Strana 2 z 2
Napísané: 20 Jan 2010, 22:09
od používateľa Signum
strop napísal:ok, tak nebudem spekulovat a vymenim ich vsetky naraz, ktovie kolko maju najazdene. nove stoja cca 15 takze to neni az tak strasna cena.
Spravna volba

Napísané: 24 Jan 2010, 09:29
od používateľa luboš
No čo , žhaviče vymenené ? Ako sa darilo ???
Napísané: 24 Jan 2010, 20:02
od používateľa strop
este som sa k tomu nedostal. vyzera to tak ze este tyzden budem musiet vydrzat.
Napísané: 31 Jan 2010, 22:15
od používateľa Miro Palko
Ahoj - viete mi prosím poradiť, kto v okolí Pov. Bystrice (nemám tým na mysli Opel servis) vymontuje ulomený žhavič? Zostavajúce tri som radšej nechal tak a počkal by som s nimi na toho odborníka.
Astra G, 2.0 Di, r.2000, 240000km.
Za prípadne info vopred ďakujem.
Napísané: 01 Feb 2010, 20:47
od používateľa luboš
strop napísal:este som sa k tomu nedostal. vyzera to tak ze este tyzden budem musiet vydrzat.
čo nového po týždni ?

Napísané: 01 Feb 2010, 21:30
od používateľa macil
juraj opel napísal:Ahoj, tak už si vymenil tie žhaviče. Ja som tiež menil,len jeden bol funkčný auto síce štartovalo, ale pri -18 to už bolo horšie. Ak si ich nemenil tak si ich hneď kúp a máš pokoj. Majú ich v každom poriadnom obchode na autodiely.A vymeň všetky, aby si sa k tomu už nevracal. A treba dávať pozor, lámu sa, bývajú pripečené. Potom to neodvŕta ani boh. Daj si to radšej vymeniť. Mńa stál jeden žhavič aj z menšou zľavou 14 eur. Tá kontrolka ti určite prestane svietiť. Aven hou.
presunutý príspevok
Napísané: 08 Feb 2010, 21:52
od používateľa luboš
luboš napísal:strop napísal:este som sa k tomu nedostal. vyzera to tak ze este tyzden budem musiet vydrzat.
čo nového po týždni ?

čo nového po dvoch týždnoch ?

darilo sa ?
Napísané: 10 Feb 2010, 23:30
od používateľa strop
po dlhcom case som sa dostal aj k spominanym zhavicom.
avsak skor ako som ich vymenil premeral som baterku ake dava napatie pri startovani. za studena som zisitl ze mi po zhasnuti kontorlky zhavenia odobera z baterky pri zopnutych klucoch nieco prud 5 A. pravdpodobne vyhrievanie fitra. ale ked som otocil klucom na start velkos prudu bola iba 26 A. takze som vymenil baterku za novu a startujem o 95% lepsie, resp. uz nestartujem 3x po 15sek ale nastartujem do 2sek.
k tym zhavicom jedna otazka, odkrytoval som vrchny plast a nasiel som zhavice ale bojim sa ich odopojit nakolko su na nich nastoknute fajky ktore sa mi zdaju byt dost labilne, nechcem ich zlomit. mam ich proste nasilu vytrhnut alebo je tam nejaka finta.
Napísané: 20 Feb 2010, 21:16
od používateľa rastoras
chlapci - troška to tu prehanate---- jeden žhavič cca 13- 15 ečiek.
ak je spaleny a je v skrate bude ukazovat rovnaky odpor ako tie dobre
meria sa odber- merak prepnut na ampermeter-ajeden koniec na plus od baterie-druhy na žhavič- ak ukazuje odber amperov na ampermetri tak je dobryyyyyyyyy
Napísané: 20 Feb 2010, 21:28
od používateľa iurai
rastoras napísal:chlapci - troška to tu prehanate---- jeden žhavič cca 13- 15 ečiek.
ak je spaleny a je v skrate bude ukazovat rovnaky odpor ako tie dobre
meria sa odber- merak prepnut na ampermeter-ajeden koniec na plus od baterie-druhy na žhavič- ak ukazuje odber amperov na ampermetri tak je dobryyyyyyyyy
tak tymto akurat zistis, ze ci je zhavic uplne zniceny, alebo este nie.
Napísané: 21 Feb 2010, 10:27
od používateľa rastoras
uplne? žhavič muže bit zničeny aj ---len troška----????
bud ide alebo nie
Napísané: 21 Feb 2010, 10:55
od používateľa meloGT
ja som mal ties problemy pry -17 tak som ich dal dole najlepsie zistite ake su iba tak su to rychlo zhavice tak za par sekunt by maly byt zerave moje na koncoch uz zacinaly pucat tak nemaly daleko aby vypovedaly tak som si zohnal od kamarada funglovky NGK po13.5 ečok co si myslim ze je slusna cena a ked som siel rano startovat a na teplomery bolo -15 nastartoval som ako keby bolo do rano 5 tak ti radim nastriekaj to vd-ečkom a s citom pol zavytu povol a a stvr zatahny a opakuj to kym ich nevysrobujes nekupoval by som dopredu keby neviem akom stave su tie co mas nahodene a potrebujes tam 10 orech ale taku predlzenu a bacha na kabelaz a ked budes kupovat moja rada NGK alebo nieco lepsie poznam BERU
Napísané: 21 Feb 2010, 11:50
od používateľa iurai
rastoras napísal:uplne? žhavič muže bit zničeny aj ---len troška----????
bud ide alebo nie
zhavic moze fungovat dobre, zle, a vobec
Napísané: 23 Feb 2010, 15:34
od používateľa duro
Ahojte chlapci. Dobre o tom vedieť, ja už mám na svojom najazdené 248 tisíc, a ešte som nikdy nemenil.2DI 16 V Astra G, ani som nevedel že treba. Ranné štarty zatiaľ bez problémov.
Napísané: 21 Mar 2010, 21:55
od používateľa strop
tak som sa do toho pustil. najprv som zmeral zhavice. samozrejme ze boli vsetky zle. vymenil som ich za championy cca 50e/4ks a auto chyta hned na prvy krat.
Napísané: 21 Mar 2010, 22:11
od používateľa Signum
strop napísal:tak som sa do toho pustil. najprv som zmeral zhavice. samozrejme ze boli vsetky zle. vymenil som ich za championy cca 50e/4ks a auto chyta hned na prvy krat.
Parada
