2,0 dti zly start...

Moderátori: dulo, buci_vectra

Joxerus
Nový užívateľ
Nový užívateľ
Príspevky: 29
Dátum registrácie: 27 Jan 2013, 18:14
Auto: !! Zmeň si model auta !!

2,0 dti zly start...

Príspevok od používateľa Joxerus »

Nove cerpadlo, nove gumicky pod traverzi, cely palivový system prečisteny nový filter, rano štart na brk po par sekundach skape a nejde netočit spustim ho dole kopcom chyti na brnk už som na nervy z toho poprosim o radu... a ešte jedna vec ako sa odvzdušneje palivový system... dakujem
Používateľov profilový obrázok
lubo22
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 7290
Dátum registrácie: 14 Apr 2009, 17:45
Auto: Nemám auto
Bydlisko: Trstená
Bydlisko: trstena
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa lubo22 »

pada ti nafta..

skus to natocit a hned mu trosku pridat plyn. takto som to robil ked sme menili palivovy filter a vtedy auto nezdochlo
Vectra C cierna ex
Vectra C modra ex
Joxerus
Nový užívateľ
Nový užívateľ
Príspevky: 29
Dátum registrácie: 27 Jan 2013, 18:14
Auto: !! Zmeň si model auta !!

Príspevok od používateľa Joxerus »

Len nechcem poskodit cerpadlo
Používateľov profilový obrázok
Bruno
Opelclub VIP člen
Opelclub VIP člen
Príspevky: 15826
Dátum registrácie: 01 Mar 2007, 20:24
Auto: Omega B
Bydlisko: Bojnice
Bydlisko: Bojnice

Príspevok od používateľa Bruno »

ako pise lubo :wink:

nastartovat a drzat plyn
Opel Omega B caravan 2.5 DTI

moje ex lasky : Audi 80 1,6D - priatelka / Opel Vectra Caravan 2,0 DTi - manzelka / Opel Omega MV6 3.0 - milenka / Mercedes-Benz A klasse W168 1,6 Avantgarde / Opel Astra G 1,4 - ex milacik

stratil som vsetko na com mi zalezalo ...
janooo
Pravidelný užívateľ
Pravidelný užívateľ
Príspevky: 62
Dátum registrácie: 10 Feb 2012, 16:50
Auto: Zafira A
Bydlisko: Poprad

Príspevok od používateľa janooo »

pozri este na filter, na gumicku na nom a nejdu ti lahko koncovky do filtra??? a system neodvzdusnis len tak lahko treba pobehat z autom........
Zafira Y20DTH
zippi
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 148
Dátum registrácie: 05 Apr 2011, 09:30
Auto: Antara
Bydlisko: Nitra
Bydlisko: NR

Príspevok od používateľa zippi »

odvzdusnit sa da, hladaj na ceskom astra g forum, tam je na to navod
original na to sluzi cerpadlo ktore sa prida do spatnej vetvy a pripoji sa na baterku, nechas bezat par minut, potom nastartujes a tiez nechas behat par minut...
Astra G Caravan 2.0DI 60kW X20DTL r.v.98 (ABS, man. klima, el. okna, tempomat)
Používateľov profilový obrázok
Bruno
Opelclub VIP člen
Opelclub VIP člen
Príspevky: 15826
Dátum registrácie: 01 Mar 2007, 20:24
Auto: Omega B
Bydlisko: Bojnice
Bydlisko: Bojnice

Príspevok od používateľa Bruno »

[-( .... no budem oponovat : pri vymene palivoveho filtra - teda vlozky pri X20DTH/DTL treba po nastartovani drzat plyn , je pekne "vidiet" ako spali naftu pred a po vymene filtra , treba to drzat pod plynom!!! ... samozrejme ak su problemy so startovanim uz davnejsie , treba tento problem riesit /padanie nafty, prepady.... /
ale ak je vsetko OK - a teda ide len a LEN o vymenu filtra , staci to drzat v otackach .


PS: 100 000 km na X20DTH , vymena prev. kvapalin , filtrov atd vzdy po 15 000 km a cca 400 000 km najazdenych na dizlakoch :wink:
Opel Omega B caravan 2.5 DTI

moje ex lasky : Audi 80 1,6D - priatelka / Opel Vectra Caravan 2,0 DTi - manzelka / Opel Omega MV6 3.0 - milenka / Mercedes-Benz A klasse W168 1,6 Avantgarde / Opel Astra G 1,4 - ex milacik

stratil som vsetko na com mi zalezalo ...
Joxerus
Nový užívateľ
Nový užívateľ
Príspevky: 29
Dátum registrácie: 27 Jan 2013, 18:14
Auto: !! Zmeň si model auta !!

Príspevok od používateľa Joxerus »

janooo napísal:pozri este na filter, na gumicku na nom a nejdu ti lahko koncovky do filtra??? a system neodvzdusnis len tak lahko treba pobehat z autom........
no toto neviem mechanik mi to robil takže neviem
Joxerus
Nový užívateľ
Nový užívateľ
Príspevky: 29
Dátum registrácie: 27 Jan 2013, 18:14
Auto: !! Zmeň si model auta !!

Príspevok od používateľa Joxerus »

Bruno napísal:[-( .... no budem oponovat : pri vymene palivoveho filtra - teda vlozky pri X20DTH/DTL treba po nastartovani drzat plyn , je pekne "vidiet" ako spali naftu pred a po vymene filtra , treba to drzat pod plynom!!! ... samozrejme ak su problemy so startovanim uz davnejsie , treba tento problem riesit /padanie nafty, prepady.... /
ale ak je vsetko OK - a teda ide len a LEN o vymenu filtra , staci to drzat v otackach .


PS: 100 000 km na X20DTH , vymena prev. kvapalin , filtrov atd vzdy po 15 000 km a cca 400 000 km najazdenych na dizlakoch :wink:
no premýslam vymenit tie prepadove hadicky a kupil som druhu vectru tak budem hadice palivove ešte meniť
Napísať odpoveď

Návrat na "VECTRA - MOTOR/PREVODOVKA"