Strana 3 z 3

Napísané: 10 Júl 2010, 07:58
od používateľa iurai
fester777, ale ved Opel diesle sa nezaslepuju.
len u tych modernejsich pouzivaju plech s mensim otvorom

Napísané: 10 Júl 2010, 10:06
od používateľa swabel
:oopsp: Fester Iurai ma pravdu!

Napísané: 10 Júl 2010, 10:44
od používateľa fester777
no ved viem , vravim ze som skusal co to s autom spravi

Napísané: 10 Júl 2010, 17:34
od používateľa iurai
vsak pekne, ze si to vyskusal.
jeden sa tu s tym trapil dost dlho, ked to urobil.

Napísané: 08 Aug 2010, 12:08
od používateľa zelenay
BOL SOM V BULHARSKU MAM ZASLEP. EGR TAM - NAZAT CCA 3000KM BEZ PROBLEMOV

OPEL VECTRA 19 CDTI 88 KW 2006
----------------------------------------------

Napísané: 22 Aug 2010, 09:37
od používateľa Marky
Taky mam zaslepeno uz docela dlouho (cca 10.000km), myslel jsem ze tim uchranim virive klapky sani, ale uz byly KO. Nechal jsem tedy vymenit virive klapky a zaslepeni na EGR nechal, protoze se to tam nebude tolik zasirat. Sice nekteri vyjadruji nejasnosti ohledne toho co to dela s filterm DPF, ale myslim ze to je OK. Dival jsem se pres diagnostiku a zaplneni filtru ted bylo 64% a posledni regenerace probehla pred 740km, takze regenerace funguje normalne a filtr se nejak vic nezanasi nez bez zaslepky.

Napísané: 25 Sep 2010, 17:53
od používateľa tomas832
Marky napísal:Taky mam zaslepeno uz docela dlouho (cca 10.000km), myslel jsem ze tim uchranim virive klapky sani, ale uz byly KO. Nechal jsem tedy vymenit virive klapky a zaslepeni na EGR nechal, protoze se to tam nebude tolik zasirat. Sice nekteri vyjadruji nejasnosti ohledne toho co to dela s filterm DPF, ale myslim ze to je OK. Dival jsem se pres diagnostiku a zaplneni filtru ted bylo 64% a posledni regenerace probehla pred 740km, takze regenerace funguje normalne a filtr se nejak vic nezanasi nez bez zaslepky.
mna by to tiez zaujimalo aky to ma vpliv na dpf,ako sa mu skrati respektivne predlzi zivotnost

Napísané: 26 Sep 2010, 12:25
od používateľa Marky
Koupil jsem si za par korun diagnostiku opcom, abych byl v obraze o autu a od minule regenerace DPF probehla v poradku dalsi. Zatim se nijak nepriznive originalni zaslepeni neprojevuje, budu to dal sledovat. Pokud by ovsem filtr zacal nejak zlobit, tak ho necham dat pryc, urcite to pak bude mit vic koniku a bude o jednu problemovou soucastku na aute mene.

Napísané: 01 Okt 2010, 08:06
od používateľa fanuc
Marky napísal:Taky mam zaslepeno uz docela dlouho (cca 10.000km), myslel jsem ze tim uchranim virive klapky sani, ale uz byly KO. Nechal jsem tedy vymenit virive klapky a zaslepeni na EGR nechal, protoze se to tam nebude tolik zasirat. Sice nekteri vyjadruji nejasnosti ohledne toho co to dela s filterm DPF, ale myslim ze to je OK. Dival jsem se pres diagnostiku a zaplneni filtru ted bylo 64% a posledni regenerace probehla pred 740km, takze regenerace funguje normalne a filtr se nejak vic nezanasi nez bez zaslepky.

ako si zistil, koľko km máš od poslednej regenerácie? to sa dá zistiť?

Napísané: 01 Okt 2010, 15:48
od používateľa Marky
V opcomu to najdes:
Measuring Blocks
Additional Data List 1

Obrázok

Napísané: 02 Okt 2010, 12:26
od používateľa fanuc
neviem prečo som si myslel, že tento údaj je iba u nových insignii a astier H. tuším som to niekde počul a preto som to nevedel. dík za info
dnes som zaslepil aj ja. som zvedavý čo to urobí. zatiaľ som urobil cca 20 km a nezistil som žiadnu zmenu. ale predtým mi to občas sekalo na päťke a šestke pri cca 2000 otáčkach. teraz nie :D
Obrázok
este jednu vec by som chcel prebrat. ta tycka co otvara klapky je dole. spadla a tak som ju vybral uplne. ale teraz tie klapky nemaju ziadnu polohu. teda tocia sa ako chcu. co to teraz robi z vetrikom vo vnutri, ked jedna je zavrena, druha otvorena ....? :-D

Napísané: 10 Okt 2010, 14:20
od používateľa tomas832
http://cgi.ebay.co.uk/EGR-blanking-plat ... 1c159c96ff

je mozne pouzit aj takuto zaslepku?pretoze na anglickom ebay-i som nasiel iba tieto...

Napísané: 10 Okt 2010, 17:06
od používateľa zelenay
to je záslepka na 88kw a ešte tam v strede chýbajú diery takú mám aj jaa
--------------------------------
vectra caravan 1,9 cdti
88kw 2006

Napísané: 25 Jan 2011, 11:49
od používateľa swabel
Zalepky pre 16 V CDTi 1,9 mam na predaj.

Napísané: 12 Júl 2011, 20:28
od používateľa 3tp2
Taky mám zaslepeno,jen mě zajímá co na to DPF filter,nebudou nějaké problémy s regenerací??? Máte to někdo zaslepené dlouhodobě? Jak vám to maká??

Napísané: 12 Júl 2011, 21:02
od používateľa fanuc
+30 000 km a v pohode :D

Napísané: 12 Júl 2011, 21:46
od používateľa 3tp2
Díky za odpověd,záslepku jsem udělal z 2mm nerezu tak snad vydrží,jinak autíčko se neskutečně sklidnilo,žádný cukání apod. jsem ted maximálně spokojenej

Napísané: 13 Júl 2011, 17:11
od používateľa zelenay
MAM DPF 1,9 cdti 88kw mal som zaslepené cca 30 000km potom my to začalo robiť problémy najskor iba kontrolka kľuč s autom a potom ma začalo dávať do nudzového režimu diagnostika ukázala chybu tlaku dpf snýmača dal som preč zaslepku vyčistil som egr+klapku auto ide ako má.