Strana 2 z 2

Napísané: 28 Okt 2009, 12:47
od používateľa r0b0.8
88kw je 8 ventil a 110kw je 16 ventil... nie?... :D

Napísané: 28 Okt 2009, 17:31
od používateľa wojto33
88kw ma 8 aj 16 ventilov

Napísané: 28 Okt 2009, 17:31
od používateľa Kesi
Nie

Napísané: 28 Okt 2009, 18:11
od používateľa pepcco146
88 kW je aj 8V aj 16 V!!! Označenie Z19DTH 88 kW 16V
Označenie Z19DT 88 kW 8V
110 kW je len 16V!!! Označenie Z19DTH 110 kW 16V

Napísané: 28 Okt 2009, 18:30
od používateľa Milans
Kesi napísal:Nie


Cau Kesi, na h-ckovom fora sa to uz riesilo. Zabudol si na to ? 88 kw je aj 8 ventil ( ten mam ja, nalievanie oleja je zlava ), ale aj 16 ventil ( nalievanie oleja je zprava ), myslim, ze RomanK to vysvetloval :wink:

Napísané: 28 Okt 2009, 19:36
od používateľa Kesi
Milans napísal:
Kesi napísal:Nie


Cau Kesi, na h-ckovom fora sa to uz riesilo. Zabudol si na to ? 88 kw je aj 8 ventil ( ten mam ja, nalievanie oleja je zlava ), ale aj 16 ventil ( nalievanie oleja je zprava ), myslim, ze RomanK to vysvetloval :wink:

No ano ano :D

Napísané: 27 Nov 2009, 13:19
od používateľa tulenko
tiez mam ten typ motora Z19DTH,v technicaku 88kw a nie 110kw.

spojka

Napísané: 27 Nov 2009, 13:49
od používateľa BRANO12341
ahojte

citam vas tu uz dlhsie...az teraz sa vsak zapojim.....ja tiez zhanam nejako lacnejsie spojku....
ono k tej vasej debate...su 88 kw 8 ventil s oznacenim DT,potom 88 kW 16 ventil s oznavenim motora DTJ a 110 kW 16 ventil s oznaceni motora DTH.....

JA MAM OPEL ASTRA H CARAVAN11/2005,88 KW 16 ventil DTJ......problem mam ten ,ze spojka mi ked ju nemam stlacenu ,velmi hrkoce..akonahle ju stlacim ,prejde ten neprijemny hrkot...v servise mi povedali ze to je lozisko...nebolo drahe,veminili ho ,ale ten hrkot je tam stale....vie mi niekto poradit co to je ?..je to ten zotrvacnik ?
potom mam pocit,teda skor istotu :), akoby spojka sekala..nema plynuly priebeh-zaber,ale seka a hned zabera v polke pedala...
budem vdacny ak sa tu najde niekto ,kto mi poradi...dakujem

Napísané: 27 Nov 2009, 13:55
od používateľa Kajo
Bohužiaľ to vyzerá na ten dvojhmotový zotrvák.

Otázka: čo vedie mechanika k tomu, že pri zmontovanej prevodovke neskontroluje lamelu a zotrvačník??

Napísané: 25 Máj 2010, 19:34
od používateľa lektox
Čau Signum. Prosím ťa mohol by si aj mne zohnať ten zotrvačník? :oops:

Napísané: 11 Apr 2011, 19:22
od používateľa jojo22
Signum napísal:
Kesi napísal:
Kajo napísal:@anton
Tak som zisťoval.
S tým Tvojim auto je to sranda, písal si, že má 88 KW a že je to Z19DTH. Ibaže tento motor by mal mať 110 KW a nie 88 (to by bol Z19DT)
Ale nevadí, oba tieto motory majú rovnakú spojku.
LUK je prvovýrobca a má túto spojku v ponuke, mám objednávkové číslo, ale ešte nemám cenu a neviem, aká je dostupnosť, musím im napísať.
Ozvem sa
Jeden čas v tom bol zmätok a aj 88kw boli Z19DTH neviem prečo ale už som sa s tým stretol :shock:
88kw bol vzdy Z19DT
Ja mam tiez 88kw a označenie motoru mam Z19DTH :)

Napísané: 11 Apr 2011, 22:39
od používateľa iurai
udaje v dokladoch nesedia so skutocnym stavom. mas problem

Napísané: 09 Okt 2011, 21:54
od používateľa Q-čko
Mam podobny problem len mam 1,7cdti r.v.2007, 74kw / 101Ps, z17dth
raz mi zacalo chrcanie na netrali a teraz to robi pri miernom stlaceni spojky ked je na podlahe to nerobi a ani ked je v neutrali. Co to moze byt to lozisko alebo zotrvak? Dakujem za vsetky postrehy.

Tymto zhanam cenu opravi a nekoho kto to vie, tu je moj mail
andarey@zoznam.sk

Napísané: 04 Dec 2012, 23:45
od používateľa Q-čko
:arrow: