2,0 dti zly start...
Moderátori: dulo, buci_vectra
-
- Nový užívateľ
- Príspevky: 29
- Dátum registrácie: 27 Jan 2013, 18:14
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
2,0 dti zly start...
Nove cerpadlo, nove gumicky pod traverzi, cely palivový system prečisteny nový filter, rano štart na brk po par sekundach skape a nejde netočit spustim ho dole kopcom chyti na brnk už som na nervy z toho poprosim o radu... a ešte jedna vec ako sa odvzdušneje palivový system... dakujem
-
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 148
- Dátum registrácie: 05 Apr 2011, 09:30
- Auto: Antara
- Bydlisko: Nitra
- Bydlisko: NR
odvzdusnit sa da, hladaj na ceskom astra g forum, tam je na to navod
original na to sluzi cerpadlo ktore sa prida do spatnej vetvy a pripoji sa na baterku, nechas bezat par minut, potom nastartujes a tiez nechas behat par minut...
original na to sluzi cerpadlo ktore sa prida do spatnej vetvy a pripoji sa na baterku, nechas bezat par minut, potom nastartujes a tiez nechas behat par minut...
Astra G Caravan 2.0DI 60kW X20DTL r.v.98 (ABS, man. klima, el. okna, tempomat)
- Bruno
- Opelclub VIP člen
- Príspevky: 15826
- Dátum registrácie: 01 Mar 2007, 20:24
- Auto: Omega B
- Bydlisko: Bojnice
- Bydlisko: Bojnice
[-( .... no budem oponovat : pri vymene palivoveho filtra - teda vlozky pri X20DTH/DTL treba po nastartovani drzat plyn , je pekne "vidiet" ako spali naftu pred a po vymene filtra , treba to drzat pod plynom!!! ... samozrejme ak su problemy so startovanim uz davnejsie , treba tento problem riesit /padanie nafty, prepady.... /
ale ak je vsetko OK - a teda ide len a LEN o vymenu filtra , staci to drzat v otackach .
PS: 100 000 km na X20DTH , vymena prev. kvapalin , filtrov atd vzdy po 15 000 km a cca 400 000 km najazdenych na dizlakoch
ale ak je vsetko OK - a teda ide len a LEN o vymenu filtra , staci to drzat v otackach .
PS: 100 000 km na X20DTH , vymena prev. kvapalin , filtrov atd vzdy po 15 000 km a cca 400 000 km najazdenych na dizlakoch
Opel Omega B caravan 2.5 DTI
moje ex lasky : Audi 80 1,6D - priatelka / Opel Vectra Caravan 2,0 DTi - manzelka / Opel Omega MV6 3.0 - milenka / Mercedes-Benz A klasse W168 1,6 Avantgarde / Opel Astra G 1,4 - ex milacik
stratil som vsetko na com mi zalezalo ...
moje ex lasky : Audi 80 1,6D - priatelka / Opel Vectra Caravan 2,0 DTi - manzelka / Opel Omega MV6 3.0 - milenka / Mercedes-Benz A klasse W168 1,6 Avantgarde / Opel Astra G 1,4 - ex milacik
stratil som vsetko na com mi zalezalo ...
-
- Nový užívateľ
- Príspevky: 29
- Dátum registrácie: 27 Jan 2013, 18:14
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
no premýslam vymenit tie prepadove hadicky a kupil som druhu vectru tak budem hadice palivove ešte meniťBruno napísal:[-( .... no budem oponovat : pri vymene palivoveho filtra - teda vlozky pri X20DTH/DTL treba po nastartovani drzat plyn , je pekne "vidiet" ako spali naftu pred a po vymene filtra , treba to drzat pod plynom!!! ... samozrejme ak su problemy so startovanim uz davnejsie , treba tento problem riesit /padanie nafty, prepady.... /
ale ak je vsetko OK - a teda ide len a LEN o vymenu filtra , staci to drzat v otackach .
PS: 100 000 km na X20DTH , vymena prev. kvapalin , filtrov atd vzdy po 15 000 km a cca 400 000 km najazdenych na dizlakoch