2.2DTI Špatné starty

Moderátori: dulo, buci_vectra

Lazak
Nový užívateľ
Nový užívateľ
Príspevky: 10
Dátum registrácie: 07 Júl 2010, 14:19
Auto: !! Zmeň si model auta !!
Bydlisko: Petrovice u Karviné
Kontaktovať používateľa:

2.2DTI Špatné starty

Príspevok od používateľa Lazak »

Nemáte někdo zkušenost s tím, že jak je teplota cca mezi 7 až 15 stupni tak auto špatně startuje. Déle se točí než to chytne. Pokud je cca pod 5 stupňů a rozsvítí se kontrolka žhavení tak chytá hned v pohodě, tak samo když je třeba nad 20 stupňů. Dělá to vždy jen po ránu když celou noc stojím. Jako by to v tom rozmezí špatně nebo vůbec nežhavilo.

Lazak
Opel Vectra C GTS ,2,2DTi rok 2003
iurai

Príspevok od používateľa iurai »

vsak sa tu o inom skoro ani nepise
pozri napr.

http://forum.opelclub.sk/viewtopic.php?t=15145&highlight=nezavisle
alzafir
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 181
Dátum registrácie: 15 Sep 2010, 20:29
Auto: Zafira A
Bydlisko: Ostrava

Príspevok od používateľa alzafir »

Zkus na diagnostice zkontrolovat teploty. Voda, olej, venkovní teplota, nasávaná teplota váhou vzduchu. Může být mezi nimi nesrovnalost a z toho pak zblbne řídící jednotka a dává nesprávné dávkování nafty.
Změř baterku ráno bez zátěže. Jestli má přes 12,6V, je to OK, jestli ne, může být zrada i tady. Ještě to nemám ověřené u Opla, ale je to klasická " nemoc" octávek. Za studena chytají, ale za tepla nebo ohřátého motoru mají problém.
A ještě dotaz. Když ráno nastartuješ, jak se chová ohřátý motor po cca 10 min. stání??
Zafira 2,2DTi 2005, bez EGR ventilu
Pajec
Pravidelný užívateľ
Pravidelný užívateľ
Príspevky: 34
Dátum registrácie: 06 Nov 2007, 12:15
Auto: !! Zmeň si model auta !!
Bydlisko: Hriňová
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa Pajec »

Sam si si odpovedal... Nestartuje preto dobre lebo poriadne nenazhavi...
Opel Vectra B Caravan 2,2DTi 16V, Y22DTR, (2001)
http://forum.opelclub.sk/viewtopic.php?t=9903
iurai

Príspevok od používateľa iurai »

Opel motor skonstruoval tak, ze staci zhavit ked je menej ako 4 stupne.
ovsem nedomyslel to, ze to nebude tak dobre fungovat, ak auto nabeha 300000 km s nevyhnutnymi nasledkami na kompresiu, palivove cerpadlo a ine veci.
pre tych, co su nespokojni odporucam "kurv*tko" popisane v odkaze, co som dal

tato tema je tu mnoho krat opakovana, preto prosim hladajte a citajte

tymto by som tuto diskusiu uzavrel, ak je treba o niecom diskutovat, tak v tych mnohych existujucich temach

zamknute
Zamknuté

Návrat na "VECTRA - MOTOR/PREVODOVKA"