Milans napísal:to iurai : zaujimave ? Preco ? Citim z toho mierny nesuhlas
zrejme si chcel povedat, ze za dazda si videl nanic, a preto sa tie ziarovky neoplatia. alebo si robil nejake porovnavanie ?
podla mna su dobre svietiace ziarovky dolezite, ak jazdis aj za tmy
je pravdou, ze nikdy som neporovnaval ziarivost pouzivanych ziaroviek, az na zaklade prispevkov na tomto fore som sa zacal o to troska zaujimat, tak pravdupovediac, nemam ziadne prakticke skusenosti s porovnavanim, mozno su dobre, ale neviem to posudit. Ale ten sobotny vecer som fakt miestami nic nevidel. Mozno mam privelke poziadavky a skor by to chcelo predne hmlovky, sorry, ak som niekoho zavadzal, je to neumyselne.
Opel Astra J ST 1,4T 103kw LPG ( A14NET ), 12/2013
Opel Astra H 1.9 CDTi ( Z19DT ), 3/2006
Opel Astra G 1.7 CDTi ( Z17DTL)-ex
Milans napísal:je pravdou, ze nikdy som neporovnaval ziarivost pouzivanych ziaroviek, az na zaklade prispevkov na tomto fore som sa zacal o to troska zaujimat, tak pravdupovediac, nemam ziadne prakticke skusenosti s porovnavanim, mozno su dobre, ale neviem to posudit. Ale ten sobotny vecer som fakt miestami nic nevidel. Mozno mam privelke poziadavky a skor by to chcelo predne hmlovky, sorry, ak som niekoho zavadzal, je to neumyselne.
ta ziarovka objektivne svieti viac ako standard. otazka je, ze ci si clovek za to chce priplatit. vcetne znizenej zivotnosti
za dazda svieti O NB fakt prd, je to velmi biele svetlo, a na lesklej, tmavej ciernej ceste sa dobre neodraza, ale ta cesta to svetlo pohlcuje...tiez sa priklanam ze do husteho vecerneho dazda nieje dobra..ale to su slabe vsetky bezne do biela a namodrala svietiace ziarovky...za dazda jedine 100W rally, alebo potom do silno zlta svietiace...jedny su zakazane..druhe asi na hranici intenzitou svetla a farby...(i ked vyhlaska nezakazuje zlte svetla, priam je tam spomenute ze zlte je povolene - prax je ale ina...
別のブランド
OPEL ASTRA H SW 1.7 CDTI ENJOY - ex
OPEL CORSA C 1.2 COSMO - ex
OPEL CORSA B 1.0 CITY - ex
Hej do dazda su vraj dobre aj zlte xenony (3000K)
PS:Mozno som preto taky spojny, lebo som zoskrabal prec tu fialovomodru vrstvu zo ziarovky ONB aby vyzarovala vsetky spektra
No svieti uz asi 7500km, mozno sa tim aj predlzila zivotnost lebo je asi povrch ziarovky chladnejsi kedze je ciri a nie modry zatieneny??
Ja mam este jedni modre ziarovky a tiez som s nich odskraval tu modru vrstvu a svietili silnejsie,ale viac do zlta, to nevadi ale silnejsie...tie mam ako nahradne pre istotu lebo vraj ONB vydrzia malo
No pre mňa sú ONB ideálne riešenie. V šošovkovej optike svietia podstatne lepšie ako pôvodné obyčajky. Za dažďa je to tiež lepšie. Čo sa týka životnosti, zatiaľ držia asi 20.000 km. Kúpil som ich nechutne draho v jednej nemenovanej mototechne v Stupave v križovatke na Borinku, alebo ešte presnejšie oproti starej benzinke ktorá tam už nie je. Stáli tam nechutných 780 Sk... kupoval som ich 11.12.2008. To som netusil ze ich o týždeň uvidím v NAY za nejakých 450... (hovorím o páre). Ak vydržia rok, to mi stačí... aj keď v tomto prípade je lepšie hovoriť o ubehnurých km..
BMW X6 F16 30d 190kW (2018)
EX-Opel Vectra C Caravan, 1,9CDTI 88kW (2008)
Škoda Octavia II Tour, 1,6 MPI 75kW (2011)
EX-Opel Astra G 1,2 16V (2002)
EX-Opel Kadett E 1,3 (1986)
EX-Škoda Felicia 1,4 MPI (1999)
EX-Opel Astra H 1,7 CDTI (2006)
ja neviem cim to je, ale je uplne jedno aku halogenu dam tatosovi, ale jedna vec je ista, ze viac ako pol roka nevydrzi, hlavne v lavom svetle. uz som pocul aj teoriu, ze na g-ckach to odpaluje otocny hlavny vypinac
lebo kupil som silverstary a predajca sa mi dusoval, ze on ich ma vo svojom forde uz rok a pol.
Mitsubishi Outlander 2.4 benzín, automat
ASTRA CARAVAN G 2.0 DTL16 V
marjan napísal:ja neviem cim to je, ale je uplne jedno aku halogenu dam tatosovi, ale jedna vec je ista, ze viac ako pol roka nevydrzi, hlavne v lavom svetle. uz som pocul aj teoriu, ze na g-ckach to odpaluje otocny hlavny vypinac
lebo kupil som silverstary a predajca sa mi dusoval, ze on ich ma vo svojom forde uz rok a pol.
opel astra-g ma opravnu sadu pre kabelaz kvoli vypalovaniu ziaroviek. lebo je tam privelke napatie rovno od alternatora, alebo nieco na ten sposob
marjan napísal: predajca sa mi dusoval, ze on ich ma vo svojom forde uz rok a pol.
Aha. Tak to mu treba tak veriť... Typický predajca... To asi na tom aute jazdí len na nákupy...
Vauxhall Vectra C SRI 1.8 VVT 2008
Porsche 944 2.5 1988
VAUXHALL VECTRA B 1.8 16v 1999
Ford Focus 2.0 16v ZETEC 1998 ex - OPEL VECTRA B 1.6 16v 1998 ex - Škoda Favorit 1.3 1992
marjan napísal: predajca sa mi dusoval, ze on ich ma vo svojom forde uz rok a pol.
Aha. Tak to mu treba tak veriť... Typický predajca... To asi na tom aute jazdí len na nákupy...
Najviac dáva zabrať žiarovkám časté zapínanie a vypínanie svetiel.... Čiže kludne kludne mu to mohlo vydržať aj rok a pol, záleží len na tom, ako často svetlá vypínal a zapínal.... Mne vydržia konštantne tri štvrte roka.
Mne Night Braker maximálne 6 mesiacov a XTreme Power cca 9...
Vauxhall Vectra C SRI 1.8 VVT 2008
Porsche 944 2.5 1988
VAUXHALL VECTRA B 1.8 16v 1999
Ford Focus 2.0 16v ZETEC 1998 ex - OPEL VECTRA B 1.6 16v 1998 ex - Škoda Favorit 1.3 1992
Co poviete na nieco taketo:
Vyrobim menic ktory bude davat ziarovke 15V alebo 15.5V? Klasicka halogenta do bez problemov znesie,55W bude zrat 90W pri 16.5V...
No tento menic by som obohatil aj makkym spinanim cim by bola zivotnost ziarovky mozno aj rovnaka, mozno nizzsia ale lepsie keby vydrzia polroka ziarovky zaa 50sk ako ONB a svietit to bude rovnako mozno aj silnejise. A mozem to spravit aj tak ze denne spinanie menica.Ze cez den bude na ziarovne len napr. 12V
hm?
Menic by mal 3 tlacidka:
Dayligh - 12V
normal - 14.2V
ligh-boost - tam by bol aj potenciometer kde by ste si nastavovali boost svietivost v rozmedzi 14.5V az 15.5V
Vyhoda je ze mate lacne 55W ziarovky ktore svietia silnejsie a policajt vam nic nemoze :)A keby meria napatie, povedze ze mate zly alternator
fuha .. ked toto vymyslis tak to rovno sprav aj Perpetuum mobile druheho druhu
..keď som bol malý bol som namyslený, ale teraz už nemám chybu.. VeBe 1.6i X16SZR ´96 55kW/75HP :pirate:
Mazda 626 GE 2.5i V6 24V GT KL 123kW/168HP EX
VeBe 2.0i 16V X20XEV ´98 100kW/136HP EX
to je dobry napad. cez den postaci mozno aj 10 voltov na formalne svietenie. v noci 13 voltov na bezne svietenie s normalnou zivotnostou.
alternativne cez tlacitko - 14volt na lepsie svietenie.
ak das menic, tak aj viac.
a kolko by stal menic na 2xH7 ?
mirrco napísal:Co poviete na nieco taketo:
Vyrobim menic ktory bude davat ziarovke 15V alebo 15.5V? Klasicka halogenta do bez problemov znesie,55W bude zrat 90W pri 16.5V...
No tento menic by som obohatil aj makkym spinanim cim by bola zivotnost ziarovky mozno aj rovnaka, mozno nizzsia ale lepsie keby vydrzia polroka ziarovky zaa 50sk ako ONB a svietit to bude rovnako mozno aj silnejise. A mozem to spravit aj tak ze denne spinanie menica.Ze cez den bude na ziarovne len napr. 12V
hm?
Menic by mal 3 tlacidka:
Dayligh - 12V
normal - 14.2V
ligh-boost - tam by bol aj potenciometer kde by ste si nastavovali boost svietivost v rozmedzi 14.5V az 15.5V
Vyhoda je ze mate lacne 55W ziarovky ktore svietia silnejsie a policajt vam nic nemoze :)A keby meria napatie, povedze ze mate zly alternator
Vauxhall Vectra C SRI 1.8 VVT 2008
Porsche 944 2.5 1988
VAUXHALL VECTRA B 1.8 16v 1999
Ford Focus 2.0 16v ZETEC 1998 ex - OPEL VECTRA B 1.6 16v 1998 ex - Škoda Favorit 1.3 1992