Strana 2 z 3

Napísané: 21 Mar 2011, 08:33
od používateľa xaviersa
Langdon: Robil som to pri naštartovanom. A ja viem, že najlepšie je vybrať, no akurát som došiel s chaty, bola tma a aj carburator cleaner mi došiel až dnes. Takže niekedy, keď sa mi pritrafí za svetla k tomu dostať, dám sa do toho. No za svetla u mňa je pojem na dlho :( Inak som skúšal odpojiť ten kábel hore s EGR-ka a vôbec sa to nehne. Len dúfam, že viac sily neprinesie zdemolovanie konektora :?

Napísané: 24 Mar 2011, 11:29
od používateľa xaviersa
No tak moje čistenie egr včera dopadlo vynikajúco. Konektor z vrchu EGR sa mi podarilo dostať asi po 10minutách, bol totálne zaoxidovaný. Skrutky na EGR som ani nepohol. nijak som ich nepovolil. Dnes to skúsim ešte raz z lepším náradím, tak dúfam, že to pojde. Okrem toho som sa dobre pobavil s pelovým filtrom. Z bežnej výmeny boli nadávky a miesto 5min, som zadrbal hodinu bez výsledku. Božský nápad niekoho, dať na filter po krajoch niečo ako špongiu. Všade sa to drolilo a zasekávalo. Dnes to pojdem rovno kamarátovi obúchať o hlavu v obchode a objednať si ten čo bol predtým, lebo tento tam teda nedostanem ani napriek tomu, že má správne rozmery :?
Po včerajšku sa do škrtiacej klapky a krokového motorčeka sám ani nebudem púšťať :x

Napísané: 25 Mar 2011, 07:16
od používateľa langdon2
Dobehni, spravim ti to vsetko :wink:
Vsetko je to len o spravnom naradi, a trocha trpezlivosti.

Napísané: 25 Mar 2011, 08:33
od používateľa xaviersa
o.k., to egr už mám povolené. nato sa pozrem, to ostatné sa dohodneme kedy by sa dalo a dojdem. aspoň sa to naučím i ja :)

Napísané: 25 Mar 2011, 08:37
od používateľa langdon2
xaviersa napísal:o.k., to egr už mám povolené. nato sa pozrem, to ostatné sa dohodneme kedy by sa dalo a dojdem. aspoň sa to naučím i ja :)
Ok, kludne zavolaj, dohodneme sa kedy.

Napísané: 31 Mar 2011, 14:02
od používateľa xaviersa
Potrebujem poradiť.
Rozobral som EGR a vyčistil. Teraz chybu nevyhadzuje (teda velmi zriedka) no ventil sa zasekava a trha autom. Akonahle vyhodi chybu -svieti kontrolka motora EGR odpoji a auto ide bez problem.

Moja otázka znie. Môžem niečo poškodiť tým, že by som ho do zajtra odpojil? Teda ak vyberiem ten kablik čo ide do neho? Pýtam sa preto lebo až zajtra sa ktomu dostanem znova, takže ma čaká ešte nejakých 100-150km s takýmto autom. A hľavne v mesteje to hroza.

Napísané: 31 Mar 2011, 19:36
od používateľa langdon2
Auto ti pojde v nudzovom rezime....
Hm, ked je EGR ciste, a stale robi problemy, zacal by som uvazovat nad vymenou....pozrem sa ti nato zajtra....

Napísané: 31 Mar 2011, 21:21
od používateľa xaviersa
ja to tipujem na nejake vadne nasavanie, teda tu netesnost co sme sa bavili. lebo rano ked je nieco nad nulou to ide v normalnom rezime. po obede za tepla v nudzovom.

Napísané: 01 Apr 2011, 07:51
od používateľa misso101
ahojte, aj mne sa sem tam objaví tá kontrolka motora, prvý raz ked sa mi to stalo tak mi auto začalo trhať, vykon bol ako na bicykli, vymenil som teda sviečky, tie boli na chybe, ale teraz sa mi znovu objavuje, ale tento raz nepociťujem žiadny rozdiel, auto ide hladko len ta kontrolka svieti chviľku

Napísané: 01 Apr 2011, 07:53
od používateľa langdon2
Naco skusas....skoc s tym na diagnostiku..... :roll:

Napísané: 01 Apr 2011, 10:20
od používateľa iurai
xaviersa napísal:Potrebujem poradiť.
Rozobral som EGR a vyčistil. Teraz chybu nevyhadzuje (teda velmi zriedka) no ventil sa zasekava a trha autom. Akonahle vyhodi chybu -svieti kontrolka motora EGR odpoji a auto ide bez problem.

Moja otázka znie. Môžem niečo poškodiť tým, že by som ho do zajtra odpojil? Teda ak vyberiem ten kablik čo ide do neho? Pýtam sa preto lebo až zajtra sa ktomu dostanem znova, takže ma čaká ešte nejakých 100-150km s takýmto autom. A hľavne v mesteje to hroza.
ja som mal dlho odpojenu tu elektriku. auto sa spravalo normalne

Napísané: 04 Apr 2011, 08:54
od používateľa xaviersa
Ako zistím, že mám 100pro pokazený EGR?
Diagnostika mi vypisuje EGR. No každé ráno, kým je vonku do takých 8-10°C mi chybová kontrolka nesvieti.Auto seká pri rozsahu ot. 2000-2500. Po stúpnutí teplopty nad 10°C sa kontrolka rozsvieti, myslím, že odpojí EGR a auto ide v pohode.
Viem najlepšie je vymeniť a vyskúsať. No môj problém je v tom, že kamarát v obchode nemá ten ventil a keď ho objedná musím ho už zobrať. A nechcem vyhodiť peniaze bez toho aby som si bol istý, že mi to potom nebude robiť zase. Inak EGR bol vyčistení, vyskúšaný pripojením na materku, a boli prečistené i kontakty.
Ak máte nejaký rozumný návrh, či skúsenosť prosím poradte mi.
Ďakujem.

Napísané: 04 Apr 2011, 12:36
od používateľa deathrunner
Nvm ci mozem radit za neakeho profika sa nepovazujem ale mne napr v live datach ukazuje priebezne na kolko % je EGR otvoreny. Hodnoty sa menia pocas jazdy samozrejme. Myslel som ze bude ukazovat len otvoreny alebo zatvoreny ale ako sa zda nieje tomu tak.

Napísané: 04 Apr 2011, 12:38
od používateľa xaviersa
Vedel by si mi hodiť obrázok ako to vypadá. Sem alebo na mail csandal@inmail.sk. Op-com mám, tak by som to večer porovnal.

Napísané: 04 Apr 2011, 14:12
od používateľa deathrunner
EGR Position Command (Exhaust- Gas Recirculation),0 %
EGR Position Feedback (Exhaust Gas Recirculation),1.08 V

Tieto 2 hodnoty sa menia. Ale zase nebehaju ako otackomer :)

Napísané: 04 Apr 2011, 14:31
od používateľa xaviersa
NO Už SOM POZERAL MANUAL.
Tak mne sa to nemení.
OP com požaduje 19%, no tá kolonka neodpovedá a po čase test ukončí bez odozvy.

Napísané: 04 Apr 2011, 14:52
od používateľa deathrunner
Neviem ja som test nedaval. Ja som si pocas jazdy vsimol ze sa to sem tam meni nie stale ! Vecer mozem tiez skusit test a napisem ti ci mi ukazalo nieco :)

Napísané: 04 Apr 2011, 19:07
od používateľa deathrunner
Xaviersa: mne na teste nabehne EGR na 60-66 % a voltaz 4 a neake drobne. Takze budes musiet asi vymenit EGRcko...

Napísané: 04 Apr 2011, 21:10
od používateľa xaviersa
o.k., dik. uz som sa i rozhodol, ze pojdem do toho.
skusim este rano cestou do prace dat na op com. rano ho zvykne pustit tak odlsedujem aspon ake hodnoty budu.

Napísané: 05 Apr 2011, 07:33
od používateľa xaviersa
Dnes som mal cestou do práce auto na live data.
EGR ráno naskočil, tak som zmazal chybu a chcel spraviť i test. No pri teste auto zadochlo.
Tak som vyrazil a sledoval pozíciu. Tá sa ale stále menili. V prvej kolonke bola požadovaná hodnota, ktorá sa s tou druho kolonkou, kde ukazoval stav vobec nestretla. Napr. Poyadovalo to nejakých 32% a mne tam lietali hodnoty od 10 do 50. Sem tam sa to ustálilo s nejakým výkyvom +-5. Takže bude vadný ten ventil.