Strana 2 z 3

Napísané: 05 Feb 2010, 21:19
od používateľa Kesi
Tak včera som namontoval záslepku od Swabela - auto ide ako predtým. Zatiaľ je to OK :D

Napísané: 06 Feb 2010, 03:15
od používateľa iurai
ja si vase prispevky vazim, ale tu ide zelenayovi o to, ze ci ste zaslepenim EGR ventilu vyriesili nejaky problem. jeho asi zaujima osobna dobra skusenost, nie teoria
ak sa EGR zaslepit rozumne neda, tak je asi otazka zle polozena ;-)

Napísané: 06 Feb 2010, 08:40
od používateľa zelenay
Opláci som rád že ste sa do tejto témy zapojili =D> =D> =D> =D>
ale mňa bi zaujímalo či to zaslepenie pomôže či sa to už nezanesie alebo oveľa neskôr či sa nevyskytnú po zaslepení iné problémy proste skúsenosť tých čo to už majú nejakú dobu zaslepené.

-----------------------------------------------------------------------
opel vectra caravan
19 cdti 88kw

Napísané: 07 Feb 2010, 10:45
od používateľa zelenay
nikto nenabehal na zaslepenom EGR aspoň 50 000 km. :idea: :band:

Napísané: 27 Mar 2010, 19:05
od používateľa zelenay
dneska som zaslepil zatiaľ bez problémov
---------------------------------------------------
vectra caravan 2006 19cdti 88 kw

Napísané: 10 Apr 2010, 08:23
od používateľa ottonr
nejak som to na fore nenasiel, da sa zaslepit EGR aj na 2,2dti 88kW aby nesvietila kontrolka motora?

Napísané: 13 Apr 2010, 20:20
od používateľa ottonr
to akoze nikto neriesil? :-s

Napísané: 14 Apr 2010, 19:34
od používateľa iurai
motory 2.0 a 2.2 DTI vraj zle reaguju na zaslepenie

Napísané: 25 Máj 2010, 17:13
od používateľa zelenay
nabehal som 10000 km a v pohode žiadna zmena :P

Napísané: 25 Máj 2010, 21:15
od používateľa swabel
Cosi k zaslepeniu:
http://moje.auto.cz/kocour-easy/opel-vectra.html

"Protože motor je plná kopie FIATáckého motoru JTD, který se používa i v SAAB-ech, tak FIAT doporučuje dodoat k EGR ventilu tesnění. Po založení tohoto tesnění se výrazně sníží recirkulace výfukových plynů.
To způsobuje prodloužení řádného provozu EGR ventilu a klapek sání a snižuje množství znečišťujících látek v sacím potrubí."

Napísané: 25 Máj 2010, 23:03
od používateľa Majda
no tak moj mensi pocit s tym "zatesnenin".
od trojky hore mam jemnu dieru pri zapinani turba. ked potrebujem tah od spodu tak strati vykon na nejaku sekundu az dve.ked sa blizim s otackami k 1900 ako turbo zapina. sranda ze to nezacalo hned ako som to zaslepil ale postupom casu. len dufam ze som neposkodil EGR, aj ked sa nemalo ako ked chlapci s FIATu pisu.
BTW zaslepene je od marca a po nejakom mesiaci to zacalo.
tak som asi moc nepotesil, ale na zaciatku mi klesla spotreba o nejaky 0,3 L. 8)

Napísané: 27 Máj 2010, 16:10
od používateľa zelenay
ako dlho to máš zaslepené a koľko km.

Napísané: 27 Máj 2010, 21:02
od používateľa Brembo.SV
k tomu zaslepeniu dodam,ze EGR stoji nieco nad 300€ a u dieselov je elektronicky,takze neopravitelny. Tiez je vhodne ho pravidelne cistit,

Napísané: 29 Máj 2010, 08:39
od používateľa zelenay
Bol som vo FIATE EGR starí donesieš nový ti predajú za 150eur hovoria tomu reciklácia treba pozrieť číslo EGR aké máš. Motory 1,9 má aj FIAT.

Napísané: 30 Máj 2010, 12:14
od používateľa Frenky Signum
Brembo.SV napísal:k tomu zaslepeniu dodam,ze EGR stoji nieco nad 300€ a u dieselov je elektronicky,takze neopravitelny. Tiez je vhodne ho pravidelne cistit,

Ak by si troška pohľadal na fóre, vedel by si, že nie je neopraviteľný.

Napísané: 01 Jún 2010, 22:40
od používateľa Majda
zelenay napísal:ako dlho to máš zaslepené a koľko km.


ako som uz pisal je to od marca a cca 3000 km. ale pre istotu chcem poriadne vycistit EGR ked bude krajsie pocasie.
ale ako su na tom emisie tak to by ma skor zaujimalo. lebo vykon a zivotnost motora tym neziskam. tak nech aspon svet je trosku zahojeny 8)

Napísané: 08 Júl 2010, 21:48
od používateľa lukas107
Zdravim,chcem sa opytat ci je potrebne zaslepit EGR ventil.nedavno som ho rozobral vycistil a dal spat.myslim ze auto ide normalne.docital som sa ze zaslepenie zvysi vykon motora.je to pravda?

Napísané: 09 Júl 2010, 08:45
od používateľa swabel
Nie, pravda to nie je. Auto len trosku lepsie zabera "odspodu".

Napísané: 09 Júl 2010, 13:48
od používateľa lukas107
takze v podstate je zbytocne zaslepovat egr pokial s tym nemam problem

Napísané: 09 Júl 2010, 14:20
od používateľa fester777
skusal som na mojom diesli zaslepit pred tromi tyzdnami a hned auto stratilo absolutne tah, jednotku ked som nevytocil tak ho dusilo a samozrejme svietila kontrolka na palubovke , takze hned otocka a spatky jak bolo :D