Strana 5 z 5
Napísané: 24 Máj 2012, 14:59
od používateľa texno_lover
ak ešte niekto nevie čo to ako chodí tak aj tu je niečo ...
kludne pretočte na 30 sekundu
http://www.youtube.com/watch?v=sn-vQUOO ... =endscreen
alebo aj tu je to vidieť trocha ..
http://www.youtube.com/watch?v=MxjBVkgI ... re=related
Napísané: 25 Máj 2012, 15:43
od používateľa xavi
No pekne teda. A ked sa zhodí celé sanie dole, nedá sa to vyčistiť aspoň raz ako ERG-ventíl..?
Napísané: 25 Máj 2012, 17:08
od používateľa swabel
Musí sa dať dole rozvod a palivové čerpadlo, takže...
tak s čistením.
Napísané: 10 Júl 2012, 20:45
od používateľa ViloP
Ja som vycistil aj sanie, komplet aj vyrive klapky, a nic nepomohlo. Uz neviem co by to mohlo byt. Neviete mi poradit niekoho v okoli Trnavy, co by sa mi na to mohol pozriet, popripade som este chcel skusit vymenit vahu vzduchu, ci to nieco nepomoze.
Dik.
Napísané: 25 Aug 2012, 14:28
od používateľa Yuricome
Presne tak, aj ja som dal meniť rozvody a zaroveň aj virive klapky, ale na výkone a chode motora sa to nijako neodrazilo. Stale to neťahá ako by som chcel. Motor je lenivý do cca 2300 otáčok a potom len tak vystrelí....A akoby to nebolo málo, tak včera som už asi načisto dojazdil. Manželka mi nahlásila nejaké problémy s motorom. Najprv to bola klima-samovoľne jej vypla a už nešla zapnúť a potom nejaké čudné zvuky motora. Išiel som pozrieť na odparkované auto a pri prednom ľavom kolese som nasiel mláku niečoho, ale neviem odkiaľ. Naštartoval som viacmenej v pohode a po pár sekundách mi zdvihlo otáčky na cca 1100. Klima nejde zapnúť, resp. keď to skúšam, tak počuť nejaké zapínanie a aj chod motora bol nejaký iný. Vypol som motor. Znova som chcel naštartovať, ale už to nešlo, ani ho nepretočilo. Myslím, že aj igi76 mal podobný problém. Kontrolky svietia. Pár dní dozadu mi začala sem tam svietiť kontrolka ABS ako to bolo popísané vo fore. Urobil som aj diagnostiku a dalo mi to nejakých cca 12 chybových kodov (pridam neskor). Vie niekto poradiť.
Napísané: 25 Aug 2012, 16:11
od používateľa Kajo
Asi Ti odišiel alternátor a teraz už aj akumulátor.
Je to síce odvážne tvrdenie, ak sa mýlim, tak sa vopred ospravedĺňam.
Napísané: 26 Aug 2012, 14:07
od používateľa Yuricome
Je to možné, tak odrazu? A čo tie zvýšené otáčky a nefunkčnosť klímy?
Ešte pridávam chybové kódy čo som diagnostikoval:
P0621 - <Unknown>
(02) - Not present
U2108 - CAN-Bus no Communication with ABS/TC
(70) - Not present
P1811 - Torque Signal Malfunction (CAN)
(71) - Not present
P1811 - Torque Signal Malfunction (CAN)
(72) - Not present
P0500 - Vehicle Speed Signal Range/Performance
(7E) - Not present
P0500 - Vehicle Speed Signal Range/Performance
(7F) - Not present
U2105 - Invalid Data from ECM (Engine Control Module)
(72) - Not present
U2103 - No Communication with CAN-Bus (High Speed)
(00) - Present
C1523 - System Voltage Low Voltage
(03) - Not present
C1550 - Replace Electronic Control Unit (ECU)
(37) - Not present
B0670 - Airbag Telltale Circuit Malfunction
(00) - Not present
U2139 - Invalid Data from CIM (Steering Column Module)
(7F) - Not present
B3596 - Invalid Trouble Code Please Ignore!
(00) - Present
B1375 - Switched System Voltage (Ignition ON) Circuit Malfunction
(00) - Not presen
B2966 - Driver Doorknob Circuit Open or High Voltage
(05) - Present
B1325 - System Voltage Low Voltage
(03) - Not present
B1330 - System Voltage Malfunction
(00) - Not present
Vyzera to tak, že asi s tou baterkou niečo je ale idem si ešte vyhľadať tie kódy. Resp. ak niekto má s týmto väčšie skúsenosti, tak budem vďačný za každú radu.
Napísané: 26 Aug 2012, 15:27
od používateľa iurai
najprv sa treba pozriet, ze ci je napatie ok.
po nastartovani 13,5 V alebo viac.
preto tam moze byt tak vela kodov.
ani ich nema zmysel vyhladavat.
potom by v tom mohol byt aj CIM alebo iny problem s CAN.
mlacka - zisti, ze co to je, ci olej, chladiaca, kyselina z akumlatora ...
Napísané: 27 Aug 2012, 21:53
od používateľa Signum
Keďže tie chybové kódy sú neprítomné čo chceš hľadať? Iba sa zbytočne zamotáš ,zmeraj napatie ako už písal Juraj
Napísané: 03 Sep 2012, 07:38
od používateľa 3tp2
Když mi při jízdě odešel alternator (diodový můstek) a baterka se vybila naskákali mi tam přesně tyhle chyby - když mi ho repasovali tak jsem se nudil a připojil auto na OP-Com -
Napísané: 07 Sep 2012, 23:03
od používateľa Yuricome
Presne tak...všetci máte pravdu....je to problém napätia. Alternátor v ... a baterka tiež. Dal som urobiť repas, dobiť baterku a fičím. Vďaka za postrehy a rady.
Re: Z19DTH - slaby vykon pri nizkych otackach
Napísané: 10 Aug 2013, 20:02
od používateľa slepec
Mam Vectru C 1.9CDTI 11kW rv 2006 asi 5 dni...a dnes ma uz mechanik potesil, ze mam poskodene turbo. Prejavy su velmi podobne ako tu pisete. Pohnem sa na jednotke, hned zaradim dvojku, otacky tesne nad 1500....slapnem pedal skoro na podlahu....trva 4-5 sekund kym sa dostane do otacok okolo 2300 a vtedy sa rozbehne naplno (skoro ma takto presiel kamion, ked som vysiel pred neho na hlavnu). Najprv sme tipovali podtlakovy system...skontrolovane, podtlak je...EGR udajne tiez kontroloval...potom prisiel s tym, ze z turba unika dym, ze turbo bude pokazene, treba menit. Je pravda , ze tam citit vyfukove plyny, je pravda ze ked strcite ruku pred motor budete ju mat ako po hladkani komina. Ale pot tom co som tu precital, vznika otazka, ci to fakt musi byt turbo?
A este jedna otazka, ak by sme pripustili ze je to turbo, menili by ste za repasovany za cca 290 EUR? :
http://www.wizardturbo.sk/766340-0001&cm=304&tm=3516" onclick="window.open(this.href);return false;
Dakujem za nazor !
Re: Z19DTH - slaby vykon pri nizkych otackach
Napísané: 10 Aug 2013, 21:20
od používateľa jupaza1
spoj sa s užívateľom s nickom Signum, je z Tvojho okolia - poradí a pomôže
špina z popod motora - možno zlý pleteniec na výfuku, tesnenie výfuku, netesný výfuk( preto cítit dym)
slabý ťah - možno EGR ventil, vírivé klapky sánia