Strana 1 z 2

Trhanie motora. Problem?!

Napísané: 19 Jan 2011, 10:23
od používateľa Skoldo
Zdravim kto mal podobny problem ,resp. kto by mi vedel poradit? Auto startuje uplne normalne ,pri nizkych potackach ide tiez normalne ,ale ked sa dostane nad 2500ot/min a snazim sa ist plynulou jazdou zacne strasne sekat ako keby mi dochadzal benzin,rucicka otacok tiez nadskakuje aj o 200ot/min smerom nahor aj nadol.Benzinu mam dost tankujem len shell,ziadna kontrolka nesvieti.A este som si vsimol ,ze ked mam studeny motor sa mi zda, ze to nerobi.dakujem za rady

edited by admin

Napísané: 19 Jan 2011, 10:28
od používateľa tomi1583
nemas :D

Napísané: 19 Jan 2011, 10:33
od používateľa Skoldo
tomi1583 napísal:nemas :D
Omylom som to poslal skorej, ale uz je to opravene :-)

Napísané: 19 Jan 2011, 17:27
od používateľa Skoldo
:arrow:

Napísané: 23 Jan 2011, 21:53
od používateľa Skoldo
??? :?:

Napísané: 24 Jan 2011, 00:44
od používateľa Kajo
Tlak benzínu je ok?
Poloha škrtiacej klapky sedí?
Výfuk/sanie sú priechodné?

Napísané: 24 Jan 2011, 08:59
od používateľa Skoldo
No sak to vsetko neviem ale jeden znami daval ruku na vyfuk a hovoril ze vyfuk je priechodny.To zvysne neviem ....jujdaaaaaa som z toho zufaly

Napísané: 27 Jan 2011, 10:40
od používateľa iurai
robi to aj na jednotke ci dvojke ?

Napísané: 28 Jan 2011, 09:46
od používateľa Skoldo
iurai napísal:robi to aj na jednotke ci dvojke ?
ano robi a zistil som ze to robi len pri zohriatom motore ked je studeny auto ide normalne

Napísané: 28 Jan 2011, 10:20
od používateľa iurai
mozno by bolo treba skontrolovat signal z lambda sondy

Napísané: 28 Jan 2011, 10:42
od používateľa Skoldo
iurai napísal:mozno by bolo treba skontrolovat signal z lambda sondy
Ale nesvieti mi kontrolka motora a ked to bolo na diagnostike nic to neukazovalo ziadnu chybu ani nic

Napísané: 28 Jan 2011, 10:53
od používateľa iurai
ked diagnostika neukazala problem, tak potom vari auto netrha ?

Napísané: 28 Jan 2011, 11:23
od používateľa Skoldo
iurai napísal:ked diagnostika neukazala problem, tak potom vari auto netrha ?

Auto trhalo aj presto ked diagnostika neukazala nic.
Teraz som sa bol previest pred jazdou som odpojil baterku aj lambda sondu potom som zapojil len baterku a lambda sondu som nechal odpojenu.vozil som sa cca 20min auto sa ohrialo a netrhalo tak som zapojil naspet LS a auto mi vobec netrhalo.sakra som zvedavi ked pojdem poobede prec ci to bude robit .

Napísané: 01 Feb 2011, 14:23
od používateľa Skoldo
No asi som dosiel na problem odojil som lambda sondu a auto ide normalne takze jazdim na odpojenej.Sakra je to mozne aby sa mi po tristvrte roku pokazila nev. lambda original bosch?sakra takze musim reklamovat

Napísané: 02 Feb 2011, 23:07
od používateľa iurai
to este neznamena, ze to musi byt sonda. to ked sondu odpojis, tak motor pojde v takom nudzovom rezime. mozno sa potom chyba ineho cidla neprejavi.
ak by si dal inu dobru lambda sondu a problem by zmizol, az potom by si mal istotu.
to sa chce pozriet diagnostikou na hodnoty lambda sondy, ci sa menia dost casto

Napísané: 27 Máj 2011, 13:10
od používateľa Anton Kvaltín
Zdravím.
Ja mám taký istý problém lenže motor je naftový 19DTJ 88kw.
Za studena ide v pohode ale ako sa zohreje tak pri plynulom rozbiehaní začne pri cca 2000-2200 otáčok motor trhať. Keď pridám viacej tak to nerobí. Bol som na diagnostike a všetko OK. EGR je čisté skúsim ešte lambda a vyčistiť sanie potom dám vedieť.
Majte sa.

Napísané: 27 Máj 2011, 18:10
od používateľa macil
Rovnaké symptómy v prípade benzínového a naftového motora, spravidla nespôsobuje rovnaký problém.

Napísané: 28 Máj 2011, 15:11
od používateľa dolomit
Tak ja sa pripajam s rovnakym problemom na G ckovej astre motorizacia X14XE mi zacne okolo 2000 otacok auto strasne skakat a tiez behaju otacky hore dole nerobi to vzdy ale dost casto na kazdom prevodovom stupni.Diagnostika ukazala chybu 1405 a 0130 to prve je vadne AGR to som vymenil to druhe nejaky signal z lambdy moze to sposobovat lambda?Kontrolka motora nesvieti vzdy len sem tam zasvieti na cca 5 sekund a v pameti su stale tieto dve chyby.

Napísané: 28 Máj 2011, 15:30
od používateľa Kajo
Lambadu skontroluješ ľahko cez live data, hodnoty by sa mali meniť s frekvenciou cca 1 Hz od približne 0,100 V po 0,9 V.

Ak je interval pridhý alebo nesedia napätia, je lambda zlá (alebo je na nej niečo pripečené).

Mne lambda na Fiate odišla kvôli nadmernej spotrebe oleja.

Napísané: 28 Máj 2011, 15:41
od používateľa macil
AGR si menil za nový?