zdravím,
moj príbuzný má opla kadetta E 1.3i a posledný pol rok nemohol poriadne jazdit pretože sa nevedel na auto spolahnuť, problem je v tom že po naštartovaní sa začne motor hned dusiť, otačky klesaju až shasne, po tatočení a pridaní plynu OK drzanie v otačkach OK akonahle sa pustí plynový pedal, motor sa neudrží vo volnobehu začne sa dusiť a shasne. niekedy akoby sa umudrilo a napr týždeň funguje uuplne normalne.
dotyčný prekontroloval všetko čo sa dalo aj funkčnosť pal. čerpadla ale stale to robilo. nakoniec to vyriešila kupa novej RJ na vrakači, a s tou funguje auto bezchybne už 3 týždne.
mam tu na stole tu pôvodnu RJ, okrem par studených spojov na pinoch vykonových koncových IO pripevnených o chladič som tam nič podozrivé nenašiel.
mate niekto podobnu skusenosť, riešili ste niekto už opravu týchto RJ ?
Ďakujem za tip.
Juraj
foto RJ
Opel kadett E 1.3i - čudné správanie RJ
Moderátor: macil
-
- Nový užívateľ
- Príspevky: 4
- Dátum registrácie: 28 Jún 2010, 08:45
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
-
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 10197
- Dátum registrácie: 09 Máj 2008, 22:59
- Auto: Astra G
- Bydlisko: Bratislava
- Bydlisko: Bratislava
Ja som mal presne to isté ešte na BMW E30, studené spoje smerom k regulátoru voľnobehu.
Porucha bola o to zložitejšia, že bývalý majiteľ regulátor odpojil a nastavil konštantný prídavný vzduch, takže darmo som piny preletoval, keď v potrubí bolo gumené medzikružie...
Porucha bola o to zložitejšia, že bývalý majiteľ regulátor odpojil a nastavil konštantný prídavný vzduch, takže darmo som piny preletoval, keď v potrubí bolo gumené medzikružie...
Opel Mercedes Renault Ford Peugeot Chrysler - mám rád
-
- Nový užívateľ
- Príspevky: 4
- Dátum registrácie: 28 Jún 2010, 08:45
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
-
- Nový užívateľ
- Príspevky: 4
- Dátum registrácie: 28 Jún 2010, 08:45
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
tak sme vyskúšali opravenu RJ v kadette, noo... prve tri skušobne jazdy všetko v pohode. 4 jazda a už to zase zdochíňa a dusí sa, furt to treba drzat na otačkach, a nedajbože na krizovatke vyšlapnut spojku a uplne pustiti plyn .. zdochne. majitel si ale nevšíma svietiacu kontrolku motoru, niekedy sa po štarte rozsvieti niekedy nie, niekedy po štarte Ok akonahle sa auto pohne ze sa akceleruje tak kontrolka svieti. nakoniec tam hodil tu RJ čo kupil na vrakači a auto zatial ide ale dokedy... na tej "funkčnej RJ" ma ale volnobeh 1100 otáčok, nikedy občas spadne na 750 ale nie na dlho a zase je na cca 1100 ot.
no neviem.
no neviem.
-
- Nový užívateľ
- Príspevky: 4
- Dátum registrácie: 28 Jún 2010, 08:45
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
zdravím,
osobne som v motorovom priestore toho kadettu ani nebol, majitel ma dosť hekticke zamestnanie , toto auto chcel len ako nudzovku, inač ma scorpio 2.9i . krokový motorček asi kontrolovaný nebol, majitel spomínal že kontroloval a asi aj niečo menil na palivovom čerpadle, vraj mu to prislo ako najpravdepodobnejšia pričina zavady. mam tu ešte tu istu dalšiu RJ a bol v nej listoček od nejakeho manika a je tam spomenute že vadné riadenie krokového motoru volnobehu.
ten poťák polohy šrktiacej klapky sa nachadzaniekde na telese klapky ?
diky.
osobne som v motorovom priestore toho kadettu ani nebol, majitel ma dosť hekticke zamestnanie , toto auto chcel len ako nudzovku, inač ma scorpio 2.9i . krokový motorček asi kontrolovaný nebol, majitel spomínal že kontroloval a asi aj niečo menil na palivovom čerpadle, vraj mu to prislo ako najpravdepodobnejšia pričina zavady. mam tu ešte tu istu dalšiu RJ a bol v nej listoček od nejakeho manika a je tam spomenute že vadné riadenie krokového motoru volnobehu.
ten poťák polohy šrktiacej klapky sa nachadzaniekde na telese klapky ?
diky.