Strana 4 z 5

Napísané: 15 Máj 2012, 07:00
od používateľa xavi
Tak tak, s tymi pedálmi to nefunguje. No a ten selenoid som nevyčistil, lebo som sa bál ale dnes alebo zajtra sa do toto pustím a dám vedieť. A potom pojdem na diagnostiku!
Ale dnes mi tá kontrolka svietila dalej ale mám pocit že sa to niejak prebralo. Už mi to pri rozbehu aj hrabalo... :) :D :P

Napísané: 15 Máj 2012, 07:18
od používateľa xavi
ViloP napísal:Ja mam ten isty problem. Ale podla op-com mi EGR pracuje celkom dobre, ale skrtiaca klapka sa ani nepohne. Skusal som vyresetovat RJ tak, ze som odpojil aku na hodinku, a nic. Neviete ci sa RJ po cisteni resetuje? Aby sa klapka znova nastavila podla aktualneho stavu?


No toto je dobrá otázka...

Napísané: 15 Máj 2012, 20:07
od používateľa ViloP
Jeden chlapik mi na to poradil, ze to moze byt DPF filter, ak ho mas. Ja mam ten isty problem a asi si dam ten DPF odstranit. Zevraj klesne aj spotreba, len neviem ako je to potom s STK :)

Napísané: 15 Máj 2012, 20:12
od používateľa texno_lover
mne sa ten vykon nezlepšil ani po odstranení DPF filtra, stale je to take že auto vystrelí ako raketa až ked zapne turbo
.. po odstraneni DPF sa mi znižila spotreba podla palubneho PC o cca 0,6 litra ...
na STKčke by to nemalo mať vplyv , niekto to tu už písal že by to na to vplyv nemalo mať a pisal aj že na emisnej prešiel že bol stale v norme

Napísané: 16 Máj 2012, 06:36
od používateľa xavi
Čaute, no tak včera som sa pustil ešte do toho selenoidu alebo ako sa to správne povie. Vyčistil komplet od hrdze - bolo to dosť z....é, premazal a konečne to behalo ako malo. Nahodil a všetko OK, ale kontrolka svietila dalej. Ale dnes ráno som naštartoval a kontrolka shasla... :D

Ale chcel som sa ešte opýtat, či by nebolo dobre tú pružinku vypodložiť, jednou podložkou aby bola o niečo trvdšia..?

Napísané: 16 Máj 2012, 06:38
od používateľa xavi
texno_lover napísal:mne sa ten vykon nezlepšil ani po odstranení DPF filtra, stale je to take že auto vystrelí ako raketa až ked zapne turbo
.. po odstraneni DPF sa mi znižila spotreba podla palubneho PC o cca 0,6 litra ...
na STKčke by to nemalo mať vplyv , niekto to tu už písal že by to na to vplyv nemalo mať a pisal aj že na emisnej prešiel že bol stale v norme


A neni problem s elektronikou, ked ho odstrániš? A to ho normalne nahradíš klasickym tlmičom..? :o :?

Napísané: 16 Máj 2012, 07:18
od používateľa swabel
Dá sa vypnúť softwarvo (tak, ako keď sa nahrávajú nové mapy do RJ pri chiptuningu, program RJ sa proste upraví). Ďalej sa musí filter otvoriť, "vykuchať" a naspäť zavariť.

Napísané: 16 Máj 2012, 08:23
od používateľa xavi
No jooooooooo a tá kontrolka motora svietila asi kvoli tomu ERG-ventilu!!! Vyčistené a už nesvieti...

Napísané: 16 Máj 2012, 12:16
od používateľa edulo
Xavi a kde by som nasiel ten solenoid - ventil? Nemas nahodou od toho fotodokumentaciu?

Napísané: 16 Máj 2012, 14:25
od používateľa texno_lover
ešte mam otázku upravil sa ti aj výkon v nízkych otáčkach ?

Napísané: 16 Máj 2012, 16:57
od používateľa ViloP
texno_lover napísal:mne sa ten vykon nezlepšil ani po odstranení DPF filtra, stale je to take že auto vystrelí ako raketa až ked zapne turbo
.. po odstraneni DPF sa mi znižila spotreba podla palubneho PC o cca 0,6 litra ...
na STKčke by to nemalo mať vplyv , niekto to tu už písal že by to na to vplyv nemalo mať a pisal aj že na emisnej prešiel že bol stale v norme


Tak to mozno ani mne nepomoze:) ale aspon spotrebu znizi, teraz mam 7l. A kedy ti zapina turbo? Spravil som si log v OP-Come, len to nemam s cim porovnat..
http://leteckaposta.cz/962099168

Napísané: 16 Máj 2012, 18:58
od používateľa xavi
edulo napísal:Xavi a kde by som nasiel ten solenoid - ventil? Nemas nahodou od toho fotodokumentaciu?


Tu maš link na presný postup "edulo"
vobec sa neboj, nic taské a hlavne poriadne!!!
Efekt sa dostavý, aspon u mna určite...

Správne čistenie EGR tu:
http://forum.opelclub.sk/viewtopic.php?t=6318

Napísané: 18 Máj 2012, 10:25
od používateľa xavi
Čaute

No mám pocit že už to jazdý ako má...!
Ale zdá sa mi, že mam dosť vysokú spotrebu - 7l/100km a pred problémom mi to žralo cca priemer 6l/100km pri 140-150 km/h ???

:( :o :?

Napísané: 19 Máj 2012, 09:37
od používateľa ViloP
Na anglickom fore pisali, ze mali podobny preblem s vykonom, a vsetci vymenili podtlakove hadicky pre ovladanie turba. Mali ich popraskane v kolene, hned za vakuovou pumpou.
Ja som vymenil, a nepomohlo :)

Napísané: 19 Máj 2012, 09:44
od používateľa texno_lover
ja som tu hadičku od vakuovej čo ide menil už 3 krát, vzdy po čase praskla , už neviem aku by som tam dal , ale teraz je tam zase nová čiže to je v poriadku ....ale vykon po kym nejde turbo je taky divny a aj to dosť zadymí dosť

Napísané: 20 Máj 2012, 16:36
od používateľa jan99
Ahoj. chcem sa opýtať v akom stave máš vírivé klapky- je tiahlo OK? Lebo ak to tiahlo odpadne nejde to moc do výkonu a aj dymivosť je vyššia. Ale to len tak na okraj neviem inač čo to môže byt keď to nie je egr a klapky.

Napísané: 20 Máj 2012, 17:55
od používateľa texno_lover
tiahlo je ok otvara a zatvara všetky klapky

Napísané: 24 Máj 2012, 09:44
od používateľa xavi
Ked mi nič nevyhadzuje diagnostika ako sa to dá ešte zistiť..? Či sú výrive klapky v poriadku.!? A tiahlo je na svojom mieste, myslím!!!

Napísané: 24 Máj 2012, 14:02
od používateľa ViloP
xavi napísal:Ked mi nič nevyhadzuje diagnostika ako sa to dá ešte zistiť..? Či sú výrive klapky v poriadku.!? A tiahlo je na svojom mieste, myslím!!!




Swirl Level Control solenoid Valve Pulse Ratio - to ti ukazuje diagnostika, pravdepodobne to je poloha vyrivych klapiek. Ak mas tiahlo cele, ze vsetky klapky mas v jednom smere, a tato hodnota sa ti meni, tak by to malo byt OK.

Napísané: 24 Máj 2012, 14:51
od používateľa swabel
O tiahle na sacom potrubi je cel tema napr. tu:
https://www.opel-astra-h.cz/forum/viewt ... lit=tiahlo