Strana 2 z 6
Napísané: 18 Jún 2010, 22:14
od používateľa Palizer
Modul, to urcite nebude. Podla mna na 90% to bude preruseny kablik co ide od kolesa. Treba urobit diagnostiku, zistit kod chyby, presvietit kable a urcite najdes. Toto je dost casta chyba a v Opli za vymenu jedneho kablika pytaju nehorazne peniaze. Staci to nanovo precinovat a zaizolovat. Samozrejme pokial nieje prehnita koncovka. Tam pomoze iba vymena.
Napísané: 18 Jún 2010, 22:23
od používateľa red baron
hmmm - poneváč som napísal určité hodnoty .... znamená že sú kábliky OK .... a konkretnu chybu vypisuje že je napetie prevysoké .....
hight voltage ..... takže asi bude snímač KO....
Napísané: 19 Jan 2011, 20:53
od používateľa Spohrelt
red baron napísal:hmmm - poneváč som napísal určité hodnoty .... znamená že sú kábliky OK .... a konkretnu chybu vypisuje že je napetie prevysoké .....
hight voltage ..... takže asi bude snímač KO....
Ako si doriesil tvoj problem ?
Mne po nastartovani vacsinou obe kontrolky / ABS aj TC / zhasnu, ale po case sa rozsietia a diagnostika vypisala - vysoke napatie od laveho predneho kolesa.
Napísané: 19 Jan 2011, 20:58
od používateľa Signum
vysoké napetie-prerušený obvod
možno kábel ,možno náboj kolesa

Napísané: 19 Jan 2011, 21:46
od používateľa Spohrelt
Este som dokonca dostal aj dalsiu alternativu - vadny CIM modul ?!
Napísané: 19 Jan 2011, 21:55
od používateľa Komo
Spohrelt napísal:Este som dokonca dostal aj dalsiu alternativu - vadny CIM modul ?!
nemyslim ... zblbli by ti dalsie veci, diagnostika by ti vyhodila aj CIM a mozno sem tam by sa ti objavilo auticko s klucikom na displayi. Je to dost casta chyba, takze na 99 percent kabel alebo naboj.
Napísané: 19 Jan 2011, 21:58
od používateľa Signum
Spohrelt napísal:Este som dokonca dostal aj dalsiu alternativu - vadny CIM modul ?!
to kto Ti povedal takú blbosť :roll:
Napísané: 19 Jan 2011, 22:01
od používateľa Spohrelt
To je jedno, ale ak tuto alternativu vieme vylucit, je to len k mojej spokojnosti.

Napísané: 19 Jan 2011, 22:03
od používateľa Signum
Spohrelt napísal:To je jedno, ale ak tuto alternativu vieme vylucit, je to len k mojej spokojnosti.

tak to si buď na 100% istý ,že CIM možeš vylúčiť

Napísané: 19 Jan 2011, 22:05
od používateľa Spohrelt
Dobre, zo zoznamu vyskrknute !!!
Patra sa dalej ...
Da sa naboj kolesa nejako preskusat ?
Napísané: 19 Jan 2011, 22:09
od používateľa Signum
Spohrelt napísal:Dobre, zo zoznamu vyskrknute !!!
Patra sa dalej ...
Da sa naboj kolesa nejako preskusat ?
samozrejme že áno
Napísané: 19 Jan 2011, 22:12
od používateľa Spohrelt
Dobre, zajtra ti cinknem.

Napísané: 19 Jan 2011, 22:18
od používateľa Signum
Spohrelt napísal:Dobre, zajtra ti cinknem.

ale až večer cca po 19hod
Napísané: 19 Jan 2011, 22:50
od používateľa Komo
Ak je ta skuska naboja realizovatelna v domacich podmienkach a za pouzitia multimetra alebo niecoho podobneho, tak to mozte hodit aj sem. Celkom by mi to pomohlo

Napísané: 19 Jan 2011, 22:50
od používateľa bizzy
chalani, na mojej 2.2jke si teraz sice nesvieti

ale cele leto svietilo ABS, odkedy prisli prve mrazy, zhasla, dnes mi blikla na 15 sekund a zase zhasla, celu zimu nesvieti, cim to moze byt?

funguje normalne... a tiez kontrolka motora, zasvieti na 15 sekund, zhasne, ok

ale to len sem tam, hmm :?:
Napísané: 19 Jan 2011, 22:56
od používateľa Spohrelt
Komo napísal:Ak je ta skuska naboja realizovatelna v domacich podmienkach a za pouzitia multimetra alebo niecoho podobneho, tak to mozte hodit aj sem. Celkom by mi to pomohlo

Zajtra volam Signumovi a ak mi to bude vediet nejako vysvetlit a ja to budem vediet doma previest, tak napisem, ci alebo ako som dopadol.
Napísané: 20 Jan 2011, 09:07
od používateľa swabel
Problem s kontrolkami ABS, ESP a IDS+ mam aj ja a mohol by som o tom napisat celu story

. Problem je casto v zaoxiovanych kontaktoch konektorov kablov, ktore idu do jednej centralnej zasuvky, ta nasledne vedie k podbehu blatnika...
Uz viac krat mi pomohlo konektory porozpajat, prestrikat kontakt sprejom a poriadne zaizolovat... Signum o tom vie dost

Netvrdim vsak, ze v tvojom pripade to nemoze byt chybny snimac ABS.

Napísané: 20 Jan 2011, 10:13
od používateľa Signum
náboj kolesa by mal mať odpor 1380Ω
Napísané: 21 Jan 2011, 19:51
od používateľa Spohrelt
Uz sa tu niekde spominalo, ze vlhkost moze v tychto pripadoch hrat velku ulohu. Dnes, ked vobec neprsalo, nebolo ani sychrave pocasie, problem s rozsvietenymi kontrolkami ABS a TC som nemal. Cez vikend som sa chystal, ze to porozoberam a pokontrolujem, pripadne pomeriam, ale ak bude taketo pocasie, tak zajtra nebudem mat co merat.
Napísané: 21 Jan 2011, 20:00
od používateľa Signum
možno nenameráš ale aspoň prekontroluješ konektory
