Brúsenie,leštenie svetiel
Moderátori: bukelo, buci_vectra
- Janci2
- Nový užívateľ
- Príspevky: 12
- Dátum registrácie: 24 Okt 2012, 16:39
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Bydlisko: Bratislava
Odporučám použiť tento set : http://www.mako-autolaky.sk/product/3m- ... 39008-643/
Večer hodím aj fotky ako vyzerali moje predtým a potom
Večer hodím aj fotky ako vyzerali moje predtým a potom
- automanik
- Nový užívateľ
- Príspevky: 11
- Dátum registrácie: 19 Júl 2012, 12:13
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Bydlisko: Topolový 427/18
Už sa to riešilo tu v inej teme. Ale ak nechcete zložito hľadať, tak poradím skuste sa pozrieť tu: www.autoren.sk. Je tam vlastne popísané všetko na čo sa tu pýtate a hlavne mám to odskúšané že to naozaj funguje. Taktiež potvrdené podľa referencií susedov a známych ktorým som svetla zrenovoval.
automanik, daj si auto do podpisu
vies ten Carex porovnat s tymto:
http://www.mako-autolaky.sk/product/3m- ... 39008-643/
vies ten Carex porovnat s tymto:
http://www.mako-autolaky.sk/product/3m- ... 39008-643/
- automanik
- Nový užívateľ
- Príspevky: 11
- Dátum registrácie: 19 Júl 2012, 12:13
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Bydlisko: Topolový 427/18
3M proti Carex
Viac pasty, tuším že 29,5 proti Carex 50g malá sada, 150g veľká, možnosť renovácie aj viac poškodených svetiel - brúsne kotúče od P320 stupňovanej 320,600,1000,1500,2000 . 3M má 500,800 a potom až 3000.Už som počul od zákazníkov 3M, ktorí potom kúpili sadu carex, že väčšie poškodenie nejde úplne zrenovovať a jednému to robil kolega 3M systémom (živí sa tým) a údajne to bolo za rok matné, s sadou od Carex po 2 rokoch OK.
Jedná sa o systém rovnakého princípu renovácie ako pri prvovýrobe plastov (zaleštění vtokov po odlomenie a pod). Jedná sa o leštenie mechanické. pasta je na vodnej báze, povrch tak nijako neznehodnotí, chemicky nedegraduje. Napr. Xerapol leští chemicky, mikrorýhy zleje naleptáním povrchu, ten potom rýchlejšie starne, žltne, zmatnie a je mäkší. V mnohých prípadoch takto už raz ošetrený povrch nejde renovovať. Naopak po renovácii systémom Carex stačí povrch 2x ročne jemne preleštiť zostávajúcu pastu z renovačné sady.A nakoniec to nezanedbateľné je nižšia cena u Carex ako 3M.
Takže plusom sú CENA, UNIVERZÁLNOSŤ POUŽITIE, TRVANLIVOSŤ A MNOŽSTVO PASTY A KOMPONENTOV V SADE.
A preto ju používam.
Viac pasty, tuším že 29,5 proti Carex 50g malá sada, 150g veľká, možnosť renovácie aj viac poškodených svetiel - brúsne kotúče od P320 stupňovanej 320,600,1000,1500,2000 . 3M má 500,800 a potom až 3000.Už som počul od zákazníkov 3M, ktorí potom kúpili sadu carex, že väčšie poškodenie nejde úplne zrenovovať a jednému to robil kolega 3M systémom (živí sa tým) a údajne to bolo za rok matné, s sadou od Carex po 2 rokoch OK.
Jedná sa o systém rovnakého princípu renovácie ako pri prvovýrobe plastov (zaleštění vtokov po odlomenie a pod). Jedná sa o leštenie mechanické. pasta je na vodnej báze, povrch tak nijako neznehodnotí, chemicky nedegraduje. Napr. Xerapol leští chemicky, mikrorýhy zleje naleptáním povrchu, ten potom rýchlejšie starne, žltne, zmatnie a je mäkší. V mnohých prípadoch takto už raz ošetrený povrch nejde renovovať. Naopak po renovácii systémom Carex stačí povrch 2x ročne jemne preleštiť zostávajúcu pastu z renovačné sady.A nakoniec to nezanedbateľné je nižšia cena u Carex ako 3M.
Takže plusom sú CENA, UNIVERZÁLNOSŤ POUŽITIE, TRVANLIVOSŤ A MNOŽSTVO PASTY A KOMPONENTOV V SADE.
A preto ju používam.
Ja: Astra Caravan 1.8 16V rv.2000 typ motora:X18XE1 85 KW
Manželka : Vectra 1.9 CDTI r.v2006 16V typ motora : Z19DTH 110 KW .
V plánu ( až bude euro ) INSIGNIA :predsa nemusí mať manželka lepšie auto ako JA !!!
Manželka : Vectra 1.9 CDTI r.v2006 16V typ motora : Z19DTH 110 KW .
V plánu ( až bude euro ) INSIGNIA :predsa nemusí mať manželka lepšie auto ako JA !!!