to aj na otáčkach). Zobrali sme výfukový systém a v zadnom tlmičy som našiel množstvo nečistôt (koncový tlmič výfuku bol kúpený nový a bol vo vozidle iba 1 rok), ktoré som odtiaľ odstránil. Po tomto odstránení sa ťah vozidla o niečo zlepšil, ale zostáva trasenie motora pri voľnobežných otáčkacach.Mám pocit že chyby môže byť v katalizátore. Vozidlo bolo na niekoľkých diagnostikách a aj u mnohých mechanikov, avšak nikto nezistil žiadnu príčinu. Prosím Vás o pomoc, ďakujem
moved by admin
chcel by som Vás poprosiť o radu / pomoc.
Mám problém s Opel Vectra C 2,2 benzín, auto je pridusené a má slabší ťah, padajú otáčky a motor sa na voľnobehu jemne trasie - nepravidelný chod (vidieť to aj na otáčkach). Zobrali sme výfukový systém a v zadnom tlmičy som našiel množstvo nečistôt (koncový tlmič výfuku bol kúpený nový a bol vo vozidle iba 1 rok), ktoré som odtiaľ odstránil. Po tomto odstránení sa ťah vozidla o niečo zlepšil, ale zostáva trasenie motora pri voľnobežných otáčkacach.Mám pocit že chyby môže byť v katalizátore. Vozidlo bolo na niekoľkých diagnostikách a aj u mnohých mechanikov, avšak nikto nezistil žiadnu príčinu. Prosím Vás o pomoc, ďakujem
moved by admin
- Miro Kohut
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 5178
- Dátum registrácie: 28 Feb 2008, 21:47
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Bydlisko: Trencianske Teplice
-
- Nový užívateľ
- Príspevky: 3
- Dátum registrácie: 31 Júl 2011, 13:39
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Bydlisko: Praha
Ja mám motor Z22YH 2,2direct benzín r.v.2003 kombík.Katalyzátor som neskúšal.Mám s ním rovnaké problémy ako aj ty,riešim to už dosť dlho.Keď to začalo tak mi v snahe odstrániť závadu v servise povedali že to je modulová lišta(sviečky išli ako prvé),tak som ju vymenil,fungovalo to asi tak 2týždne,potom sa to dostalo do štádia že motor už ani nenaštartoval,(predtým ho doslava zadusilo).Vymenili mi vysokotlaké čerpadlo,a motor fungoval,žiadne dusenie.Fungoval tak 6mesiacov,a potom ho začalo regulérne dusiť-strácal výkon,otáčky kolíšu od 700-1500,potom prudko spadnú,keď sa rozbehnem a dám neutrál tak ho rovno zadusí.Bol som s tým na diagnostikách,nie vždy svietila kontrolka motora,na diagnostikách nič na kolísanie otáčok nehovorili,nič im neukázalo podľa nich bolo všetko v poriadku.Skúsil som dať zase inú lištu na skúšku,už ho nedusilo,ale otáčky kolíšu stále,presne ako to popisuješ.Na jednej diagnostike mi povedali že im ukazuje chybu riadiacej jednotky,ktorú chcem skúsiť vymeniť na skúšku či to prestane,lebo nieje najlacnejšia,a som naozaj zvedavý či to bude ok.tento motor sa určite"vydaril".
Čo hovoríte na repasované riadiace jednotky?
díky
Čo hovoríte na repasované riadiace jednotky?
díky
-
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 4219
- Dátum registrácie: 02 Máj 2007, 21:34
- Auto: Zafira B
- Bydlisko: Galanta
- Bydlisko alt: Sološnica
- Bydlisko: Galanta
miroPN napísal:Ja mám motor Z22YH 2,2direct benzín r.v.2003 kombík.Katalyzátor som neskúšal.Mám s ním rovnaké problémy ako aj ty,riešim to už dosť dlho.Keď to začalo tak mi v snahe odstrániť závadu v servise povedali že to je modulová lišta(sviečky išli ako prvé),tak som ju vymenil,fungovalo to asi tak 2týždne,potom sa to dostalo do štádia že motor už ani nenaštartoval,(predtým ho doslava zadusilo).Vymenili mi vysokotlaké čerpadlo,a motor fungoval,žiadne dusenie.Fungoval tak 6mesiacov,a potom ho začalo regulérne dusiť-strácal výkon,otáčky kolíšu od 700-1500,potom prudko spadnú,keď sa rozbehnem a dám neutrál tak ho rovno zadusí.Bol som s tým na diagnostikách,nie vždy svietila kontrolka motora,na diagnostikách nič na kolísanie otáčok nehovorili,nič im neukázalo podľa nich bolo všetko v poriadku.Skúsil som dať zase inú lištu na skúšku,už ho nedusilo,ale otáčky kolíšu stále,presne ako to popisuješ.Na jednej diagnostike mi povedali že im ukazuje chybu riadiacej jednotky,ktorú chcem skúsiť vymeniť na skúšku či to prestane,lebo nieje najlacnejšia,a som naozaj zvedavý či to bude ok.tento motor sa určite"vydaril".
Čo hovoríte na repasované riadiace jednotky?
díky
Ak by si mal záujem mám takúto RJ na predaj
Mám Opel
*** Diagnostika + programovanie vozidiel Opel profesionálnou diagnostikou GM MDI***
*** Programovanie CZ/SK do autorádií CD400 + Touch&Connect ***
*** Distribúcia MKJ od Pepas ***
*** Programovanie Slovenčiny Astra H,Zafira B- CID,GID,UHP 4,DVD 90,CD 70 ***
*** Diagnostika + programovanie vozidiel Opel profesionálnou diagnostikou GM MDI***
*** Programovanie CZ/SK do autorádií CD400 + Touch&Connect ***
*** Distribúcia MKJ od Pepas ***
*** Programovanie Slovenčiny Astra H,Zafira B- CID,GID,UHP 4,DVD 90,CD 70 ***
- swabel
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 1660
- Dátum registrácie: 19 Jún 2007, 10:44
- Auto: Vectra C
- Bydlisko: Trstená
- Bydlisko alt: Levoča
- Bydlisko: Trstená, orig. Levoča
- Kontaktovať používateľa:
Škrtiacu klapku máš v akom stave?
VETCTRA C kombi, Z19DTH, AT (2007), KATAÓG DIELOV EPC
Diagnostika GM MDI, OP-COM, aktivácia pal. PC* SECURITY CODE, RADIO CODE, info@opel-shop.sk, 0915850900
http://www.opel-shop.sk
Diagnostika GM MDI, OP-COM, aktivácia pal. PC* SECURITY CODE, RADIO CODE, info@opel-shop.sk, 0915850900
http://www.opel-shop.sk
-
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 347
- Dátum registrácie: 18 Okt 2010, 19:08
- Auto: Vectra C
- Bydlisko: Bratislava
- Bydlisko: Bratislava
miroPN
s tymi mechanikmi to mas vsade rovnako. aj ochotni aj neochotni darmozraci. cest vynimkam a charakterom. ale to je iny pribeh.
ja som zatial s motorm Z22YH spokojny. raz som mal obavu z nizkych otacok ale ide predpisovo na cca 750/min na volnobeh a drzi ich.
tiez som vtedy pozrel skrtiacu klapku a trochu ju precistil. nie je to nic tazke kedze je hned vpredu na sani. mozes skontrolovat ako reaguje po pridani plynu a co robi ked skaci otacky. ked sa zdivhnu, mala by sa otvorit a pustit vzduch, ked sa neotvori tak motor asi zadusi.
mozno to bude aj RJ.
s tymi mechanikmi to mas vsade rovnako. aj ochotni aj neochotni darmozraci. cest vynimkam a charakterom. ale to je iny pribeh.
ja som zatial s motorm Z22YH spokojny. raz som mal obavu z nizkych otacok ale ide predpisovo na cca 750/min na volnobeh a drzi ich.
tiez som vtedy pozrel skrtiacu klapku a trochu ju precistil. nie je to nic tazke kedze je hned vpredu na sani. mozes skontrolovat ako reaguje po pridani plynu a co robi ked skaci otacky. ked sa zdivhnu, mala by sa otvorit a pustit vzduch, ked sa neotvori tak motor asi zadusi.
mozno to bude aj RJ.
VeCe 2.2 16V direct sedan