Ako pouzivat automaticku prevodovku
Moderátori: bukelo, dulo, buci_vectra
Re: Ako pouzivat automaticku prevodovku
azmodan napísal:U automatu platí několik pravidel, asi v tomto pořadí :
1) s pákou voliče hýbat co nejméně často
k bodu 1) - na semaforu, křižovatce nevyřazovat, převodovka je na stání na brzdě a zařazeném D konstruována, častější změnou režimu s více ničí, než šetří, spotřeba paliva je zanedbatelná, z křižovatky odjíždím vždy jako první, naopak zařazení D trvá cca vteřinu
to je podla mna hovadina. ake zmeny rezimu prevodovku nicia ?
vsak prevodovka radi stupne N, 1, 2, 3, 4, mostik konvertera a kadeco ine za normalnej jazdy - podla vlastneho uvazenia, pri kazdej vyraznejsej zmene rychlosti alebo zatazenia.
-
- Pravidelný užívateľ
- Príspevky: 77
- Dátum registrácie: 10 Máj 2007, 08:46
- Auto: Insignia
- Bydlisko: Bratislava
- Bydlisko: Bratislava
azmodan napísal:nemusi ist cez zuby pri urcitych otackach to krasne do seba zapadne ako so spojkou...len musis vediet ake su tie otacky starky raz tak dosiel zo sluzobky asi 300km radil bez spojky...
tiez som pocul ze to ide...nevies nahodou tie "urcite otacky" ?
PS: nechcete pouzivat spojku na manuali, kupte si wartburg. Tam ju nepotrebujete
Opel Insignia CDTi 130k
ex...Opel Omega MV6 3,0
ex...Opel Astra G 1,4 16V HB
ex...Opel Kadett E 1,6i sedan
ex...Opel Omega MV6 3,0
ex...Opel Astra G 1,4 16V HB
ex...Opel Kadett E 1,6i sedan