klepot motora

Moderátori: bukelo, buci_vectra

TomXXG
Bronzový užívateľ
Bronzový užívateľ
Príspevky: 110
Dátum registrácie: 15 Sep 2010, 19:06
Auto: Astra G
Bydlisko: Nová Baňa
Bydlisko: Nová Baňa

Príspevok od používateľa TomXXG »

zajtra s tym idem do servisu a uvidime co to bude
Používateľov profilový obrázok
misso101
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 470
Dátum registrácie: 22 Feb 2009, 20:13
Auto: Astra G
Bydlisko: Rimavská Sobota
Bydlisko: Rimavská Sobota

Príspevok od používateľa misso101 »

ked sme spomínali tie hydroštely, je to nastavovane tlakom oleja nie? a nepapa ti motor olej?? lebo daromo aj 10x vymeníš olej ked ti bude žrať olej a tlak ti bude klesať, tak hydroštely ti budú stále klepkať, a ke nie hydroštely tak si daj skontrolovať tu vačku ako som spomenul, je to len môj nazor, ale skus...
Astra G 2,0 16V Turbo
Používateľov profilový obrázok
mrdalklika
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 257
Dátum registrácie: 23 Apr 2008, 01:52
Auto: Astra G
Bydlisko: Nové Mesto nad Váhom
Bydlisko: Kočovce

Príspevok od používateľa mrdalklika »

Piest moze trcat a buchat do hlavy, aj mne stvrty piest chody nejaku tu desatinu nad hranu bloka. ale skor bi som skontroloval nacasovanie rozvodov ci ti nepreskocili o zub. Ja ked som ich zle nacasoval tak to tiez slusne klepalo.
Opel Astra Caravan G 1,7td 2000
X 1,7 DTL 50KW
dikard
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 9455
Dátum registrácie: 03 Aug 2010, 19:13
Auto: Nemám auto
Bydlisko: Nové Zámky
Bydlisko: Okres Nove Zamky

Príspevok od používateľa dikard »

mrdalklika: to mi chces povedat ze si chodil na zle nacasovanych rozvodoch????????? :shock:
prosim ta a ako si zistil ze ti ten stvrty piest chodi o nejaku desatinu vyssie????

misso101: no hydrosltelom staci len malicko a sa znicia mozu byt hlucnejsie aj nizsou hladinou oleja hustotou oleja(zimne obdobie), a nevyhoda je ich taka ze neodidu hned ale postupne sa kazia(klepocu) az rupnu nadobro
plus plus korea :D
Používateľov profilový obrázok
mrdalklika
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 257
Dátum registrácie: 23 Apr 2008, 01:52
Auto: Astra G
Bydlisko: Nové Mesto nad Váhom
Bydlisko: Kočovce

Príspevok od používateľa mrdalklika »

Chodil som na zle načasovaných rozvodoch asi 60 kilometrov potom už vahadlo na tretom nasávacom valci povedalo dosť a domov som prišiel len na tri valce, vačka dostala zabrať, miestami ryhy hlboké asi 1 mm. Vymenil som vahadlo ešte raz som rozvody zle načasoval ale fatálne tak strelili všetky štyri vahadla. Nebol to priamo klepot ale hlasne cinganie kov na kov. Piest mi trčí nad blok motora zistil som to tak že som menil tesnenie pod hlavou, prvý piest bol za rovno bloku a štvrtý o nejakú tu desatinku vytŕča a je aj dosť oklepaný od ventilov. Ale čudujme sa svete chodí to, Japonci sú ako stolári, centimeter žiadna miera. Potom mi ešte prdol alternátorový remeň a tak nešťastne sa mi zamotal pod rozvodový že mi preskočili zuby a zasa štyri vahadla fuč. Po ticho mojich peripetiách si robím rozvody pred barakom, na hevery ,a na počkanie.
Opel Astra Caravan G 1,7td 2000
X 1,7 DTL 50KW
Signum
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 4219
Dátum registrácie: 02 Máj 2007, 21:34
Auto: Zafira B
Bydlisko: Galanta
Bydlisko alt: Sološnica
Bydlisko: Galanta

Príspevok od používateľa Signum »

mrdalklika napísal:Chodil som na zle načasovaných rozvodoch asi 60 kilometrov potom už vahadlo na tretom nasávacom valci povedalo dosť a domov som prišiel len na tri valce, vačka dostala zabrať, miestami ryhy hlboké asi 1 mm. Vymenil som vahadlo ešte raz som rozvody zle načasoval ale fatálne tak strelili všetky štyri vahadla. Nebol to priamo klepot ale hlasne cinganie kov na kov. Piest mi trčí nad blok motora zistil som to tak že som menil tesnenie pod hlavou, prvý piest bol za rovno bloku a štvrtý o nejakú tu desatinku vytŕča a je aj dosť oklepaný od ventilov. Ale čudujme sa svete chodí to, Japonci sú ako stolári, centimeter žiadna miera. Potom mi ešte prdol alternátorový remeň a tak nešťastne sa mi zamotal pod rozvodový že mi preskočili zuby a zasa štyri vahadla fuč. Po ticho mojich peripetiách si robím rozvody pred barakom, na hevery ,a na počkanie.

zvyčajne sa aj stáva,že sa ohnú vačky je to iba minimum ale motor klepe ako bláznivý :cry:
Mám Opel
*** Diagnostika + programovanie vozidiel Opel profesionálnou diagnostikou GM MDI***
*** Programovanie CZ/SK do autorádií CD400 + Touch&Connect ***
*** Distribúcia MKJ od Pepas ***
*** Programovanie Slovenčiny Astra H,Zafira B- CID,GID,UHP 4,DVD 90,CD 70 ***
Používateľov profilový obrázok
misso101
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 470
Dátum registrácie: 22 Feb 2009, 20:13
Auto: Astra G
Bydlisko: Rimavská Sobota
Bydlisko: Rimavská Sobota

Príspevok od používateľa misso101 »

dikard napísal:mrdalklika: to mi chces povedat ze si chodil na zle nacasovanych rozvodoch????????? :shock:
prosim ta a ako si zistil ze ti ten stvrty piest chodi o nejaku desatinu vyssie????

misso101: no hydrosltelom staci len malicko a sa znicia mozu byt hlucnejsie aj nizsou hladinou oleja hustotou oleja(zimne obdobie), a nevyhoda je ich taka ze neodidu hned ale postupne sa kazia(klepocu) az rupnu nadobro


však ved som napísal že či mu to náhodou nepapa olej, a že ked mu papa olej môže meniť aj do nekonečna a budu klepať ked klesne tlak oleja
Astra G 2,0 16V Turbo
dikard
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 9455
Dátum registrácie: 03 Aug 2010, 19:13
Auto: Nemám auto
Bydlisko: Nové Zámky
Bydlisko: Okres Nove Zamky

Príspevok od používateľa dikard »

misso101: ved ja som nepovedal ze namas pravdu len som ta ti utvrdil co si povedal :D :D :D
plus plus korea :D
TomXXG
Bronzový užívateľ
Bronzový užívateľ
Príspevky: 110
Dátum registrácie: 15 Sep 2010, 19:06
Auto: Astra G
Bydlisko: Nová Baňa
Bydlisko: Nová Baňa

Príspevok od používateľa TomXXG »

boli to rozvody vymenil som aj vodne cerpadlo gifurz na ventiloch a rozvodovz remen
Používateľov profilový obrázok
lukasopel
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 263
Dátum registrácie: 21 Máj 2009, 20:57
Auto: Astra G
Bydlisko: Levoča
Bydlisko: levoča
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa lukasopel »

caute chalani. inak všetko dobré v novom roku... nech vam opliky jazdia a neklepocu... :lol:

ja mam tiez problem s klepanim v motore. (astra G 1.6 16V X16XEL po novom roku preskocil 200000km :cry:)
takze klepe mi to uz dlhu dobu, niekedy to je potichu, takze ked mam zapnute radio tak to nepocut, tuto zimu sa to trochu zhorsilo a klepotka to hlasnejsie. mal som podozrenie na hydrostely (neviem ci aj ja ich mam) ale by som povedal ze frekvencia klepania sa bude zvysovat so zvysujucimi sa otackami pri hydrosteloch nie??

a u mna je to pravidelne (bud klepe, alebo nie). tiez som uvazoval ze to budu vstrekovace LPG, ale klepka to aj na benzine.
klepka to aj pri studenom aj pri teplom motore. prestane to ked uvolnim plynovy pedal (ked prestane vstrekovat palivo) preto som zacal mat podozrenie ze to bude palivove cerpadlo- ale neviem ci ja ho nemam v nadrzi??
tak neviem... chystam sa do servisu ale az o tri tyzdne (este mam zopar skvelych skusok :roll:)
ak by niekoho napadlo nieco, co by to tak mohlo byt, tak budem vdacny za kazdy napad..

a este som si vsimol, ked boli take krute mrazy preed vianocami, ze ked som ho nastartoval, tak z lavej strany okolo kolesa isiel chvilocku taky kovovy az zvonivy zvuk, ale to len tak pol minutky... potom sa to ukludnilo, ale v tych mrazoch by sa asi ani mne nechcelo :twisted: - toto ma netrapi, len toto pravidelne klepkanie pocas jazdy to ma irituje...

vdaka za napady :idea:
Astra G-CC 1.6 16V X16XE (L- po novom :)) SPORTIVE + LPG ELPIGAS http://www.audilukas.salem.sk/fotka.php ... 033R.ms=iP

Alfa Romeo 145 boxer LPG podtlak - *EX http://www.audilukas.salem.sk/fotka.php ... QS00.ms=iP
TomXXG
Bronzový užívateľ
Bronzový užívateľ
Príspevky: 110
Dátum registrácie: 15 Sep 2010, 19:06
Auto: Astra G
Bydlisko: Nová Baňa
Bydlisko: Nová Baňa

Príspevok od používateľa TomXXG »

vymenil som rozvody a ten klepot spôsobovalo vodne cerpadlo ktore bolo totalne vymlatene
Používateľov profilový obrázok
lukasopel
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 263
Dátum registrácie: 21 Máj 2009, 20:57
Auto: Astra G
Bydlisko: Levoča
Bydlisko: levoča
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa lukasopel »

u mna by to nemalo byt voden cerpadlo, lebo som ho menil min. rok.. :?
Astra G-CC 1.6 16V X16XE (L- po novom :)) SPORTIVE + LPG ELPIGAS http://www.audilukas.salem.sk/fotka.php ... 033R.ms=iP

Alfa Romeo 145 boxer LPG podtlak - *EX http://www.audilukas.salem.sk/fotka.php ... QS00.ms=iP
dikard
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 9455
Dátum registrácie: 03 Aug 2010, 19:13
Auto: Nemám auto
Bydlisko: Nové Zámky
Bydlisko: Okres Nove Zamky

Príspevok od používateľa dikard »

lukasopel: nechcem ta plasit ale moze to byt pripchaty olejovy kanalik alebo hydrostel(moze uz vynechavat) skus preplach motora a potom uvidis aky bordel tam mas a ci to pomoze :wink:
plus plus korea :D
iurai

Príspevok od používateľa iurai »

TomXXG napísal:vymenil som rozvody a ten klepot spôsobovalo vodne cerpadlo ktore bolo totalne vymlatene


gratulacia, ze to "neprdlo"
Používateľov profilový obrázok
lukasopel
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 263
Dátum registrácie: 21 Máj 2009, 20:57
Auto: Astra G
Bydlisko: Levoča
Bydlisko: levoča
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa lukasopel »

dikard napísal:lukasopel: nechcem ta plasit ale moze to byt pripchaty olejovy kanalik alebo hydrostel(moze uz vynechavat) skus preplach motora a potom uvidis aky bordel tam mas a ci to pomoze :wink:


hej mad hydrostelom som sa zayslal aj ja, ale tam by sa asi frekvencia klepotania menila s otackami nie? a tot proste klepe v jednom rytme. a bud klepe alebo nie...

a ten preplach?? je to zlozita vec? ako sa to robi? zvladnem to doma sam? podobne ako ked menim olej? ci treba aj olejovu vanu dat dole?
vdaka
Astra G-CC 1.6 16V X16XE (L- po novom :)) SPORTIVE + LPG ELPIGAS http://www.audilukas.salem.sk/fotka.php ... 033R.ms=iP

Alfa Romeo 145 boxer LPG podtlak - *EX http://www.audilukas.salem.sk/fotka.php ... QS00.ms=iP
dikard
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 9455
Dátum registrácie: 03 Aug 2010, 19:13
Auto: Nemám auto
Bydlisko: Nové Zámky
Bydlisko: Okres Nove Zamky

Príspevok od používateľa dikard »

lukasopel:uplne jednoduche zalezi aky preplachovaci prostredok pouzijes ja som pouzil ten PRO TEC a uplna spokojnost iba som to nalial do veka nastartoval motor a nechl bezat cca 20min ked chces mozes menej +- 5min pravdaze pred vymenou oleja alebo aj mimo ale ten olej uz nepouzijes liat iba pri teplom motore a potom to len v rychlosti vypustis, vymenis olejovy filter nalejes novy olej a uz si pekne klepkas s takmer cistymi kanalikmi a hydrostelmi mne ten motor hodne stichol a aj chod motora za tepla je vyborny takze len odporucam ja len banujem ze som o tomto nevedel skor :cry:

kebyze nahodou si uplne dokladny tak po vypusteni oleja mozes dat olejovu vanu dole(mozes ju vyluxovat) no nemusis nech sa dari :wink:
plus plus korea :D
Používateľov profilový obrázok
lukasopel
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 263
Dátum registrácie: 21 Máj 2009, 20:57
Auto: Astra G
Bydlisko: Levoča
Bydlisko: levoča
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa lukasopel »

dik... uz mam termin vymeny oleja, takze ho asi aj preplachnem... a tu nadrz? je to zlozite? dat dole? ci sa dava len viko ako na prevodvke? nemam to v ociach teraz...

dik
Astra G-CC 1.6 16V X16XE (L- po novom :)) SPORTIVE + LPG ELPIGAS http://www.audilukas.salem.sk/fotka.php ... 033R.ms=iP

Alfa Romeo 145 boxer LPG podtlak - *EX http://www.audilukas.salem.sk/fotka.php ... QS00.ms=iP
dikard
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 9455
Dátum registrácie: 03 Aug 2010, 19:13
Auto: Nemám auto
Bydlisko: Nové Zámky
Bydlisko: Okres Nove Zamky

Príspevok od používateľa dikard »

lukasopel: neviem aku nadrz myslis ale ak myslis olejovu vanu tak si najprv kup nove tesnenie a potom to spravis nasledovne vsetko az po vypustenie oleja, ked ho vypustis tak nasledne ako dotecie das naspat srob na vypustenie a potom odtiahnes sroby ktore uchytaju olejovu vanu neviem presne kolko ich je... este nezabudni s predu je cidlo teploty oleja odpojit ho vopred ako das dole vanu a potom ju vycistis najlepsie asi technickym benzinom a nasledna montaz:

vycistit dosadacie plochy olej. vane a nasadenie tesnenia dotahovanie na niekolko krat nie na doraz ale postupne potom uz iba naliat novy olej a nech to bezi

ps. velmi by sa hodila montazna jama alebo este lepsie plosny zdvihak v sevise
plus plus korea :D
Používateľov profilový obrázok
lukasopel
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 263
Dátum registrácie: 21 Máj 2009, 20:57
Auto: Astra G
Bydlisko: Levoča
Bydlisko: levoča
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa lukasopel »

diky... tak sa dam na to. este musim pozriet aky moment na dotiahnutie tych srub? ci len tak odoka?
Astra G-CC 1.6 16V X16XE (L- po novom :)) SPORTIVE + LPG ELPIGAS http://www.audilukas.salem.sk/fotka.php ... 033R.ms=iP

Alfa Romeo 145 boxer LPG podtlak - *EX http://www.audilukas.salem.sk/fotka.php ... QS00.ms=iP
dikard
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 9455
Dátum registrácie: 03 Aug 2010, 19:13
Auto: Nemám auto
Bydlisko: Nové Zámky
Bydlisko: Okres Nove Zamky

Príspevok od používateľa dikard »

v knizke ako na to by to malo byt ale ja to robim odoka ale neodporucam uz sa mi podarilo par srobov odtrhnut trebars na prevodovke od traktora :D :lol:
plus plus korea :D
Napísať odpoveď

Návrat na "ASTRA - MOTOR/PREVODOVKA"