Problémy s motorom Vectra C 2,2

Moderátori: dulo, buci_vectra

Vectra2.2
Nový užívateľ
Nový užívateľ
Príspevky: 6
Dátum registrácie: 16 Apr 2011, 20:22
Auto: !! Zmeň si model auta !!

Problémy s motorom Vectra C 2,2

Príspevok od používateľa Vectra2.2 »

Ahojte všetci,
chcel by som Vás poprosiť o radu / pomoc.
Mám problém s Opel Vectra C 2,2 benzín, auto je pridusené a má slabší ťah, padajú otáčky a motor sa na voľnobehu jemne trasie - nepravidelný chod (vidieť to aj na otáčkach). Zobrali sme výfukový systém a v zadnom tlmičy som našiel množstvo nečistôt (koncový tlmič výfuku bol kúpený nový a bol vo vozidle iba 1 rok), ktoré som odtiaľ odstránil. Po tomto odstránení sa ťah vozidla o niečo zlepšil, ale zostáva trasenie motora pri voľnobežných otáčkacach.Mám pocit že chyby môže byť v katalizátore. Vozidlo bolo na niekoľkých diagnostikách a aj u mnohých mechanikov, avšak nikto nezistil žiadnu príčinu. Prosím Vás o pomoc, ďakujem

moved by admin
Používateľov profilový obrázok
Miro Kohut
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 5178
Dátum registrácie: 28 Feb 2008, 21:47
Auto: !! Zmeň si model auta !!
Bydlisko: Trencianske Teplice

Príspevok od používateľa Miro Kohut »

odpoj kat a vyskusaj auto
opel omega B x20xev
Komo
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 3608
Dátum registrácie: 19 Mar 2007, 16:47
Auto: Astra H
Bydlisko: Košice
Bydlisko alt: Komjatna
Bydlisko: Komjatna [RK]

Príspevok od používateľa Komo »

1 - Zla sekcia
2 - Miro dobre poradil
3 - Diagnostika - co vyhodila? Ake chyby?

Tento motor bol haklivy na vysokotlake cerpadla benzinu (ak je to direct), nechal by som skontrolovat aj to, hned po skuske s odobratym katalyzatorom.
'07 Astra H Z19DT
'03 VeCe Z18XE
- Diagnostika -
miroPN
Nový užívateľ
Nový užívateľ
Príspevky: 3
Dátum registrácie: 31 Júl 2011, 13:39
Auto: !! Zmeň si model auta !!
Bydlisko: Praha

Príspevok od používateľa miroPN »

Ja mám motor Z22YH 2,2direct benzín r.v.2003 kombík.Katalyzátor som neskúšal.Mám s ním rovnaké problémy ako aj ty,riešim to už dosť dlho.Keď to začalo tak mi v snahe odstrániť závadu v servise povedali že to je modulová lišta(sviečky išli ako prvé),tak som ju vymenil,fungovalo to asi tak 2týždne,potom sa to dostalo do štádia že motor už ani nenaštartoval,(predtým ho doslava zadusilo).Vymenili mi vysokotlaké čerpadlo,a motor fungoval,žiadne dusenie.Fungoval tak 6mesiacov,a potom ho začalo regulérne dusiť-strácal výkon,otáčky kolíšu od 700-1500,potom prudko spadnú,keď sa rozbehnem a dám neutrál tak ho rovno zadusí.Bol som s tým na diagnostikách,nie vždy svietila kontrolka motora,na diagnostikách nič na kolísanie otáčok nehovorili,nič im neukázalo podľa nich bolo všetko v poriadku.Skúsil som dať zase inú lištu na skúšku,už ho nedusilo,ale otáčky kolíšu stále,presne ako to popisuješ.Na jednej diagnostike mi povedali že im ukazuje chybu riadiacej jednotky,ktorú chcem skúsiť vymeniť na skúšku či to prestane,lebo nieje najlacnejšia,a som naozaj zvedavý či to bude ok.tento motor sa určite"vydaril".

Čo hovoríte na repasované riadiace jednotky?

díky
Signum
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 4219
Dátum registrácie: 02 Máj 2007, 21:34
Auto: Zafira B
Bydlisko: Galanta
Bydlisko alt: Sološnica
Bydlisko: Galanta

Príspevok od používateľa Signum »

miroPN napísal:Ja mám motor Z22YH 2,2direct benzín r.v.2003 kombík.Katalyzátor som neskúšal.Mám s ním rovnaké problémy ako aj ty,riešim to už dosť dlho.Keď to začalo tak mi v snahe odstrániť závadu v servise povedali že to je modulová lišta(sviečky išli ako prvé),tak som ju vymenil,fungovalo to asi tak 2týždne,potom sa to dostalo do štádia že motor už ani nenaštartoval,(predtým ho doslava zadusilo).Vymenili mi vysokotlaké čerpadlo,a motor fungoval,žiadne dusenie.Fungoval tak 6mesiacov,a potom ho začalo regulérne dusiť-strácal výkon,otáčky kolíšu od 700-1500,potom prudko spadnú,keď sa rozbehnem a dám neutrál tak ho rovno zadusí.Bol som s tým na diagnostikách,nie vždy svietila kontrolka motora,na diagnostikách nič na kolísanie otáčok nehovorili,nič im neukázalo podľa nich bolo všetko v poriadku.Skúsil som dať zase inú lištu na skúšku,už ho nedusilo,ale otáčky kolíšu stále,presne ako to popisuješ.Na jednej diagnostike mi povedali že im ukazuje chybu riadiacej jednotky,ktorú chcem skúsiť vymeniť na skúšku či to prestane,lebo nieje najlacnejšia,a som naozaj zvedavý či to bude ok.tento motor sa určite"vydaril".

Čo hovoríte na repasované riadiace jednotky?

díky

Ak by si mal záujem mám takúto RJ na predaj
Mám Opel
*** Diagnostika + programovanie vozidiel Opel profesionálnou diagnostikou GM MDI***
*** Programovanie CZ/SK do autorádií CD400 + Touch&Connect ***
*** Distribúcia MKJ od Pepas ***
*** Programovanie Slovenčiny Astra H,Zafira B- CID,GID,UHP 4,DVD 90,CD 70 ***
miroPN
Nový užívateľ
Nový užívateľ
Príspevky: 3
Dátum registrácie: 31 Júl 2011, 13:39
Auto: !! Zmeň si model auta !!
Bydlisko: Praha

Príspevok od používateľa miroPN »

a za koľko by prípadne bola?
Signum
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 4219
Dátum registrácie: 02 Máj 2007, 21:34
Auto: Zafira B
Bydlisko: Galanta
Bydlisko alt: Sološnica
Bydlisko: Galanta

Príspevok od používateľa Signum »

miroPN napísal:a za koľko by prípadne bola?

http://www.autobazar.eu/sk/card.php?id=2460128
Mám Opel
*** Diagnostika + programovanie vozidiel Opel profesionálnou diagnostikou GM MDI***
*** Programovanie CZ/SK do autorádií CD400 + Touch&Connect ***
*** Distribúcia MKJ od Pepas ***
*** Programovanie Slovenčiny Astra H,Zafira B- CID,GID,UHP 4,DVD 90,CD 70 ***
iurai

Príspevok od používateľa iurai »

a je to v RJ ? to by bolo dobre pred kupou zistit, napr. odskusanim, ci diagnostikou
VeCeZ22YH
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 347
Dátum registrácie: 18 Okt 2010, 19:08
Auto: Vectra C
Bydlisko: Bratislava
Bydlisko: Bratislava

Príspevok od používateľa VeCeZ22YH »

mozno sa mylim ale nemohlo by to byt sposobene aj zlymi lambda sondami? :roll:
bude potrebna diag. mozno s trpezlivejsim pristupom ako ti ju robili predtym
VeCe 2.2 16V direct sedan
miroPN
Nový užívateľ
Nový užívateľ
Príspevky: 3
Dátum registrácie: 31 Júl 2011, 13:39
Auto: !! Zmeň si model auta !!
Bydlisko: Praha

Príspevok od používateľa miroPN »

lambda sondy som mal aj dole,a kolísali stále,...a týto Pražský automechanici moc tej trpezlivosti nepobrali,ale peniaze by kasírovali
Používateľov profilový obrázok
swabel
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 1660
Dátum registrácie: 19 Jún 2007, 10:44
Auto: Vectra C
Bydlisko: Trstená
Bydlisko alt: Levoča
Bydlisko: Trstená, orig. Levoča
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa swabel »

Škrtiacu klapku máš v akom stave?
VETCTRA C kombi, Z19DTH, AT (2007), KATAÓG DIELOV EPC
Diagnostika GM MDI, OP-COM, aktivácia pal. PC* SECURITY CODE, RADIO CODE, info@opel-shop.sk, 0915850900
http://www.opel-shop.sk
VeCeZ22YH
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 347
Dátum registrácie: 18 Okt 2010, 19:08
Auto: Vectra C
Bydlisko: Bratislava
Bydlisko: Bratislava

Príspevok od používateľa VeCeZ22YH »

miroPN
s tymi mechanikmi to mas vsade rovnako. aj ochotni aj neochotni darmozraci. cest vynimkam a charakterom. ale to je iny pribeh.
ja som zatial s motorm Z22YH spokojny. raz som mal obavu z nizkych otacok ale ide predpisovo na cca 750/min na volnobeh a drzi ich.
tiez som vtedy pozrel skrtiacu klapku a trochu ju precistil. nie je to nic tazke kedze je hned vpredu na sani. mozes skontrolovat ako reaguje po pridani plynu a co robi ked skaci otacky. ked sa zdivhnu, mala by sa otvorit a pustit vzduch, ked sa neotvori tak motor asi zadusi.
mozno to bude aj RJ.
VeCe 2.2 16V direct sedan
Napísať odpoveď

Návrat na "VECTRA - MOTOR/PREVODOVKA"